Ben yaklaşık 8 aydır çok fazla tuz tüketiyorum. Daha önce safra kesemden taş aldırdım.O zamanlar doktorum tuzu azaltmamı söylemişti. Yaklaşık 1 aydır çok fazla baş ağrısı yaşıyorum. Acaba bu baş ağrısı fazla tükettiğim tuzdan dolayı mı oluyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim:5::1:

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 597
favori
like
share
erenmelek Tarih: 30.08.2008 20:19
çok teşekkür ederim
drhope Tarih: 30.08.2008 13:07
Fazla tuz tüketiyorum demişsiniz ama kime göre fazla bu kişiden kişiye değişen bir değerdir. baş ağrısı ile bir bağlantısı olduğunu sanmıyorum kurabildiğim tek bağlantı fazla tuz tüketimine bağlı olarak vücudun su tutması ve tansiyonun artması sonucu baş ağrısı olabilir. tansiyonunuzu bir hafta boyunca hergün ölçtürmenizi tavsiye ederim. yaz aylarında çok terlediğimiz için mineral kaybını karşılamak için tuz tüketimimiz artabilir.
eğer tansiyonunuz normal değerlerde çıkarsa baş ağrısı için nöroloji uzmanına görünmenizi tavsiye ediyorum.