Parasite Eve 2 tam çözümü - çöz - Parasite Eve 2 oyun çözümleri


- DISC 1 -
4 Eylül 2000
Oyunun en basinda atis talimi yaparak oyuna biraz daha hizli alisabilirsiniz. Yaninizdaki kapidan çikarak hep önünüzdeki yerlerden girin. Garajin sol yerindeki kadindan para karsiliginda bazi esyalar alabilirsiniz. Ama simdilik bir sey alamazsiniz. Pierce ile konusun ve arabayla ayrilin. Akropolis Plaza' ya geldiginizde kapinin önündeki polis ile konusun ve içeri girin. Asansörden çikinca tam kuzeyinizdeki kapidan girin. Içerisi katliama ugramis gibi (gibisi fazla). Heykelin sol tarafindaki haritayi alin. Telefon çalacak, açin. Bu oyunda ancak telefonlara save yapabiliyoruz (bakalim daha neler görecegiz). Telefonun yanindaki kapidan girin, ilerleyin ve bir polis size Cafeteria Key' i verecek. Geldiginiz kapidan geri dönün ve bu odadan Patio' ya inin. Bir mutant aksam yemegi yemekle mesgul! Ulan ne cimri yaratiklar, vurun gitsin! Ardindan aksam yemeginin (adamin) yanindaki yerden Cafe' ye girin. Içerideki sexy kiza bir laf atin, kiz biraz sinirlenecek Bu yaratigi rahat yenmek için en son sehpanin arkasindan ates edin. Böylece size yaklasamayacak. Yaratigin üzerinden Metallic Implant' i alin. Elinde manyak bir Magnum olan biri ile konustuktan sonra disari çikin. Buradan da tekrar Square' e te geri gelip telefonla konusun. Hemen Cafe' ye bi daha ugrayin. Kizin okudugu Mendel adli dergiyi alin. Cafenin arka tarafindaki koridora girin. Ilk kapiya ugrayin ve içeridekileri toplayin. Disari çikin be biraz ilerideki sari kutudan Blue Key' i alin. Hemen solunuzdaki kapidan girin. Içerideki monütörü + tusuyla netlestirdikten sonra tüm görüntüleri inceleyin. Hemen yaninizdaki makinede A' da Blue Key' i takin. Odadan çikip yandaki kapidan Fountain' a girin. Sol kapidan gidin ve geri çikin. Ardindan çesmenin sagindaki kapidan girin, burasi Forked Road, açtiginiz yerden girin. Bankta yatan adamdan Body Armour' i alip üstünüze takin. Önünüzdeki merdivenden Promenade' e gidip elleri uzayanlari vurun. Asagidaki ölü adamdan Submachine Gun adli silahi alin. Buradan Sanctuary' e gidin. Deomdan sonra adamin yanindaki Red Key' i alin. Odanin solundaki kapidan girin. Içerideki salak polisin düsürdügü bombanin önündeki Black Card' i alin. Geri dönerken tirtil sürüsünün de islerine son verin. Daha sonra A ve B olan, A' ya Blue Key' i taktiginiz yerde B' ye Red Key' i kullanin. Çesmede sular kesilecek. Çesmedeki kanli yerde tiklayip fedakar Grenade Launcher silahimizi alin. Sonra Bridge' e gidin. Yandaki panelde 561 yazin. Aslanli yoldan geçin ve kapidan girmeye çalisin. Bir ses duyacaksiniz ama tirsmayin. Içeride yerdeki herife cop ile dalin. Merdivenden çikin. Bu yoldan düz gidip köseyi dönmeden geri geldiginizde NO:9 (Ronaldo degil ama) ile kapisacaksiniz. Yandaki elektrik kablolarini kullanarak enerjisini azaltabilirsiniz. En dipteki asansöre binin. Rupert ve siz helikopter ile kaçacaksiniz ama caaanim Plaza havaya uçacak.
5 Eylül 2000
Demodan sonra Pierce ile Majeva Desert' e gideceksiniz. Ayrica arabanin bagaji da Resident Evil' deki sihirli sandiklara benziyor. Düz ilerleyip çitli kapidan geçin. Buradaki beyinsiz at gibi yaratigi gebertin. Bu yerde simdilik Room 1 ve 2 açik. Simdi haritanin sagindaki Driveway' e gidin. Kuyuya bi bakin, yarasalari vurun ve önünüzdeki kapidan girin. Factory' de arabanin yanindaki salteri kaldirin, sonra panele Up - Turn yapip panelden çikin. Arabanin sagindaki kapiyi ve kirmizi dügmeyi açin, tekrar panele gidip Turn yapin ve Garage' a girin. Demodan sonra Douglas size Motel Key no:6' i verecek. Bu yerden çikin ve Main Street' e gidin. Room1 ve 2 arasindaki kapidan girin. Toilet' teki kiza bi ugrayin. Disari çikip