Günün birinde laz ile kürt birlikte uzun bir yola cıkmıslar, uzunca bir yolu birlikte yürüdükten sonra laz yorulmus ve kürtte dönerek ha usagım aklıma bi sey geldi. kürtte ne o bir anda aklına gelen sey, gelde kalan yolu birbirimizin sırtına binerek gidelim demis. kürte bu teklifi kabul etmis laz demis ha usagım önce sen yo demis önce sen, laz binmis kürdün sırtına laz baslamıs sarkısını söylemeye iki dakika sonrada sarkı bitmis ve kürdün sırtından inmis, sıra kürde gelmis kürt baslamıs sarkısını söylemeye le le le le le lee le le le le le le le le........öylece devam etmis neredeyse yolu bitireceklermis ama kürt hala söylemeye devam etmis, laz sormus usagum ne oldi dahada bitmedimi, oda bu neki bunun daha lo lo lo lo lo lo lo lolosu var.. .:D:D

Etiketler:
edda edda
Üyenin Yeni Konuları 10 kisiye yolla iyi bir arkadas.. .
Üyenin Populer Konuları 10 kisiye yolla iyi bir arkadas.. .
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 1220
favori
like
share
ADALI Tarih: 29.12.2008 19:42
Yüreğine sağlık kardeşim
edda Tarih: 20.12.2008 15:42
okuyamiyanlar icin düzenledim hadi bakalim simdi okuyamiyinda görim
BULUVEY Tarih: 19.12.2008 16:49
teşekkürler güzel fıkraydı

uyanık laz yolun gerikalanında
birbirimizin sırtına binelim üste olan şarkısını söylesin bitince da
alttaki üstecıkıp söylüyo şarkısını
laz kürdün sırtında en uzun şarkısını söylemiş
ve bitince sıra kürt,e geliyo kür başlıyo lelele demeye boyna tekrar
yolbitcek 2 saat oluyo laz,diyo ya arkadaş ne bitmez lelen varmış be diyo
kürt,te dabunun lolosu var diyo..:72:
ömr-ü diyar Tarih: 19.12.2008 15:52
anlamdm kı
MeLaNkOLiK Tarih: 17.12.2008 23:56
bu cok güsel bir fıkra gercekten bi büyügüm anlatmıstı bana ama anlaşılmıyor pek yazıdan düzeltirseniz daha iyi olur
geneviev Tarih: 17.12.2008 23:50
BİRAZ DOĞRU DÜZGÜN YAZSAN ANLAMADIM