[URL=http://imageshack.us]

girişte bu şekilde bir sorunla karşılaşıyorum.. napmam lazım arkadaşlar sorunu çözmek için ? gerekli olan tüm proları indirdim ve yükledim. ama olmadı.. sanırım int. aracları ile ilgili ya da güvenlikayarları ile ilgili bir sıkıntı bu .. bu onu ile ilgili bilgi sahibi arkadaşımız var mı ?

DjGezegen DjGezegen
Üyenin Populer Konuları BOS DOMAİN ALANLARI Download Yasağı explorer
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 15272
favori
like
share
werwer99 Tarih: 30.04.2012 20:59
Görev Yöneticisine Giriniz ORdan ''İşlemler'' Bölümüne Tıklayınız. ''iexplore.exe'' Acıksa Sonlandırın Sonlandıkdan Sonra TEkrar Deneyin Girmeyi Gireceksiniz Zaten.!
canyumak Tarih: 06.09.2011 01:38
tşk
MAVi Tarih: 26.08.2011 14:28
el cevappp
MAVi Tarih: 26.08.2011 04:04
selamun aleyküm.
[COLOR="SlateGray"]Arkadaşlar ben de bu konuda muzdaribim.Speakychatlere girdiğim zaman disconnected hatası alıyorum.Yani hiç girmiyor.Virüs prog.kaldırdım olmadı.Format attım olmadı.Aktivex si yükledim yine olmadı.Diğer chatlere girebiliyorum eart voice ler olsun sorun olmuyor ama speakychatte iki gündür böyle bir sorunum var.Yardımlarınızı bekliyorum...
mithat-altun Tarih: 16.06.2011 12:11
expor hatasdı veriyor nasıl yapmamız lazım
*Avci* Tarih: 14.05.2011 18:04
Şimdi denedim 64bit sistemde hiçbirsorun cıkarmadı Eklentileri manuel olarak yüklemeyi deneyin sorununuz düzelecektir
falcon_07 Tarih: 14.05.2011 17:50
slm arkadaslar aranıza yeni katıldım ben windows 7 64 bit kullanıyorum speakychat ı pc me kuruyorum ama hiçbir brovserde açmıyor 64 bit windowsta çalıştıran arkadaşlar varmı? ilginize şimdiden teşekkürler.
bytel Tarih: 27.02.2011 02:38
Dayi Vistalarda Windows7Lerde oLUOR XPLERDE GENELLİKLE HİC Bİ SORUN YOK
halim38 Tarih: 05.02.2010 22:20
voice den deneyin .