arkadaslar nedense beni bulur boyle seyler neyse konuya giriyim control panelde mesele vbulletin seceneklerinden bisey ayarladim kayit et e basiyom ve karsima giris yap panosu aciliy:S:S ve hic biseyi bu yuzden ayarliyamiyom:S:S

resimdeki gibi oluyo:S:S giriyom sifremi felang yine aynisi oluyo?:S

[/IMG]

djmizrap djmizrap
Üyenin Populer Konuları vBuLLetin logo ile ilgili bi sorunum vardi
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 353
favori
like
share
fenerli43 Tarih: 15.02.2008 19:23
mysqldumper veya myphpadmin gibi programlar kuruluysa bunlarla yapabilirsin
djmizrap Tarih: 13.02.2008 20:56
dostum bide nasil editliyecemizi bi anlatirmisin kisaca benim pek bilgim yok walla ya cok acemiyim
fenerli43 Tarih: 13.02.2008 18:04
bu cookie sorunu. databaselerinden "datastore" icindeki options daki cookielerini editle.. ve "settings" icindeki cookie leri editle.. mesela siten [url]www.site.de[/url] ise o zaman cookielerin .site.de olacak.