Necronomicon The Dawning of Darkness tam çözümü - çöz - Necronomicon The Dawning of Darkness oyun çözümleri

William Stanton'ın Evi - İlk Gidiş



Biri kapıyı çalıyor. Gidip kapıyı açıyoruz. Edgar Wycherley bir anda içeri süzülüyor. Sonra bize bir prizma veriyor ve bunu çok iyi bir şekilde saklamamızı hararetli bir şekilde anlatıyor. Ofisimize dönüyoruz. Telefon'un olduğu masadaki "small key"i alıyoruz.

Yazı masasının yanına gidiyoruz. Az önce aldığımız anahtarı main inventory'den alıp (tab tuşu) orta çekmeceyi açıyoruz (imleç yuvarlak içinde anahtar halini almalı). Çekmecedeki parayı ve anahtarları alıyoruz.

Sonra dış kapıya doğru yollanıyoruz. Doctor Egleton damlıyor ve bir sürü zırvalayıp bize telefon numarası yazılı kartını veriyor. Bu da aynen otomatik main inventorye gidiyor.

Evden çıkıyoruz. İlerde çitin önündeki scooterımızın yanına gidiyoruz. Inventory'den anahtarları alıp scooterı çalıştırıyoruz. Sağ taraftan Pawtuxet kasabasına gidiyoruz.

Pawtuxet - İlk Gidiş

Karşıdaki beyaz bir kilise var onun sağ tarafındaki yoldan devam edip sonra sola dönüyoruz ve evlerin arasına giriyoruz. Burada bir bayan (Ma Brady) var. Onunla konuşuyoruz iki kere. Kadının ağzından rüşvetsiz tek kelime alamıyoruz (Türk müdür? Nedir?). Inventory'den biraz para alıp kadına veriyoruz, bülbül gibi şakıyor. "Crumb & Son" general store'a gidiyoruz. Kasaba girişinde sol tarafta beyaz bir bina.

Adama 3 defa soru soruyoruz. Bu da anasının gözü çıkıyor. Biraz para ile birlikte sol taraftaki haritayı (harita ve para olmalı imleç) alıp adama uzatıyoruz. Sonra sağ taraftaki kibritlerden de alıp adama parasını veriyoruz. Şimdi inventoryde harita ikonunu kullanabiliyoruz. Böylece istediğimiz yere kolay yoldan ışınlanmış olacağız. Eğer yanlı bir yer seçilirse oraya gitmiyor ta ki doğru yeri bulana kadar. Edgar Wycherley'in evine gidiyoruz (en kuzeyde olan).

Edgar Wycherley'nin Evi - İlk Gidiş

Kapının sağındaki zili çalıyoruz. Bir yarma geliyor ve Edgar'ın evde olmadığını söylüyor. Eğer zili fazla çalarsanız aynı yarma gelip sizi benzetiyor ve oyun bitiyor ona göre. Harita yardımıyla Edgar Wycherley’nin ailesinin evine gidiyoruz (en batıdaki).

Edgar Wycherley'nin Ailesinin Evi - İlk Gidiş

Eve giriyoruz. Bizi babası karşılıyor. Oturma odasında duvardaki Gregor Hershel'in portresine tıklıyoruz. Odadan çıkıyoruz. Pawtuxet kasabasına gidiyoruz.

Pawtuxet Kasabası - İkinci Gidiş

General Store'a gidiyoruz. Adama birkaç birşey soruyoruz. Parasız olmuyor, haliyle yemliyoruz adamı, sonra dışarı çıkıyoruz. Limana gidiyoruz. Kilisenin sağ tarafındaki yoldan dümdüz ta ki geniş bir açıklığa kadar. Gemide duran Captain Shermann ile konuşuyoruz. Bize Providence Gazette'sinin arşivine bakmamızı söylüyor. Bizde oraya yollanıyoruz. Haritada en güneyde olan ev.

The Providence Gazetesi - İlk Gidiş

Masada çalışan gazeteci (Earl Smith) ile konuşuyoruz. Sonra arşiv odasına giriyoruz. "1741-1760" tarihleri arasındaki kayıtları inceliyoruz. Bunlar dolabımızdaki yerlerini alıyorlar. Pawtuxet'e geri dönüyoruz.