merdivenden yukari çikin ve Room 6' ya Douglas' tan aldiginiz anahtar ile girin. Bence odada save yapin. Balkondan çikin, bir merdiven göreceksiniz, karsida Kyle' i ilk görüsünüz. Asagi inin, dümdüz ilerleyin, iki tane yaratigi mezara yollayin ve paneli açin. Çok hizli bir sekilde bu yerin sonundaki otomatik kapidan girin. Tüm yaratiklari öldürünce açilan merdivenlerden yukari çikin. Demodan sonra paneli açip merdivenden bir üst yere çikin. Kemiklesmis adamin üstünden Key Taken from Corpse adli garip anahtari alin. Sonra asagi inin. Ardindan alttaki kapiya Saloon Key ile girin. Bu odadaki Magnet' i alin. Bu odaya girdiginiz yerin hemen yanindaki kapidan girin. Bilardo masasinin önündeki tuvaletteki haritayi alin. Bu odadaki kapiyi açip geri çikin. Haritadaki yanip sönen kirmizi isiga gitmeniz gerekiyor. Kapinin yanindaki zili çalin ve asagidaki yerde Magnet' i kullanip Factory Key' i alin. Sonra Trailer Coach' taki yere gidin. Köpegi takip edin ve içeride Douglas ile konusurken 2. seçenegi seçin. Geri disari çikin, tekrar köpegi takip edin ve Rope' u alin. Daha sonra Driveway' deki yanip sönen yere gelin. Kuyuda aldiginiz Rope' u kullanip asagi inin. Asagi indiginizde güneye dogru gidin ve basamaklardan çikip Underpass' e girin. Yandaki isiga bastiginizda arka taraftaki isigi yakmis olursunuz. Ilerlediginizde tavanda gezen bir yaratikla kapisacaksiniz. Yaratigi sabit durmadan, o elini salladigi zaman ise kaçip G. Launcher ile vurursaniz isiniz kolaylasir. Daha sonra ilerinizdeki yukari dogru olan merdivenden General Stone' a çikin. Buradaki kapi, diger taraftan açamadiginiz kapi oldugu için kestirme yol olsun diye bir girip tekrar içeri dönün. Odanin solundaki kapidan girin ve ortadaki kapidan içeri girin. Dolabin mentesesine tiklayin. Geri çikin. Haritadaki Trailer Coach' a gidin. Douglas' a yardima ihtiyaciniz oldugunu söyleyin. Ardindan Garage' a gidin ve odanin sol tarafindaki gözükmeyen Monkey Wrench' i alin. Sonra Dilepidated Mouse' in yanindaki odada, daha önce gördügünüz dolabi Monkey Wrech' i kullanarak açilan delikten girin. Burada No:9 ile kapismaya hazir olun. Taktigi etrafinda dönüp, o size Attack yaptigi zaman sizde ona G. Launcher ile dalin. Vurustan sonra en uzak köseye giderek kursunu doldurun ve hep böyle bir hayat; ne hayati canim, taktigi ile saldirin gitsin! Demoda Aya' nin set ve alevli bir kiz oldugunu anliyoruz Ardindan Kyle ile Gas Station' a gidin. Burada arabanizin gremlinler tarafindan azcik yenilmis! Ama üzülmeyin. Douglas' in yaninda gidin, 3 seçenegi seçtiginizde Lobby Key' i verecek. Bunla haritada gözüken Lobby' ye gidin. Içerdeki yazar kasaya ilk Redial tusuna basin, ardinda 3033 yazin ve Total' a basin. Böylece Bronco Master Key' e sahip olacaksiniz (bu anahtar ile tüm odalar açiliyo). Bundan sonra eger istiyorsaniz, ilk sari arabanizdaki esyalari, Garage' daki kirmizi arabaya tasiyin. Odadan çikin ve merdivenlerden yukari gidin. Loft' a girip en dipteki yerden Jerry Can' i alin. Yandaki kasayada 4487 yazarak Bottle' i alin. Buradan Gas Station' a gidip benzin pompalarina Jerry Can' i kullanin, size Petrol olarak geri dönecek. Simdi Garage' a giderek Douglas' a Petrol' ü (siz zengin kizisiniz yaaa). Sonra üst kattaki Room 6' e gidip yatin. Burada, bu oyunda benim en sevdigim ve izlerken alt üst oldugu bi demo var (affet beni Lara). Demodan sonra alevli bir sisko ile kapisacaksiniz. Taktigi basit; agzindan alev çikardigi zaman boylamasina kosun, yumrugundan kaçmaya çalisin ve G. Launcher' i kullanin. Yendikten sonra yaratigin eriyip gittigi yer olan Main Street' e gidip Douglas ile konusun, size Truck Key' i verecek. Aldiktan sonra garage' a gidip Kyle ile buradan ayrilin.


