Daha önce Volkswagen’in yerel ortağı VW Shanghai tarafından tanıtılan Lavida’ya çok benzeyen 2009 Bora’nın dingil mesafesi (2,610 mm) bile bu araç ile aynı. Ancak Bora’nın boyu Lavida’dan biraz daha kısa (4540 mm). Bu iki kompakt sedan arasında görsel farklılıklar da var tabii. Yeniden tasarlanan ön ve arka kısım ve çizgisi değiştirilerek yeniden şekillendirilmiş arka kapılar bu farklılardan bazıları…

Aynen VW Shanghai’nin kompakt otomobili gibi Bora’da da 2 adet dört silindirli motor ve bu motorlarla görev paylaşımı yapan 6 vitesli manuel şanzıman görev yapıyor. Yeni Bora Çin’de "Trendline" ve "Comfortline" olmak üzere iki farklı donanım seçeneği ile satılıyor.

Yeni Bora’nın standart ekipmanları arasında ABS, ön yolcu hava yastığı, elektrikli direksiyon sitemi, elektrikli camlar, klima ve CD-Radio (MP3-uyumlu) bulunuyor. En üst donanım paketi olan Comfortline’da bunlara ilaveten 15 inç alaşım jantlar, sunroof, krom paketi, hırsızlığa karşı uyarı sistemi, cruise control ve park sensörleri yer alıyor.







Beğeniler: 1
Favoriler: 1
İzlenmeler: 1009
favori
like
share
omby2001 Tarih: 02.05.2008 00:18
süper
eskitoprak Tarih: 22.04.2008 12:01
guzelmis ben bu arabayi piyasadan kaldirdigini biliyordum