slm arkdaslar, son günlerde bir derin devlet tutturmus gidiyor peki ama derin devlet nedir veya TRde böyle bir sey varmi bileniniz varmi????????????
Yada KURTLAR VADISI nasil bir dizi. (kötü bir sey yazmayin haa benim en sevdigim dizi :14:)
Saka bir yana bence güzel bir dizi ama derin devletle alakasi varmi yokmu bunu bilmek istiyorum


Bu arada hala bana sen kizmisin erkekmisin diye soranlar var son kez yaziyorum. ayarlari yaparken hata olmus nickimdende anlasilacagi gibi ben bir KIZIM :14: umarim artik soran olmaz iyi günler

Etiketler:
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 840
favori
like
share
last_night Tarih: 23.04.2005 15:57
[MARQUEE][SIZE=30] RİCA EDERİM [/MARQUEE]
Irem Tarih: 23.04.2005 15:38
tsk ederim last night bu kadar yeter zaten gerisini tahmin edebiliyorum.
baskalarinada sormustum ama yinede sagol eline saglik
last_night Tarih: 23.04.2005 15:25
@Irem DERİN DEVLET ==> kurtlar vadisinde seyrettiğin polat alemdar varya...derin devlet diye tabir edilen oluşumun üyesidir...devletin legal yollardan çözümleyemediği sorunlarla illegal yollardan derin devlet ilgilenir...
devlet yapı olarak bu oluşuma karşı görünsede bir o kadar da muhtaçtır...
ayrıca bu öyle uzun uzadıya anlatılacak bir konu değil...burasıda anlatılacak yer değil

çok merak ettin diye kıyısından köşesinden anlattım birazcık...fazlasını bilmene gerek yok...bırakalım herkes işini yapsın
Irem Tarih: 23.04.2005 14:56
Arkadaslar hala cevap yok. Gercekten bileniniz yokmu su derin devlet konusunu. rica ediyorum bilen varsa anlatsin cok merak ediyorum??? :20: :20: :20:
Irem Tarih: 21.04.2005 18:19
Tabi hemso ne sandin sen ürgüpü bütün evlet isleri bizim ordan geciyor
Cok önemli bir üsttür ürgüp. Zamanin birinde pis amerika istedi ama vermedin. Onlarda gitti incirligi aldi
Kemal50 Tarih: 21.04.2005 13:57
Ellerine saglik arkadasim
Valla bi bilene gore derin devletin ussu olarak urgup diyorlar ben de
soyleyenlerin yalancisiyim saka bi yana emegine saglik
sagolasin
Irem Tarih: 21.04.2005 13:34
Kiz yasemin Allah senin iyiligini versin emi. Arkadaslar yaseminin yazisinin altinada yazdigi "KILLERIN" varya katil anlamina geliyor yani kurtlar vadisine kötü diyen yaseminin kod adi katil
Ama yasemin bizim canimiz zaten geyiklik olsun diye o ismi taktilar cünkü tam tersi ve bir karincayi dahi incitmez.


Ne yazarsan yaz YASEMIN sen bizim herseyimiz. WE LOVE YOU
Bitanesinin_Bebegi Tarih: 21.04.2005 13:29
[SIZE=30]Irem ne diyon sen bakim, okulda görüsürüz, sen gel bi yanima, ne kurtlar vadisi, o da ne be nasil bir diziyse ne basi var ne sonu, millet birbirini öldürüp duruyor, valla canim benim hosuma gitmiyor ne yalan söyleyim, belkide basindan belli bakmadigim icin, ama cocuklara cok kötü örnek o dizi onun icin sevmiyorum heryer mafia babasi ile doldu, neyse canim arkadasim sen okulda bir gel yanima ben sana derin devlet nedir anlatiyim, biliyorsun tarihim cok iyidir

böyle yazdigim icin kusura bakma ama sevmiyorum neyapiyim

Killerin