- DISC 2 -
6 Eylül 2000
Burada bir süre bu patlican kafalilarla ugrasmaniz lazim. Onlari yandaki uçuruma çekip asagi düsmelerini saglarsaniz daha az kursun harcamis olursunuz. Ardindan ortadaki kapidan girin. Önünüze çikan kapidan ilerleye durun ve ilerideki köprüye bir bakin. En geri dönüp soldaki kapidan girin. Vagonu itip yandaki, üstünde STEP yazan Board' u alin. Bunu baktiginiz kirik köprüde kullanarak karsiya geçin, sagdaki kapidan girin. Yandaki elektrik makinesine tiklayip Plug' i alin, 2. sokete takin ve güç verin. Geri çikip yandaki kapidan girin. Içerideki keçi sakalli mutant ile kapisacaksiniz. Iki kere dönüsecegini unutmayin. Taktigi; silahiniz G. Launcher olsun. Etrafi aydinlatmak için yanlardaki gaz bidonlarini vurun. Fazla sabit kalmayin. Yaratiktan 1 Plug ve Kyle' in Handgun' ini alin. Sonra geri elektrik makinesine dönüp güçü kesin, Jumper Plug' i 4. sokete takin ve güç verin. Cavern' a geri dönüp motosiklete ve yandaki elektrik kablosuna bi bakin; geçit açilmayacak. Elektrik paneline gelin ve Plug' lari 1- 4' e takin. Tekrar geri dönügünüzde geçit açilacak. Içeri dümdüz gidip asansöre binin. Odanin dibindeki E - 38' e girin. Önünüzdeki kapidan yola devam edin ve etrafi arastirip tam karsinizdaki kapidan gidin. Içerideki lazerlere dikkat edin ve bu koridorun sonundaki kapidan girin (harita olmadigi için isim veremiyorum). Üstünde yesil isik olan yerden ilerleyin ve güvenlik sistemine dikkat edin, üzerinde WEAPON yazan kapidan girin. Kilitli kapiya Black Key' i kullanin. Içeriden Shotgun' i alin. Geri çikin, üzerinde kirmizi isik olan kapidan girin. Panele bi bakin ve OUT' dan girin. Önünüzdeki kapidan gittiginizde garip bir demo göreceksiniz. Ardindan asansörle asagi inin ve dümdüz ilerleyin. Main Control' e gidin ama sudan elektrik atanlara dikkat! Hemen saginizdaki yerden girin. Yesil bir kapi göreceksiniz, içeri girdiginizde size bir mutant kallesçe saldiracak. Bundan sonra ise haritada yanip sönen kirmizi isiga gitmeye çalisin (ama ondan önce Sterilization Room' da save yapin). IN' den çikarken oda gaz ile dolacak, hemen girdiginiz kapinin yanindaki çöp boslugundan atlayarak kurtulun, yada öyle oldugunu sanin muahahah! Asagida size igrenç bir yaratik (hangisi igrenç degil ki) var. Taktigi; sizi içine çektigi zaman mesafeyi koruyarak agzina1 kere ates edip geri kaçin (kursun doldurmadan). Üstünüze bir seyler yolladigi zaman ise, zaten gölgeleri gözüktügü için kaçmak sizin için kolay olacaktir. Yaratigin yolldagi cins mutantlari gülmekten öldürün. Yendikten sonra açilan kapidan girin ama inatçi yaratigimiz ile yeniden kapisacaksiniz. Hemen en arka taraftaki bosluga girin ve burada korunarak saldirin. Arkaniza asansör geldigi zaman ise araka tarafa geçin, yaratigi bu yere çekin, yandaki bosluga bastiginizda zaten bundan sonra isiniz kolaylasacak. Yendikten sonra yine boslugun üstüne gelip arakadaki kapidan çikin. Kyle ile merdivenlerden asagi inin. Tam karsinizdaki kapidan Upper Sewer' a gidin. Yukari merdivenlerden tirmanin ve panele 18 yazin. Sular diger tarafa tahliye olacak. Water Supply' a gidin. Içeriden soldan ilerleyip merdivenden girin ve panele 15 yazin. Burada size senaryonun nasil degistigi anlatacagim ama yalniz burada çünkü bu senaryo size fazla obje kazandirdigindan daha zevkli ve kolay olacak. (Eger "yok, ben digerini tercih ediyom" diyosaniz B3 Shelter' a gidin). Sonra geldiginiz merdivenden geri çikin ve Water Supply' daki sag kapidan