RS6 Avant modelinden sonra Sedan modeli de satışa sunuluyor.
Performans verileri itibarı ile süper spor otomobiller kategorisine giren RS6 Sedan modelinde, Avant modelinde olduğu gibi 5.0 litre hacminde çift turbo beslemeli V10 kullanılmış. 6250-6700 devir aralığında 580 beygir üreten motorun maksimum torku 1500-6250 devir aralığında 650 Nm.
Beygir başına 3.4 kilogram düşen araçta güç 4 tekerleğinden yere aktarılıyor. 0-100 km/s hızlanması 4.5 saniye olan aracın azami hızı elektronik olarak 250 km/s ile sınırlandırılmış. Müşterinin isteğine göre bu sınırlama 280 km/s'e yükseltilebiliyor.
4.93 metre uzunluğundaki "cüsseli" sporcu, durması gerektiğinde önde 6 pistonlu kalipere sahip 390 mm çapında çelik disklere ve arkada tek pistonlu kalipere sahip 365 mm çapında çelik diskden oluşan fren sistemine güveniyor. 255/40 R19 ebadındaki tekerlekleri yerine daha büyük yani 20 inç ebadındaki opsiyonel jant/lastik kombinasyonunu tercih edenler araçlarını seramik fren sistemi ile de donatabiliyorlar.
Seramik fren sistemi ise aracın ağırlığını 12.2 kg azaltıyor ve tabiki daha üstün bir fren performansı sunuyor. 420 mm çapındaki ön fren disklerinde 8 pistonlu kaliperler kullanılmış, arka disklerin çapı ise 356 mm.
RS6'yı diğer A6 modellerinden ayıran en belirgin özellikleri, şişik çamurlukları, derin marşbiyelleri, arka difüzeri, bagaj kapağı üstündeki spoyleri ve iki büyük oval egzoz çıkışı.