Pawtuxet Kasabası - Üçüncü Gidiş

Aşağıya limanın oraya gidiyoruz. Kaptan Shermann'ın ağzını arıyoruz tekrar. Arka taraftaki Black Fiash'in evine yöneliyoruz (evin önünde iki bidon var ayrıca 2 penceresi var). Kapıyı çalıyoruz. Adam bizi kovuyor.

General Store'a gidip adama 3 defa soru soruyoruz. Sonra adama biraz para veriyoruz oda bize içki veriyor. Black Fish'in oraya dönüp içeri giriyoruz, adama içkiyi veriyoruz, adam bir fırt atıyor ve bülbül oluyor. Gidip Arthur Procop'u sorguluyoruz, hanın önünde pipo içen adam. Sonra Edgar'ın evine dönüyoruz (en kuzeydeki ev).

Edgar'ın Evi - İkinci Gidiş

Edgar'a “Ne var? Ne yok?” çekiyoruz. Evimize dönüyoruz (haritada ortaya yakın olan ev).

William Stanton'ın Evi - İkinci Gidiş

Ofisimize giriyoruz. Doctor Egleton'un verdiği kartı alıp onu arıyoruz. Edgar Wycherley'nin ailesinin evine yollanıyoruz (en batıda olan).

Wycherley'nin Ailesinin Evi - İkinci Gidiş

Merdivenlerden yukarı çıkıp Edgar'ın odasına giriyoruz (açılan tek kapı). Sağ taraftaki raftan günlüğünü alıyoruz. Edgar'ın evinin anahtarını alıyoruz komodinin 3. çekmecesinden. Edgar Wycherley'nin evine gidiyoruz (en kuzeydeki).

Edgar'ın Evi - Üçüncü Gidiş

Inventory'den anahtarı alıp kapıyı açıyoruz. İçeri geçip karşı taraftaki dolabın orta çekmecesindeki mektubu alıyoruz. Sağ gözden de Simon O'dan GH'ye olan mektubuda alıyoruz. Evden çıkmaya giderken bir bakıyoruz Edgar, adam bizi fırçalıyor haliyle neyse sonra evimize dönüyoruz (haritanın ortasına yakın olan ev)


William Stantonın Evi - Üçüncü Gidiş

Ofise gidip Dr. Egleton ile konuşuyoruz. Konuşmadan sonra kendimizi Edgar'ın evinde buluyoruz. Holün sol tarafındaki köşedeki dolabın alt çekmecesinden "heart" anahtarını alıyoruz. Aynı çekmecedeki bungalowların planlarının olduğu kağıdıda alıyoruz. Eve dönüyoruz.

William Stantonın Evi - Dördüncü Gidiş

Aldığımız planı Dr. Egleton'a gösteriyoruz. Haritada bungalowların yeri beliriyor bizde oraya yollanıyoruz (kasabanın güneyinde kalıyor).

Bungalow - İlk Gidiş

Evin dışından sola gidiyoruz, sağ tarafta bir sundurma var oraya girip sağdaki anahtarı alıyoruz. Geri dönüp dışardaki dökük arabanın bagajını bu anahtarla açıyoruz. Bagajdaki levyeyi evib kapısını açmak için alıyoruz.

Oturma odasındaki resmi inceliyoruz (tırpan tutan adamın altındaki metal işareti unutmuyoruz). Masanın üzerindeki kağıtları inceliyoruz. Karşı tarafta dolabın oradaki duvardaki butona basıyoruz. İçerdeki kutuyu Edgar'ın evinde bulduğumuz anahtarla açıyoruz. Saturn anahtarını alıyoruz. Uğurluğu da alıyoruz üzerindeki adamın ayaklarının oradaki işareti unutmuyoruz.

Merdivenlerin yanındaki çamaşır odasına geçiyoruz. Pencerenin önünde duran varili çekiyoruz. Bir geçiş var (Saturn lock) şu kodları giriyoruz;

gezegen sembolü (aşağıdaki): Saturn ("h" harfine benziyor)
metal sembolü (üst sağdaki): Lead ("#" buna benziyor)
melek sembolü (üst soldaki): Cassiel
Daha sonra Saturn anahtarını kullanarak kapıyı açıyoruz.

Geçit - Birinci Gidiş

Duvardaki meşaleleri kibritle yakarak ilerleyin. Geçitin sonunda girişin karşısında sol taraftaki meşaleyi yakın ve sağ taraftaki ofise girin.