girin. Sehre geri çikacaksiniz. Köpek sizi Water Tower' a götürecek. Yukari çikin ve Pierce size SUV KEY' i verecek. Ardindan Trailer Coach' a, Douglas' in yaninda gidin. Douglas' in oturdugu yerin karsisindaki yerdeki kutudan Large Handgun' i alin (bu iyiligimi unutmayin). Telefona bi bakin. Elinizdeki Suv Key' i Gas Station' daki kirmizi cipin bagajinda kullanip Tactical Vest (armour) ve Lipstick (MP full) alin. Ayrica Main Street' teki buzdolabindan Ice Bag' i alip hizlica Water Tower' daki Pierce' e her getirisinizde isinize yarayacak maddeler alacaksiniz (3-4 defa). Driveway' deki kuyudan asagi inip sagdaki kapidan girin. B3 Shelter' daki asansöre gidip yaninizdaki kapidan Operating Room' a girin. Içerisini temizledikten sonra haritanin güneyindeki Laboratory' yi bulun. Bilgisayara "A3EI2M2S2Y" yazip Login yapin. -D- sikkinda girin. Üç soruyu da bilmeniz lazim. Cevaplari üçüncü sayfadadir.
Telefon çalacak, açin. Ardindan B1 Shelter' daki yanip sönen yere gidin. Pierce burada (eger benim dedigimi yaptiysaniz) Monitörde Cam A' da kapiyi, Cam C' de asansörü açin. Cam D' ye bastiginizda 2 kere Next yapin, demodan sonra Pierce size Micro Device' i verecek. Sonra ayni panelde Cam E' deki Security' yi kapatin. Bu yerden sonra Main Corridor' un kuzeyindeki asansörle asagi inin. Demodan sonra sol taraftan ilerleyin. Haritada güney olan merdivenden inip Savvana Zone' a girin. Buradan Shrine' a gidin. Buranin sagindaki açilmayan kapinin önündeki listede kirmizinin sirasini alin ve diger taraftaki sekilli bulmacada kirmizilari sol attan sag üste dogru sirasiyla siralayip sag alt kösedeki kareyi de bos yapip asamadiginiz kapiya gidin, girmeyi unutmayin. Içerideki yaratigin solundaki güç panelini kirip orada kuzu kuzu yatan yaratigimizi vurun. Sonra geri Obsevatory' ye geri gelip diger merdivenden inin. Buradan Forest Zone' a girip içerideki yeni bir tür olan yaratigimizi öldürün. Yan taraftaki geçitten girin. Bence buradakileri öldürmeden gidin, hep geliyorlar da! Pyramid' teki tabloda insan seklini 4 defa saga döndürün.
Merdivenden yukari çikin. Sirasiyla kirmizi - sari - mavi - beyaz - mavi - beyaz - kirmizi - sari - beyaz - mavi - sari - kirmizi yapin. Ardindan mavi(6) - beyaz(2) - kirmizi(3) - sari(5) yapin. Heykele tiklayip köprüyü saga dogru çekin. Simdi ise Forest Zone' a dönün. Bu sefer karsinizdaki kapidan girip basamaklardan asagi inin. Ön taraftaki geçitten girin. Island' daki alt tarafa dogru giden geçitten inin. Asagida auuu auu diye çikanlari vurduktan sonra bir elektrik baligi ile dövüseceksiniz. Taktigi; o size attackta iken etrafta dönerek Pyrokinesis büyüsü ile 1 adet G. Launcher sikarak güzel bir kombo yapabilirsiniz. Simdi Pyramid' e gidin ve heykele bir kez daha basin. Köprü diger tarafa geçecek. Pavalion' a gidip köprüden diger tarafa, yani Garden' a geçin. Buradan da Substation' a gidin. Merdivenden yukari çikin ve buradaki kuzu kuzu meee seklinde duran yaratigi, daha önceki taktik ile öldürün. Buradan geri çikin ve Observatory' ye dogru yola koyulun. Bu yerden çikarken No:9 kardeslerini uyandiracak! Haritaya baktiginizda yanip sönen isiga (asansöre) gitmeniz gerecek. Asagida kirabildiginiz her seyi kirin. EV yazan asansörle asagi inin. Buradaki yaratiklarin yaninda sizin hedef alaninizi sasirtmak için yanlarda hoparlöre benzeyen cisimler koymuslar keretalar. Ulen sizi gidi gidi .Içerideki yaratigi öldürünce kafasinda kasket olan, simdilik tanimadigimiz birsini