Haydi arkadaşlar bir protesto daha .
Side Sorgun'da golf sahası ve otel yapımı için 200.000 ağaç (yanlış okumadınız tam ikiyüzbin ağaç) katledilmek üzere. Uzun bir süredir mücadelesini verenlere bir destek de main-board ailesinden gitmeli.

Sorgun Sazlığının, Akdeniz'deki son yabanıl barınağı olduğunu biliyormusunuz?

[URL=http://www.ralf.us/sorgun/protest.php?L=2]BURADAN GIRINIZ

[URL=http://www.ralf.us/sorgun/]YADA BURADAN

Siteye girdikten sonra "Lütfen bize Sorgun Ormanını kurtarmaya yardım edin." yazısını tıklayıp açılan sayfada protestonuzu gönderin.

Şimdiden Teşekkürler.



Lazarus'un cevabından alınmıştır.
Gözleri yeşili görmeyen insan,renk körlüğüne mahkum demektir.
M.Kemal ATATÜRK

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 4278
favori
like
share
delidumrul Tarih: 14.05.2005 19:59
Katkida bulunduk insallah yarari olur
yildo85 Tarih: 14.05.2005 12:53
ARKADASIM BOYLE BIR CALISMAYA YADA ANKETE KATILILMAZMI?PARA UGRUNA O GUZELIM YER YOK EDILMEMELI.BEN SONUNA KADAR DESTEKLIYORUM SIZLERI
aakay Tarih: 13.05.2005 23:41
Valla abicim girdim verdiğiniz linke.Yazık yani bu kadar ağacı kesip yerine dediklerini yaparlarsa hiç vicdan yoktur bu insanlarda.Birde enteresan bi olayla karşılaştım.Aranızda av ile ilgilenenler varsa beni iyi anlayacaktır.Ben av hastasıyım desem olur.Orada sağda ormanda yaşayan hayvanlar vardı onlara baktım.Ne göreyim benim yazın avladığım kuşlardan vardı.Hepsi göçmen kuşlardır yaz aylarında gelirler.Belkide böyle ormanlarda çoğalıyorlar, bilinmez...
ÜLKEMİZ ÇÖLE DÖNMESİN
~Eysem~ Tarih: 13.05.2005 22:57
yeşiller bizim olacak


arkadaslar şansıma benim mesajımdan hemen önce çok beğendiğim Haluk LEVENT te mesaj atmış, helal olsun.
CAKIR1917 Tarih: 13.05.2005 18:22
HERKEZ BU PROTESTO YA KATILSIN BİZLER BİRŞEYLERİ VAR ETMEYE BULMAYA ÇALIŞMALIYIZ YOK ETMEYE DEĞİL HAYDİ ARKADAŞLAR Bİ BEŞ DAKİKANIZI ALIR YAZIMI OKUDUĞUNUZ İÇİN VE MESAJ ATTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SAĞOLUN








EMEĞE SAYGI.
Arestr Tarih: 13.05.2005 17:56
i'm Here
smd Tarih: 11.05.2005 23:54
Arkadaşım bizleri uyardığın için teşekkürler. Protesto ettim ama protesto eden son 100 kişi arasında bir tane Antalyalı göremedim. Umarım yanılmışımdır. Dünyanın öbür ucunda bile ağaç kesilmesine karşıyım ama yöre insanının daha duyarlı olmasını beklerdim.
gurdall2002 Tarih: 11.05.2005 22:45
EVET ARKADASLAR MAİN BOARD AİLESİ OLARAK ELİMİZDEN GELENİ YAPALIM
FReakeZoiD Tarih: 11.05.2005 21:01
ülkemiz çöle dönmesin... bende katıldım .

arkadaşlar arada bir böyle seyleri duyurmanız çok güzel bu arada.