Silent Hill 1 - Tam Çözüm

Son güncelleme: 02.05.2009 09:25
  • Silent Hill 1 tam çözümü - çöz - Silent Hill 1 oyun çözümleri
    SILENT HILL
    Harry ve karisi, yolun kenarinda bir bebek bulurlar. Ikisi de bu öksüz çocukla ilgilenmek ister. Bundan sonraki sahneler oyunda olacaklari göstermektedir. Demo simdiki zamana geri döner ve Harry ve kizi Cheryl' in cipleriyle Silent Hill' e dinlenmeye gittiklerini gösterir. Be arada ekrana ard arda su görüntüler gelir: bir hastane yataginda, atesler içinde genç bir kadin uyanir. Hastane koridorunda, bir doktor ve bir hemsire sert biçimde tartismaktadir. Brahms sehrinin bir polis memuresi olan Cybil Bennet, devriye gezerken aldigi bir çagri üzerine Silent Hill' e dogru yol almaya baslar. Cybil, motorsikletiyle Harry' yi geçer ve gözden kaybolur. Dahlia çok tedirgindir. Bir seylerin uyanmak üzere oldugunun farkindadir. Harry, Cybil' in hurdaya dönmüs motosikletini görür. Bu hiç de iyiye isaret degildir. O esnada genç bir bayan yola firlar, ve Harry ona çarpmamak için direksiyon kirar. Böylece yoldan çikar ve cipini de parçalar.
    Oyuna basladigimiz ilk sahnede Harry bayilmistir ve Cheryl kayiptir. Ayilir ve cipten disariya çikar. Etraf çok sisli ve hafif kar yagislidir. Bu sirada Cheryl' in ayak sesleri gelir. Cheryl' i takip ederek siren çalana kadar ilerleyin. Birdenbire hava kararacak ve Harry çakmagini yakacak. Kar hafif bir yagmura dönüsecek. Kirilmis bir tekerlekli sandalye ve kanlar içinde bir ceset göreceksiniz. Biraz daha ilerleyin ve birakin olanlar olsun. Daha sonra Harry, bir kafeteryanin bankinda uyanir. Kötü bir kabustan henüz bitmistir. Cybil Bennet' da yaninda oturmaktadir. Tanisirlar. Cybil bir polis memurudur ve Silent Hill ile olan tüm baglantilar sebepsiz yere koptugu için arastirmaya gelmistir. Harry ona kizini hiç görüp görmedigini sorar ve olumsuz yanit alir. Harry ayaga kalkar ve Cheryl' i bulmak üzere yola koyulur. Cybil onu kararindan vazgeçiremeyecegini anlayinca, korunmasina yardim etmek için bir silah verir. Harry kizini ararken, Cybil da destek kuvvet bulabilmek için Brahms sehrine gitmelidir.
    Kafeteryayi arastirin ve gerekli olan tüm alet ve ipuçlarini alin. Sadece radyo bir ise yaramiyor gibi gözükecek ama disari çikmak istediginizde sebebi anlasilacak. Birdenbire radyo ötmeye baslayacak. Radyoya dogru yöneldiginizde ise bir yaratik cami kirarak sizi yere yatiracak. Ayaga kalkin ve yaratik ölünceye kadar ates edin. Böylece gördüklerinin bir rüya olmadiginin farkina varir. Disari çikin ve rüyanizda gördügünüz yerleri tekrar gezin. Cinayet sahnesinin oldugu yerde artik sadece çikmaz bir yol ve Cheryl' in defteri vardir. Sayfalar yirtilmistir ve üzerinde kanla yazilmis "to school" (okula) ibaresi vardir. Harry, kasabanin haritasina bakar ve oraya dogru yönelir. Ancak kasabanin yollari enteresan biçimde kesilmistir. Finney Street' in sonundaki hurda polis arabasinin bagajindan anahtari alin. Queen Burger' in yanindaki ara sokaga girin. "Off Limits" yazili yere gidin. Kesik köpek kafasinin yanindaki anahtari alin. Ellroy Street' in sonundaki evin posta kutusundan anahtari alin. Matheson Street' in sonundaki kagitlari alin. Levin Street' de önünde köpek kulübesi bulunan eve gidin. Kulübeden anahtari alip eve girin. Anahtarlari kullanarak kapiyi açin. Su anda evin arka bahçesindesiniz. Artik Okula (school) gidebilirsiniz. Holdeki okul haritasini alin. Ikinci kata çikin. Lab Equipment room' a girin. Raftaki kimyasal siseyi alin. Sonra Chemistry Lab' a gidin. Kimyasali el heykeli üzerinde kullanin. Madalyonu alin. Country Yard' a girip anahtari kullanin. Ikinci kattaki müzik dersligine gidip tahtayi inceleyin. Piyanodaki bulmacayi çözmelisiniz. Bu bulmacayi çözmek oldukça zor olsa gerek ki, bu konuda yüzlerce e-mail aldim. Size baska birkaç yol önereyim...