göreceksiniz. Içerideki uzuuuuun herifi hiç durmadan G. Launcher ile 30 - 35 vurusla yere serin (buradaki amaç, sizin attiginiz kursun yani G. Launcher onun Attack' ini her defasinda yarida kesecek, böylelikle size dokunamadan uzuuun lar cennetine gidecek (walla herifte ne boy var bee). Demodan sonra telefon çalacak, açin. Içeriyi arastirip kapiya dogru giderken bilinmeyen bir kisi tarafindan gaz bombasi ile bombalaniyoruz. Hizlica Eve' yi gelmeye ikna edip dipteki asansörle buradan çikin, çiktiginiz yer Garden. Observatory' e dogru yola koyulun ama yolunuza sürüsüne bereket No:9' a benzeyen Cyborg' lardan gelecek. Asansörle B1 Shelter' daki Underground Parking' e gidip ekranin solundaki Card Key' i alin. Sonra panelde yesil - sari - kirmizi renklerini yakip çantayi alin (bu sizin Equipt kismini 1 kere genisletecek). Mavi - sari renklerini yakip arabaya tiklayin. Daha sonra kösedeki panelde Bowman' s Card' i (yada Yoshida Card) kullanip ön kapiyi açtiktan sonra arabayla Parking Garage' a gidin. Gidebildiginiz tek yer olan Vehicular Airlock' a girip içerideki iki lavuga saldirin, saldirin, bu taraftar için saldirin Yerdeki Teddy Bear' i alip içerideki kapidan girin. Makineye tikladiginizda vizzz, vuzz, giccrrt diye bir sey olacak. Geri dönüp büyük kapidan girin. Içerideki iki Eddy ve Büdü' yü öldürün muahahah! Yendikten sonra kapinin solundaki panele tiklayip kapidan girin. Buarada vahset içeren demoyu seyredin. Lütfen çocuklari TV' den uzaklastirin, tesekkürler
Demodan sonra çadirdan disari çikin. Douglas köpekle bize bir seyler yollamis, sagolsun abim Rupert' dan Large Handgun (44Magnum) ve kursunlarini alin (diger senaryoda böyle bir sansiniz yok, ben size demistim daha kolay olur diye!) Ayrica askerden son alis - verislerinizi yapin (Magnum kursunu, G. Launcher ve kaliteli bir Armor almak sizin için karli alacak, güvenin bana). Karsinizdaki büyük, yüce, ulu kapinin yanindaki panele tiklayip buradan çikin ve arabayla geri dönün. Telefon çalacak, her zamanki gibi açin. Buradan Poor Service Gatry' ye gidin (ondan önce Sterilization Room' da son ayarlarinizi yapip Save yapin). Deomdan sonra B2 Shelter' daki Poo Bottom' a gidin. Artik oyun bitti diyebilirsiniz ama küçük bir sorun var! Size siki taktikler verim de zorlanmayin. Önce silah olarak Magnum ve G. Launcher olsun. Kursunlarinizi Load yapip üstünüze almayin, yer kaplamasin. Geri kalan yerlere MP Boost2, Recovery3, Ranger Solution filan koyun. Size en çok yarayan büyüler Inferno ve Antibody olacaktir. Yaratigin kollarindan çikan yesil gazdan kafa hizasinda kalarak kurtulabilirsiniz. Kafasina ates ederek suratini bi dagitin. Ardindan bir kaç kez Inferno büyüsü yapin, bu sefer karnindan sari bir isik çikartacak. Eger size degerse 100 HP küsür götürecek. Bu yüzden dikkatli olun. Magnum' u seçip etrafta dönün (aman kuyruga dikkat). O size dogru isin saçacagi zaman durmayin, bittigi anda Magnum ile veya Inferno ile karni kapanmadan vurun. Bunu yendikten sonra yandaki isikta Bowman Card' i kullanin. Ben yanliz böyle bir oyunda peri kizina benzer bir Boss ile kapistim, sira sizde READY? Taktigi basit; G. Launcher iyi ama biraz riskli. O etrafa vijj, vizzz diye uçarken siz durmadan dönün. Ortadaki köprüde genellikle duracak ve ne var ne yok saldirin! Tüm ekrana sismik bir büyü yaptigi zaman sizde Antibody kullanarak bu Attack' i az hasarli bir sekilde atlatip oyunu bitirin.
Sorular (dogru yanitlar kirmizi yazilanlaridir)

