Erkekler neleri kafaya takar

Erkeklerin de bazı şeyleri taktığını ve kafa patlattığını hiç düşündünüz mü?




Başlığı görünce aklınıza hemen seks gelmesin! Onların seks dışında da kafalarını kurcalayan bir yığın şey var. Neler mi?

İşte size erkeklerin neyi önemseyip neyi önemsemediklerine dair bazı ipuçları!

Arkadaşlarınızın onun hakkındaki düşünceleri!
Onları en çıok korkutan şey arkadaşlarınızla tanışmak. Çünkü arkadaşlarınızın onu sevmesini ve düzgün biri olduğunu düşünmelerini ister.

Sevgiliniz sizi gerçekten önemsiyorsa arkadaşlarınızın yanında olduğundan farklı görünüp rol yapmayacaktır. Bu şekilde doğal davranırsa ilişkinizde geleceğe yatırım yaptığını düşünebilirsiniz.

Ayakkabılarınızın rahatlığı!
Bir erkek sadece ayakkabılarınıza bakarak bile gecenizin nasıl geçeceğini tahmin edebilir. Yüksek topuklu ve sivri burunlu bir ayakkabı giydiğiinizde gece boyunca oturduğunuz yerden kalkamayacağınız anlamına gelir.

Eğer biraz kısa olmayı göze alıp, düz bir ayakkabı giyerseniz; dans edebilir, karaoke yapabilir hatta bir bara gidip geç saatlere kadar takılmaya hazırsınız diye düşünür. Rahat ayakkabılar giyin ki ilişkilerinizde adımlarınızı sağlam atın.

Aldığı çiçeklerin solması!
Bir erkeğin size çiçek vermesinin nedeni; yaşadığınız ilişkide duyduğu heyecanı sizinle de paylaşmak istemesidir.

Çiçekler; sevgiliniz yanınızda olmadığında, salonunuzda veya evinizin baş köşesine onu temsil eder. Eğer o çiçeklere iyi bakmazsanız, ilişkinize olan inancınızı yitirdiğinizi düşünebilir.

Doğum günleri!

Sevgilinize doğum gününde dünyaları almanız gerçekten çok ince olduğunuzu gösterir. Ama aslında erkekler o güz özel hiç bir şey yapmak istemezler. O güne özel hiç bir plan yapmayın. Ama isterse eğlenmeye de hazır olun.

Çantanızın marka olup olmadığı!
Giyim kuşamınıza gösterdiğiniz özen hiç bir dikkatli erkeğin gözünden kaçmaz. Ancak pek çok erkek için önemli olan uyum içinde giyinmiş olmanızdır.

Küçük bir servet harcayarak aldığınız pek çok aksesuarın markasından haberdar bile olmaması ihtimalini aklınızdan çıkarmayın.


Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 4804
favori
like
share
HüzünYıldızı Tarih: 12.02.2010 11:40
vay vay vay..
Ay Kız Tarih: 11.01.2010 13:39
:72: demek onun için bayanların doğum günlerini hatırlamıyorlar ehhh tabi yaa kendi dğum günlerini önemsemeyen nie başkasının özel gününe kafa yorsunkii.. ellerine sağlık abicim çok güzeldi
MaRaBoGLu61 Tarih: 07.01.2010 17:23
Doğum günleri!

Sevgilinize doğum gününde dünyaları almanız gerçekten çok ince olduğunuzu gösterir. Ama aslında erkekler o güz özel hiç bir şey yapmak istemezler. O güne özel hiç bir plan yapmayın. Ama isterse eğlenmeye de hazır olun.

[mrb61]Way beah çok doğru ilginç[/mrb61]:80:
ous Tarih: 01.08.2008 14:07
kendimden örnek verecek olursam bir bayanın en başta giyinişindeki uyuma ve hemen ardından yüz güzelliğini izlerim.
özür dileyerek söylüyorum bilmiyorum ama genelde bizimkiler hep popo kısmı ile ilgileniyor. belki de benim öyle düşündüğümü zannedip ona göre davranıyor orasını bilemiyorum artık...
qpra34 Tarih: 01.08.2008 13:54
yaa ço9k öenmLi konuLarı takıyorLarmışşş haa ))
caglayan_polat Tarih: 26.06.2008 10:32
elıne saglıkk
şulee Tarih: 21.06.2008 08:53
:72:ya bişi diyimmi erkeklerin geneli için bu pekde önemli değil önemli olan ilgilenilmek yoksa bayanlar erkekler için değil yine kendi cinsleri için süslenir BENCE
kntmurat Tarih: 15.06.2008 00:51
abı bence herseyı kafasına takar
Pedaliza Tarih: 14.06.2008 10:42
Amannn takarlarsa taksınlar sonra çıkarırlar