Konya Kulu Tavşançalı Lisesi - Tavşançalı Lisesi - Kulu Tavşançalı Lisesi



Okulumuz Konya şehir merkezine 130km uzaklıkta olup,Kulu kazasına bağlı Tavşançalı kasabasında bulunmaktadır.

Okulumuz ortaokul olarak 1970-1971 öğretim yılında çarşıdaki halen kur�an kursundaki binasına taşınmıştır.1979-1980 öğretim yılında ise Tavşançalı lisesi olarak açılmıştır.

Bahçe alanı 9430m2,oturma alanı ise 450m2�dir.bina betonarme tarzda yapılmış,bina sayısı 1�dir.derslik sayısı 13,müdür odası 1,konferans salonu 1 tane olup,ısınma aracı kaloriferdir.Mülkiyeti Milli Eğitim Gençlik ve Spor Bakanlığı�na aittir.

Okulumuz açıldığından bu yana okulumuzda müdürlük yapanlar:

1- 1970-1971 Öğretim yılından 1974-1975 Öğretim yılına kadar İSMET YILDIRIM müdür olarak,

2- 1975-1976 Öğretim yılından 1977-1978 Öğretim yılına kadr HÜDAYİİ GİTAL ve DURMUŞ AYKUT,

3 - 1978-1979 Öğretim yılında Mehmet Yaşar müdürlük yapmıştır.

4 � 1979-1980 öğretim yılında Halil DEMİR müdür olmuş,bu arada 1980-1981

öğretim yılında MAHİR ÖNEN ve Zafer KARAKAYA müdür vekilliği yapmışlardır
5 - . 1980-1981 �den 1983-1984 Öğretim yılına kadar M.Nuri YAVUZ müdür.

6 � 1984-1985 Öğretim yılında Mahir ÖNER Müdür vekilliği.

7 � 1985-1986 Öğretim Yılında da Bekir AKÇA müdür olarak görev yapmışlardır.

8 � 1986-1989 yılları arasında Halil İbrahim ASLAN müdür.

9 � 1989 yılında İsmail GÖKDOĞAN müdür vekili olarak görev yapmışlardır.

10 � 1990-1993 yılları arasında Behçet ÖZOĞUL müdür.

11 � 1993-1994 Öğretim yılında Cemal ALBAYRAK müdür vekili.

12 � 1994-1995 Öğretim yılında Mehmet KIZILKAYA müdür.

13 � 1995 yılında Fazlı YILMAZ müdür vekili.

14 � 1996 yılında Mustafa ÖZKÖK müdür vekili olarak görev yapmışlardır.

15 � 1996-1997 Öğretim yılında Cemal YAPICI müdür vekili.

16 � 1997-2001 yılları arasında Hulusi HOROZOĞLU müdür vekili olarak görev yapmışlardır

17 � 2001 yılında Hasan ÖZKAN müdür vekililiği görevine başlamıştır.

18 � 2004 yılında Hasan ÖZKAN kadrolu Okul Müdürü olarak göreve başlamış olup halen bu göreve devam etmektedir.
VİZYONUMUZ


İdare, öğretmen, öğrenci ve velilerimizin katılımını ve işbirliğini sağlayacak bir eğitim programını uygulamaya koyarak, eğitim ve öğretimde "BÜTÜNLÜĞÜ" gerçekleştirmeyi sağlamaktır.


HEDEFİMİZ

Sorumluluk, işbirliği ve karşılıklı saygının vurgulandığı bir eğitim topluluğu içinde, her öğrencinin yaş dönemine özgü gelişim görevlerini başarı ile tamamlaması ve bir üst gelişim dönemine hazırlanması amaçlanmaktadır.


İLKELER

Faaliyetler tüm öğrencilere yöneliktir. Çünkü amaç, bütün öğrencilere ulaşmaktır.

Öğrencilerin kendilerini tanımalarını sağlamaktır.

Birimin organize edilmiş ve plânlı bir müfredatı vardır. Müfredat, öğrencilerin bilişsel, duyuşsal ve fiziksel gelişimlerini temel alır.

Rehberlik müfredatı katı ve sabit bir yapıya sahip değildir. İhtiyaçlar doğrultusunda değişik düzenlemeler yapılabilir.

İletişim becerileri kazandırmak ve kişiler arası ilişkileri geliştirmek, programın ayrılmaz parçasıdır.

Öğrenciler sürekli gelişme sürecinde olduklarından, gözlenen davranışlar kalıcı değil, değişebilir niteliktedir.

Öğrencilerin daha etkin ve verimli bir şekilde öğrenmelerine katkıda bulunulur.

Herkese potansiyelini geliştirme ve özünü gerçekleştirmek için olanaklar sağlanmalıdır.

Gelişimsel rehberlik modeli, okuldaki eğitimsel süreçler bütünlüğünün tamamlayıcı bir parçasıdır.

Rehberlik programının geliştirilmesinde, okuldaki tüm personelin katılımı ve işbirliği sağlanmazsa, beklenen verim alınamayacaktır.

YÖNTEM

Öğrencilerin kendisi ve içinde bulunduğu durum hakkında bilgi vermek.

Geliştirici düşünmede yardım etmek.

Öğrencilerin kendisi ve içinde bulunduğu durum hakkında bilgi vermek.

Geliştirici düşünmede yardım etmek.

Öğrenci ile etkileşim içinde bulunan tüm bireyleri, öğrencilerin gelişim görevlerini başarı ile tamamlamaları konusunda eğitmek.

Öğrenci ile etkileşim içinde bulunan tüm bireyleri, öğrencilerin gelişim görevlerini başarı ile tamamlamaları konusunda eğitmek.

OKULUMUZUN MİSYONU

Öğrencilerimizin; Bilgili, becerili, dürüst, sorumluluğunu bilen Araştıran, sorgulayan, paylaşan, çok yönlü ve tarafsız bakabilen çevresiyle olumlu iletişim kurabilen ortak bir genel kültürle, sorunların farkında olabilen, ülkemizin kalkınmasına yardımcı olabilecek, ilgi, istek ve yetenekleri doğrultusunda yüksek öğretime ve hayata iyi bir şekilde hazırlanmış Anadilini doğru ve etkili konuşan, yazan, anlayan Atatürk İlke ve İnkılaplarını benimseyen vatanını ve milletini seven, İnsan haklarına saygılı ve duyarlı bireyler olmalarını sağlamaktır.

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 1427
favori
like
share