Soru1) What is the name of the theory affirming that the origins of the human species date back to an African tribe?
A) Mitochondria Adam B) Mitochondria Eve C) Mitochondria First

Soru2) What is the name of the desert this building is located in?
A) Gobi B) Mojave C) Arizona

Soru3) Who was declared responsible for the Manhattan accident?
A) G. Roberts B) K. Maeda C) H. Klaup

Soru4) What is the organization that directs the M.I.S.T.?
A) CDC B) FBI C) CIA

Soru5) Who was the first person infected by neo mitochondria in the U.S.A., the one who caused the Manhattan accident
A) Melissa Pearce B) Mary Pearce C) Melanie Pearce

Soru6) In which of the following organisms can you find mitochondria?
A) Bacteria B) Crustaceans C) Cyanobacteria

Soru7) Which of these small organs contain genetic information (DNA)?
A) Golgi bodies B) Mitochondria C) Endoplasmic reticula

Soru8) What do mitochondria make with glucose, fat and oxygen?
A) ATP B) ADP C) NAD

Soru9) What is the name of the village located near the Nevada laboratory?
A) Drytown B) Dry Valley C) Dryfield

Soru10) Mitochondrial genetics transmission is...
A) Maternal B) Paternal C) Atavistic

Soru11) Which method alters the genetic composition sending viruses through the DNA?
A) Transport B) Vector C) Track
Parasite Eve 2 ipuçları - ipucu - taktik - Parasite Eve 2 taktikleri

[URL="http://www.main-board.com/tam-oyun-cozumleri/208107-sanitarium-tam-cozum.html"][URL="http://www.main-board.com/tam-oyun-cozumleri/208148-ico-tam-cozum.html"][URL="http://www.main-board.com/tam-oyun-cozumleri/208151-serious-sam-next-encounter-tam-cozum.html"][URL="http://www.main-board.com/tam-oyun-cozumleri/208154-shadow-hearts-covenant-tam-cozum.html" rel="nofollow" target="_blank">

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 1193
favori
like
share