Selam Arkadaşlar bi sorum var
CD Yakarken Hizi ne Kadar önemli
yavaş mi iyi yoksa Hizlimi
yada fark etmiyormu

Etiketler:
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 629
favori
like
share
yunus Tarih: 13.06.2005 18:07
selam dostlar...

Kahin ve crackmanın dediğine katılıyorum. ne kadar çok hızlı yazdın mı o kadar da dosya atlar. Çizikli bir yere gelir okuyamaz ve CD yi yakar. Bunun için bence 24X den yukarı çıkmamak lazım...
cr@ckman Tarih: 15.04.2005 22:27
yani 2 misde aynı isme sahipiz emirkan

KaHiN :23: :23:
KaHiN Tarih: 15.04.2005 21:39
ßenim Açımdan ÖNeMLi Deqil Ada$ımın AçısındanDa Öyledir $üphesiz Ke$Ke Daha Çok Teknik ßilqimiz Olsada Daha iyi ßilqi Aktaraßilsek Ama i$in Özü ßudur Arkada$ım Anlattıqımız qißi
emirkan Tarih: 15.04.2005 21:18
ok TSK ederim arkadaşlar bilgilendirme icin
KaHiN Tarih: 15.04.2005 21:05
cr@ckman ının Dediqi qißi Sık Dokuma Olayı Yani En Mümkün Olduqu Kadar Yava$ Yaz Yani Arkada$ım
cr@ckman Tarih: 15.04.2005 20:39
KaHiN aynen dostum ne kadar hızlı demek okadar dosya atlamak demek yani hıslanınca okuma becerisi azlıyo :20:
KaHiN Tarih: 15.04.2005 20:38
Valla ßen Track YaZaRKeN YaZıM Hızı 16x (2.400 Kß/s) iLe Yazıyorum Mp3 Olunca Kafama qöre Takılıyorum ...

Hızını Ne kadar Düşersen o kadar SağLaM oLuR ßenCe