    1- Eger müzik bilginiz varsa su notalari çalmayi deneyin: D, A, A3, G, C#
    2- Piyanonun üzerinde bizim bulmacayi çözmemiz için kullanacagimiz bir oktavlik bir bölüm var. Bir oktav 7 beyaz, 5 siyah olmak üzere 12 tustan olusan bir kisimdir. Bu on iki tustan bazilarina bastiginiz zaman normal notalar duyulur. Ancak oradaki herhangi bes tusa basildigi zaman bunlardan nota yerine klik seklinde bir ses geldigi görülür. Iste bulmacayi çözmek için kullanacagimiz tuslar, nota sesi vermeyen bu bes tusdur. Bu nota sesi vermeyen bes tusu denemek suretiyle bulun ve soldan saga dogru numaralandirin(nota sesi vermeyen soldan birinci tus=1, nota sesi vermeyen soldan ikinci tus=2 seklinde...). Iste bittiiii. Simdi tüm yapmaniz gereken, bu numaralandirdiginiz tuslara su sirayla basmak: 2. 4. 5. 3. 1.
    Tahtanin önüne düsen gümüs madalyonu alin. Madalyonlari clock tower' a yerlestirin. Daha sonra boiler room' a gidin. Kirmizi dügmeye basip kazani çalistirin. Böylelikle clock tower' in kilidi açilmis olur. Clock Tower' a dogru ilerleyin. Storage' a girip oradaki pembe topu alin. 1. Kattaki siniflardan birinde, masanin üzerindeki anahtar resimli karti alin. Lobby' ye gidip tekerlekli sandalyeden ampulü alin. Resepsiyona gidip anahtar resimli karti kapida kullanin. Erkekler tuvaletine girin. Silahi alip duvardaki resmi inceleyin. Kizlar tuvaletine girdiginizde ise ikinci kata çikmis oluyorsunuz ne hikmetse. Paniklemeyin. Tekrar girip birinci kata inebilirsiniz. Teachers Room' daki telefonu bulun ve oradan çikip ikinci kattaki Locker Room' a gidin. Dolabi açin. Library Reserve key' i alin. Library Reserve' e gidin ve kitabi okuyun. Çatiya çikin. Delikleri bulup kösede olanina pembe topu yerlestirin. Vanayi açin. Library Reserve' e gidin. Kitabi inceleyin. Court Yard' a çikip, yerdeki anahtari alin. Ikinci kattaki açilmayan sinifa çikin. Bodrum' a inin. Boiler Rom' a girin. Buradaki bulmacayi kendi çabanizla çözün(bayaa kolay zaten). Içeri girin. Acenaip bir yaratikla karsilasacaksiniz. Biraz kaçip size saldirmasini bekleyin. Agzini açtigi zaman ates etmeye baslayin. Demodan sonra normal yasama geri dönmüs oluyorsunuz. Okuldan çikin gari. Bradbury Street' deki çikmazin yanindaki sokaga girin. Anahtari yolun sonundaki evde kullanin. Evden yolun devamina çikin. Buradaki ara sokagi kullanarak Bloch Street' e çikin ve Balkan Kilisesine(church) girin. Demodan sonra masanin üzerindekileri alin. Old Silent Hill köprüsünü açin. Oradaki haritayi alin. Artik Silent Hill ' in merkezindesiniz. Polis istasyonu da buralarda ama maalesef pek bir ise yaramiyor. Hastaneye gidin. Doktorla konusun. Resepsiyona girip haritayi alin. Bundan sonra Conference Room' addaki Base Key' i alin. Asagi inip jeneratör odasindaki jeneratörü açin. Asansörü kullanarak üçüncü, ikinci ve dördüncü katlara çikin. 302 numarali odada bir video player var. Erkekler tuvaletinden Plate of Turtle ve Storage Room' dan Blood Pack' i alin. 306' da Plate of Cat var. Merdivenleri kullanarak ikinci kata inin. 204' de Blood Pack' i kullanin ve Hatter Plate' i alin. 201' de lighter var. Birinci kattaki Directors Office' deki Queen Plate' i alin. Ikinci kattaki Nurse Center' a gidip bulmacayi söyle çözün:
