Son günlerde Almanya'nın gündeminde bir reklam var ki herkes bunu konuşuyor.Bir pil üreticisi firmanın yaptığı reklamda anlatılmak istenen ilk başta anlaşılmıyor ancak...

Almanya'da bir pil üreticis firmanın "Benzin bulaşmadan rahat rahat karıştırın." sloganıyla yola çıktığı reklam kampanyası tartışma yarattı.Reklam çoğu kişinin tepkisiyle karşılaşırken, kampanyaya sadece gülüp geçenler de yok değil.

Ülkenin tanınmış fotomodeliyle reklam yapan firma, genç kadını burnunu karıştırırken gösteriyor. 31 yaşındaki Anja Schulzke adlı modelin, işaret parmağını burun deliğine sokarak karıştırması ülkeyi şoke ederken reklamda anlatılmak istenen ise gelecekte otomobillerde benzin kullanılmayacak olması.

Şimdi bunun reklamla ne ilgisi var demeyin.Slogandan da anlaşılacağı üzere "Benzin bulşamadan rahatlıkla karıştırın!"

Benzin derdine son, yaşasın piller ifadesi yerine böyle bir slogan yolunu tercih eden firma, amacına ulaşmış gibi görünüyor.Amaç ne de olsa dikkat çekmek!

Etiketler:
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 358
favori
like
share
anlasilamayan Tarih: 01.01.2009 15:54
Reklama Bak
Asiyan Tarih: 25.12.2008 21:33
reklam işte :72:
SU-PERISI Tarih: 25.12.2008 19:56
Bencede hoş değil, reklamda sınır olmuyor
COCO Tarih: 25.12.2008 18:18
Cok Igrenc!!!!:18:
Garip07 Tarih: 25.12.2008 18:04
süper bir reklam :35:

:72:
LEVIS-501 Tarih: 25.12.2008 17:43
Reklamda amaç ilgi çekmek ise bu vatandaşlarda bunu başarmış. Reklamın iyisi kötüsü olmaz deyimin sanırım bunun için söylenmiştir.