İngiliz spor otomobil üreticisi, DB9 ve V8 Vantage modelini revize etti.

DB9'da 20 beygir güçlenen 6 litre hacmindeki V12 motor 6000 devirde 470 beygir üretiyor ve böylelikle ton başına 267 beygirlik bir oran yakalanıyor. Maksimum tork 30 Nm artarak 5000 devirde 600 Nm'ye yükselmiş. Güç artışı maksimum hızı 306 km/saate, 0-96 km/s hızlanmasını da 4.6 saniyeye çekmiş.

Şasede yapılan yenilikler ise süspansiyon sisteminin revize edilmesi, Bilstein marka amortisörlerin kullanılmasından ve aracın önüne yapılan destek ile %10 artan burulma direncinden oluşuyor.

Gövdede yapılan değişiklikler, yeni aynalar, 5 çubuklu panjur ve 10 kollu 19 inç ebadında jantlardan oluşuyor. Kabinde de yeni renkleri görmek mümkün.

V8 Vantage modelinde gövdede bir değişiklik yapılmamış ancak Porsche 911'i daha rahat tehdit edebilmesi için araç güçlendirilmiş. 4.3 litre hacmindeki V8 motor artık 4.7 litre ve 40 beygir güçlenen motor 420 beygir gücünde.

Aracın maksimum hızı 288 km/saate yükselmiş, 0-96 km/s hızlanması da 4.7 saniyeye inmiş. Aston Martin, Sportshift şanzımanlı modellerinin %13 daha eknonomik olmasını ve daha düşük CO2 salmasını da başarmış.

Diğer modelde olduğu gibi süspansiyon sistemi de revize edilmiş ve Bilstein marka amortisörler tercih edilmiş.

6 litre hacmindeki v12 motor, 6000 devirde 470 beygir, aracin maksimum hizi 288 km, aston martin, aston martin fiati, aston martin hz, aston martin ozelkleri, aston martin resimleri, aston martin tutari, aston martin video, db9 ve v8 vantage modelleri, db9'da 20 beygir guclenen, saate yukselmis 0-96 km, tazelendi, v8 vantage

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 714
favori
like
share