Ofis - İkinci Gidiş

Sağdaki mumları yakın. Odanın sağındaki manivelayı çekin. Bu diğer odaya girmemizi sağlayacak. İkinci CD'yi takın.


CD 2

Ofis - İkinci Gidiş (Devam)

Masanın üzerindeki çakmağı alın. Pasaja geri dönün. Feneri yakın ve kuyuların olduğu odaya girin.

Kuyular - İlk Gidiş (Burada oyun save edilemiyor)

Sağ taraftaki meşaleyi yakın. Merkezdeki mimberin (mavi olan) yanındaki baltayı alın. Ofise geri dönün bu arada sakın kuyulara düşmeyin yoksa (Game Over)...

Ofis - Üçüncü Gidiş

Yerdeki sandığı açmak için baltayı kullanın. Feneri alın ve yakın, anahtarı da alın. Kenardaki dolabı açmak için inventory'deki anahtarı kullanın. Evrak çantasını alın (böylece harita gibi buna da inventory'den ulaşacağız) Benzin tenekesini de alın.

Geçit - İkinci Gidiş

Geçite çıkıyoruz. Demirli kapının oradan sağ tarafa geçiyoruz. İçerde bir ceset var cesedin elini kaldırıp altındaki anahtarı alıyoruz. Kuyuların oradan sağ taraftaki duvarı takip edip laboratuara geçiyoruz. Anahtarla kapıyı açıyoruz.

Laboratuar - Birinci Gidiş

Laboratuar'ın sonuna ilerliyoruz. Sağ taraftaki odaya geçiyoruz. Yerdeki küreği alıp makineye 3 kepçe sallıyoruz. Benzini kömürün üzerine döküyoruz. Çakmakla yakıyoruz. Makinenin üstünde 3 manivela var ortadakini çekiyoruz. Basınç göstergesinin oradaki valfı çeviriyoruz. Sonra laboratuara dönüp yerdeki elektrik jeneratörünün valfını açıyoruz.

Giriş kapısının solunda duvardaki kutunun içindeki şalteri indiriyoruz. Lab'ın sonuna gidip soldaki beyin makinesinin oraya gidiyoruz. Soldaki ikinci butona basıp aleti çalıştırıyoruz. Sağ taraftaki manivela yardımıyla makineye sorular soruyoruz (sonuna kadar çekin).

Bize bir sıvının lazım olduğunu söylüyor, alet bunun için. Geride, sol taraftaki raflarda kavanozlar var. Alt raftaki soldan ikinci kavanozu alıyoruz. Sonra onu önümüzdeki masadaki boş şişemsi (neyse bu) şeyin içine bocalıyoruz. Yine alt rafta sağdan üçüncü kavanozu da alıp döküyoruz.

Sıvı yeşile dönmesi lazım, gidip lavabonun oradan şırıngayı alıp sıvımızı şırıngamıza çekiyoruz. Beyin makinesinin oraya dönüyoruz. Şırıngayı aletin sağ tarafındaki küllük gibi şeyin içine enjekte ediyoruz. Kolu çeviriyoruz. Sonra makineyle tekrar uzun bir sohbet yapıyoruz.

Lab'ın girişinde sağ tarafta bir çok gözü olan bir dolap var, gözlerin içerisinde bitkiler var ve isimleri üzerlerinde yazıyor. "Euphorbia" yazanı bulup alıyoruz (3. sıra en sağda olmalı). Alt taraftaki geniş gözlerden birindede Mars anahtarı var onuda alıyoruz. Ayrıca onun yanında ufak yuvarlak mangal kömürlerinden var biraz alıyoruz. Lab'ın sonundaki duvarda geçiş var oraya gidiyoruz. Kod şöyle;

Gezegen işareti: Mars (çember ve ucunda ok, erkek işareti) en alttaki bu arada
Metal işareti: Iron (kılıç) sağ taraftaki
Angel işareti: Samuel sol taraftaki
Sonra dolaptan aldığımız Mars anahtarıyla geçidi açıyoruz.
Necronomicon The Dawning of Darkness ipuçları - ipucu - taktik - Necronomicon The Dawning of Darkness taktikleri


[URL="http://www.main-board.com/tam-oyun-cozumleri/208107-sanitarium-tam-cozum.html" rel="nofollow" target="_blank">

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 789
favori
like
share