Yav Abi Sen Varya Bitanesin Kendi Kendime Soruyorum Bilmediği Bir Şey Var mı Bu Adamın


Abicim Editledim Olmuyor Yapamadım Kodlamaları Değiştirdim Ama Olmuyor Göstereyim Aynen Böle Oluyor

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 694
favori
like
share
E-MaSTeR Tarih: 09.05.2009 20:01
LiSanSLı KuLLanıCı iSen vBuLLetin Forumundan 3.8.2 DoSyaLarını İndireCekSin.


Eqer DeqiLSen GooqLe`Dan vBuLLetin 3.8.2 DoSyaLarını İndireCekSin...


Upgrade Yapımı Hakkında BiLqi Forumda MevCut...



Diqer SoruLar iÇin Ayrı Konu AÇarSın. MevZu Nerden Nereye GeLdi Konuyu Kapatıyorum...
M-F Tarih: 09.05.2009 19:56
Yeni Sürümü Nasıl yükleyeceğim
E-MaSTeR Tarih: 09.05.2009 19:55
NaSıL Yani ¿ Hata Vermiyor Ama İmza TabLo iÇinde OLmadı Mı ¿


Eqer ÖyLeySe Sorun Senin Forumda... Son Sürüme Upgrade Yapmanı Öneririm...
M-F Tarih: 09.05.2009 19:50
Yok Abicim Yine Olmadı Zaten Hata Vermiyor Olmuş Gibi Gözüküyor ma Yine Aynı Şekilde Devam Ediyor
E-MaSTeR Tarih: 09.05.2009 19:41
[QUOTE=M-F] inanmayacaksın ma Abicim Yine Olmadı Ya Abicim Yukarıda Gönderdiğim Resmin Aynısı Yine Oluyor[URL="http://www.main-board.com/212995-vbulletin-grafik-gorunum-sorunu.html" rel="nofollow" target="_blank">



NaSıL OLuyor ¿ ßen Denedim ßende Kodu HataSı FaLan Vermedi Zaten HepSi Tam...


$imdi ßenim Verdiqim Kodun Tümünü KopyaLa, Senin Temanın postbit_legacy $abLonunu AÇ,

OrdakiLerin HepSini SiL, Sonra ßenim VerdikLerimin HepSini Yapı$tır...
M-F Tarih: 09.05.2009 19:38
inanmayacaksın ma Abicim Yine Olmadı Ya Abicim Yukarıda Gönderdiğim Resmin Aynısı Yine Oluyor
E-MaSTeR Tarih: 09.05.2009 19:33
[CODE]




$vbphrase[x_until_y]





$post[postdate], $post[posttime]
$post[firstnewinsert]



 
#$post[postcount]











$post[musername]
vbmenu_register("postmenu_$post[postid]", true);

$post[musername]



$post[usertitle]
$post[rank]


 




Profil

Kullanıcı Bilgileri


 





 
$vbphrase[join_date]: $post[joindate]
$vbphrase[location_perm]: $post[field2]
$vbphrase[age]: $post[age]

$vbphrase[posts]: $post[posts]

Lütfen.Sitemize.Üye.Toplayalım

Seviye
REP: $showlevel [$galaga]
Paylaşım: $hp / $maxhp









Güç: $mp / $maxmp









Tecrübe: $ep%











İletişim
$post[icqicon] $post[aimicon] $post[msnicon] $post[yahooicon] $post[skypeicon]














$post[title]







$post[message]








$vbphrase[attached_thumbnails]

$post[thumbnailattachments]






$vbphrase[attached_images]

$post[imageattachments]






$vbphrase[attached_images]

$post[imageattachmentlinks]






$vbphrase[attached_files]

$post[otherattachments]






$vbphrase[attachments_pending_approval]

$post[moderatedattachments]

















$post[musername] Diyorki:

$post[signature]








$vbphrase[last_edited_by_x_on_y_at_z].
$vbphrase[reason]: $post[edit_reason]









$post[onlinestatus]


vbrep_register("$post[postid]")



$post[iplogged]
 








$post_thanks_button






































$post[username]


$vbphrase[view_public_profile]


$vbphrase[send_private_message_to_x]


$vbphrase[send_email_to_x]


$vbphrase[visit_xs_homepage]


$vbphrase[find_more_posts_by_x]


$vbphrase[add_x_to_buddy_list]






$post_thanks
[/CODE]

[QUOTE=M-F]Abicim Birde Arkadaki Rengi LEVİS Ustanın Yaptığı Gibi Siyah Yapabilirmisin

Onun iÇin Ayriyetten Postbit YazıLmaSı Gerekiyor. + CSS iLe RenkLendiriLmeSi Gerekiyor.

Ara$tır ßiraz ÖqrenirSin. $uan Onun iÇin Vaktim Yok...
M-F Tarih: 09.05.2009 19:27





$vbphrase[x_until_y]





$post[postdate], $post[posttime]
$post[firstnewinsert]



 
#$post[postcount]











$post[musername]
vbmenu_register("postmenu_$post[postid]", true);

$post[musername]



$post[usertitle]
$post[rank]


 




Profil

Kullanıcı Bilgileri


 





 
$vbphrase[join_date]: $post[joindate]
$vbphrase[location_perm]: $post[field2]
$vbphrase[age]: $post[age]

$vbphrase[posts]: $post[posts]

Lütfen.Sitemize.Üye.Toplayalım

Seviye
REP: $showlevel [$galaga]
Paylaşım: $hp / $maxhp









Güç: $mp / $maxmp









Tecrübe: $ep%











İletişim
$post[icqicon] $post[aimicon] $post[msnicon] $post[yahooicon] $post[skypeicon]














$post[title]







$post[message]








$vbphrase[attached_thumbnails]

$post[thumbnailattachments]






$vbphrase[attached_images]

$post[imageattachments]






$vbphrase[attached_images]

$post[imageattachmentlinks]






$vbphrase[attached_files]

$post[otherattachments]






$vbphrase[attachments_pending_approval]

$post[moderatedattachments]











-----------------
$post[signature]









$vbphrase[last_edited_by_x_on_y_at_z].
$vbphrase[reason]: $post[edit_reason]









$post[onlinestatus]


vbrep_register("$post[postid]")



$post[iplogged]
 








$post_thanks_button






































$post[username]


$vbphrase[view_public_profile]


$vbphrase[send_private_message_to_x]


$vbphrase[send_email_to_x]


$vbphrase[visit_xs_homepage]


$vbphrase[find_more_posts_by_x]


$vbphrase[add_x_to_buddy_list]






$post_thanks



Abicim Birde Arkadaki Rengi LEVİS Ustanın Yaptığı Gibi Siyah Yapabilirmisin
E-MaSTeR Tarih: 09.05.2009 19:25
$ifrene FaLan Gerek Yok Postbit_Legacy KodLarını ßuraya Koy ßen EditLeyip Sana VereCeqim.