Hz Peygamberin Cinsel Öğretimi

Son güncelleme: 28.04.2009 22:52


  • Hz Peygamberin Cinsel Öğretimi

    Allahın Resulü cinsel hayatla ilgili farzlar ve haramları mümin erkeklere ve kadınlara ayrı ayrı öğretiyordu Fakat cemaat namazına erkekler yanısıra kadınlar da katıldığı için müşterek öğretimde bulunduğu zamanlar da oluyordu
    Şu hadîsi müşterek öğretime bir misal olarak verebiliriz:
    Yezîd kızı Esma bizzat şahit olduğu olayı şöyle anlatıyor..

    Bir namaz sonrasıydı Çevresinde erkekler ve kadınlar ayrı ayrı oturuyorken Allahın Resulü suali içeren bir üslupla şöyle buyurdu:
    - Galiba içinizde karısı ile yaptıklarını açıklayan erkeklerle, kocası ile yaptıklarını anlatan kadınlar var?
    Topluluktan bir cevap çıkmayınca şöyle dedim:
    - Evet, var Ya Resülallah! Allaha yemin ederim ki erkekler de bu şekilde konuşuyorlar. Kadınlar da böyle laflar ediyorlar.
    Benim bu açıklamam üzerine Allahın Resulü şu talimatı verdi:
    - Cinsel hayatınızı açığa vururcasına konuşmayınız. Bu şekilde konuşan erkek ve kadın, erkeği dişisine raslayan ve insanlar kendilerine bakıp dururken erkeği dişisinin işini bitiren erkek ve dişi şeytan gibidir. Ebü Davud : Nikah : 49

    Kadınlar da Cinsel Konularda Bilmediklerini Hz Peygambere Sorarlardı..
    Ümmü Süleym Hz Peygamberin eşlerinden Ümmü Selemenin komşusuydu. Zaman zaman Onu ziyaret ederdi. Bu ziyaretlerinden birinde Allahın Resulü çıkagelince Ona sordu:
    - Ya Resülallah! Rüyasında kocasının veya bir başka erkeğin kendisiyle cinsî münasebette bulunduğunu gören kadının yıkanması gerekir mi? Ne buyurursunuz?
    Böylesine bir sualin sorulmuş olması utandırmış olacak ki. Hz Ümmü Seleme, Ümmü Süleyme yönelerek şöylece serzenişte bulundu:
    - Allah iyiliğini versin Baltayı taşa vurdun Ya Ümmü Süleym Allahın Resülünün huzurunda kadınları küçük düşürdün
    - Şüphesiz ki Allah gerçeği bildirip emretmekten utanmaz ve utanılmasını da emir buyurmaz Bizim kesin olarak bilmediğimiz hususları Allahın Resulü'ne sormamız o hususlarda gerçekleri görmez bilmez bir körlük içinde olmamızdan daha hayırlıdır. Ümmü Süleym'in sualinin ve gerekçesinin doğruluğunu onaylamak için Allahın Resulü:
    - Allah asıl senin iyiliğini versin Çıkmaza giren sensin Ya Ümmü Seleme! dedi ve sualin cevabı olarak da şöyle buyurdu:
    - Evet Ya Ümmü Süleym! Rüyalanan kadının menisi geldiğinde yıkanması gerekir. Ahmet b Hanbel : Müsned 6-377

    Gusül abdestinin farz olması için kadının rüyada ilişkide bulunmuş ve boşalmış olması lazımdır..

    Cinselliği Korumak ve Kullanmak da İbadettir
    İnsanlarda cinsel organları, tatmin edilmek istenen cinsel arzuları yaratan ve üreme görevini yükleyen Allahtır. Onun yarattığı cinselliğe saygı duyarak ve Onun koyduğu yasalar içinde evlilik yoluyla cinsel organları kullanarak tatmine ve üremeye yönelmek Allahın yarattığını ve yüklediği görevleri korumaktır.
    Allahın ve Peygamberinin emirlerini uygulayarak evlenmek ve böylece cinsel hayatı başlatıp sürdürmekte ibadettir.
    İnsanın niyeti halis, Allahın ve Resulünün emirlerine uygun olursa her işi aslında ibadettir. Helal rızık için çalışmak, nefsi ve nesli korumak için evlenmek ve daha nice günlük hayatımızdaki işler niyetlerimize göre ibadet olabilmektedir. Zira Hz Peygamber bu konuda şöyle buyurmuştur:

    Ameller ancak niyetlere göredir Ve ancak her kişiye niyet ettiği vardır O halde kimin hicreti Allaha ve Rasülüne ise, onun hicreti Allaha ve Rasulünedir Kimin de hicreti elde edeceği bir dünyalık veya evleneceği bir kadına ise, onun da hicreti hicret ettiği şeyedir. Buhari : İman 41 Nikah 5 - Müslim : İmaret 153 - Ebu Davud : Talak11

    Cinsel Haramlardan Korunmak İçin Eşle Cinsel İlişki İbadettir Ve Sadakadır
    Sahabi Ebu Zerr anlatıyor Allahın Resulü şöyle buyurdu:

    - Sübhanellah şeklinde her bir tesbihde, Elhamdülillah şeklindeki her bir hamdde, Allahü Ekber şeklindeki her bir tekbirde, la ilahe illellah şeklindeki her bir tehlilde, her bir Hakka çağırmada ve her bir batıldan sakındırmada sadaka sevabı vardır. Hatta sizden birinizin eşi ile cinsî münasebette bulunmasında bile sadaka sevabı vardır
    Ashabı Kiram hayret ve de merakla sordular:
    - Ya Resülallah! Bizden biri cinsel arzularını tatmin eder de bu sebeple ona nasıl sevap verilir?
    - Pek tabîi ki verilir Ya sizlerden biri zina yapacak olsaydı, yaptığı zinadan ötürü günaha girmeyecek miydi? Buna ne dersiniz? Bunun gibi, nikahlı eşiyle cinsel ilişkide bulunduğu zaman da kendisine sevap verilir. Mişkatül Mesabih : 1898 - Müslim : Zekat 52 - Ebu Davud : Tatavvu 12 Edep 160 Müsned : 168

    Selam Dua İle
#14.04.2009 20:04 0 0 0
  • sleam ve dua ile...
#28.04.2009 22:52 0 0 0