    Sol üst = Queen
    Sag üst = Turtle
    Sol alt = Cat
    Sag alt = Hatter
    Operating Room' dan Basement Storeroom anahtarini alin. Intensive Care' dan Disinfecting Alcohol' u aldiktan sonra bodruma inip Storeroom' daki dolabi itin. Içeride Disinfecting alcohol' ü, sonra da lighter' i kullanin. Açilan geçide girin. Önce soldaki kapidan girip Video Cassette' i alin. Koridorun sonunda sagdaki kapidan girip Examination Room Key' i alin. Üçüncü kattaki video olan odaya gidip kaseti kullanin. Tam olarak ne oldugunu anlayamiyoruz. Birinci katta Examination Key' i kullanin. Hastaneden çikin. Haritanin üst sag kösesindeki Antikaciya gidin. Içerideki dolabi itin. Açilan yere girip her seyi arastirin. Odadan çikip Silent Hill Town Center' a girin. Ikinci kata çikin. Tel çökecek ve asagi düseceksiniz. Duvardaki Rifle' i alip yaratiga ates edin. Kirilan yerden disariya çikin. Hastanedeki Examination Room' a gidin. Hastaneden çikin. Post office' in yanindaki merdivenlerden çikarak yaratigi öldürün. Köprünün diger tarafina geçin. Midwich Elemantary School' a gidip kapinin kilidini hammer ile kirin(silah ile ates edin.) ve tünele girin. Tüneldeki Sewer Map' i bulun ve haritanin altindaki Ladder' a dogru ilerleyin. Merdivenden çikip öteki Ladder' a dogru gidin. Kapi açilmayacak. Haritanin sol ucuna gidip Sewer Exit Key' i alin. Ladder' i kullanin. Information tabelasindan haritayi alin. Light House' a daha sonra da Amusement Park' a gidin. Parkin yolu kapali. Ama siz haritadaki ok istikametinden girin. Ladder ile yukari çikin, atli karincayi bulun, yapmaniz gerekeni yapin (oyunun zevkini kaçirmamak için söylemiycem iste). Basement' a gidiyorsunuz. Koridorun sonunda sagdaki kapiya girin ve ilerleyip pense ile tornavidayi alin. Penseyi içinde musluk bulunan odada kullanin ve Ophiel Key' i alin. Ophiel yazan kapidan girin. Duvardaki sifreye "ALERT" yazin. Devam edip Amulet of Salamon' u alin. Burçlar ile ilgili bilmecenin oldugu odaya girin.
    Yay: 6
    Boga: 4
    Ikizler: 8
    yapin ve Stone of Time ' i alin. Stone of Time' i saatte kullanip, Hagith Key' i alin. Kapisinda kullanin. Ikinci kata çikip, Crest of Mercury, Ring of Contract ve Camera' yi alin. Üçüncü kata çikip iki tablonun da resmini çekin ve çikan sekilleri kapilardaki bulmacayi çözmek için kullanin. Soldaki kapida, birinci kattaki bos kus kafesinin anahtarini bulacaksiniz. Onu kullanin. Phaelog Key i alin ve kullanin. Kapilara sirayla girin. Dagger of Melchior' u alin. Ring of Contract' i eksik zincire takin. Jelly Beans' i açin ve içinden çikan Belchor Key' i alin. Video Cassette' i kullanin. Ankh' i alin. Belchor yazan kapidan girip jeneratörü kapatin. Ikinci kattaki Key of Aratron' u alin ve ona ait olan kapida kullanin. Disk of Ourobos' u alin. Kizin odasina girip, Amulet of Salamon, Ankh, Dagger of Melchior, Crest of Mercury ve Disk of Ourobos' u kullanin. Burada sonra oyunu kolaylikla bitirebilirsiniz.
    Silent Hill 1 ipuçları - ipucu - taktik - Silent Hill 1 taktikleri

    Oyun Çözümlerinoimagenoimagenoimage
#02.05.2009 09:25 0 0 0