İçindekiler

1. İlk adım; dengeli bir grup kurmak.
2. Genel stratejiler; save-save-save! Ve diğerleri.
3. Çözüm

Öncelikle şunu söylemeliyim; Icewind Dale II Infinity Engine ile yapılmış oyunlar arasındaki en zor oyun. Bu yüzden "party"mizi oluşturmadan önce iyi düşünmeliyiz. Yakın dövüş ve büyü arasındaki dengeyi kurmak en önemli nokta. Kendinize şunları sorun; "bir Bard bana gerçekten lazım mı?", "Cleric yerine Paladinle idare edebilir miyim?".

Benim kurduğum party ise şöyle;

Human Conjurer: Biliyorum, fireball'u seviyorsunuz. Oraya buraya yıldırımlar düşmedikçe rahat edemiyorsunuz. Ama bu oyun büyüye, ateşe dayanıklı yaratıklarla dolu. Size gereken şey, siz yaratıkları uzaktan oklarken ya da teker teker baltayı kafalarına indirirken geri kalanları oyalayacak yardımcılar.

Human Monk: Eskisi kadar güçlü değil galiba. Ama ne olursa olsun her party de bir tane olmalı. Oyunu bitirdiğimde zırh veya kalkan kullanmamasına rağmen en yüksek AC onundu. Asıl gücünü 15. level'dan gösteriyor.

Human Ranger: En sonunda ranger özelliklerini tamamen kullanabileceğimiz bir oyun var karşımızda. Bol miktarda charm edilecek hayvan, yol bulmanın zor olduğu bir orman, dual wielding, çok kullanışlı yaylar. Bu oyun rangerlar için bir cennet olmayabilir ama kendi çöplükleri sayılır buralar ne de olsa! En çok adam öldüren, en çok işe yarayan karakterim.

Shield Dwarf Fighter: Olmazsa olmaz karakter. Bol HP, Warhammer, Axe, Crossbow uzmanı. Paladin'e multi class yapabilirsiniz. (Holy avanger için)

Drow Cleric (Tempus)/Sorceror: Bence en iyi deity. Irka gelince, adamlar oyuna drowları eklemiş, almasak ayıp olurdu. Daha sonra Sorceror olarak direk saldırı büyülerini yapmaya başladı. En çok işe yarayan 2. karakterim (yüksek dex-light armor kullandım)

Halfling Rogue: Neden bilmiyorum, bu vatandaşı multi class yapmadım. Aslında lock pick dışında pek işe yaramadı. Oyunda gerçekten tehlikeli tuzakların sayısı sadece birkaç tane. Sanırım araya kaynadı ve multi class olmadan oyunu tamamladı. En azından uzak mesafeden iyi atışlar yaptı, hakkını yemeyelim. Destek elemanı işte.

Dwarf, monk ve ranger ana vuruş gücünü oluşturuken, conjurer kalabalık yaratıyor, drow düşman büyücülerinin büyülerini bozuyor, rogue ise ana vuruş gücümün yere yıkması için düşmanları sıraya diziyor. Oyun boyunca bu taktikle ilerledim.

2. GENEL STRATEJİLER

İlk kural; Save edin, çok save edin, ayrı ayrı bloklara save edin!

Önce büyücüleri halledin.

Herkesle konuşun, herşeyi toplayın.

Kalabalık grupları yapabiliyorsanız teker teker üstünüze çekin.

Potion'ları saklamayın. Olabildiğince faydalanın onlardan.

Çağırdınız yaratıklardan sonra en iyi taktik charm büyüleri. Karşı taraf bir kişi azalır, sizin takım bir kişi artar. Daha güzel ne olabilir ki?

Parayla silah, zırh almayın.

Satacağınız ekipmanı doğru kişiye satın. Bazı tüccarlar daha iyi öneriler yapıyor.

Boşu boşuna rogue ya da ranger ile haritayı dolaşıp karşınıza çıkacak tehlikeleri öğrenmeye çalışmayın. Düşmanlarınız çoğu zaman oradan buradan çıkıyor.

Save-Save-Save.

Save demiş miydim?

Savaşırken adamlarınız dağıtmayın. Birbirlerine yakın dursunlar.

Siz düşmanlara gitmeyin, onlar size gelsin.

Düşmanlara direk zarar vermektense onları felç etmek, yavaşlatmak çok daha faydalı olabilir.

Olup olmadık yerde Rage yapmayın.

Fazla oyun oynamayın, gözünüz bozulur!

3. ÇÖZÜM

PROLOGUE/CHAPTER 1

- Targos

Kaptan Hedron ile konuşup gemiden inin. Ulbrecle konuşmadan önce buradaki tüm goblinleri öldürmemiz lazım. Rıhtımdan çıkarken Reig Redwaters sizi durduracak. Bir healer ile yaralarını tedavi etmeyi önerin (300 EP). Diplomacy ile ölen arkadaşının ekipmanını isteyebilirsiniz. Warehouse'a gidin, Magdorla konuşun. Siz aramaya başladığınızda içeri birkaç goblin gelecek. Onları öldürün, healing potionları alın ver birinin Reig'e verin (400 EP). Ters dönmüş sandalın oradaki dwarf Journ ile konuşun. Size evindeki tuzakları geçerseniz bulduklarınızı almanıza izin verecek.

Hemen aşağıdaki eve girin, kadını kurtarın. Bu kadın bizim kaptanın annesi, gemiye geri dönüp kaptana haber verin (400 EP). Warehouse'un doğusundaki bir adam bizden yardım isteyecek. Salty dog'a gitmekle uğraşmayın, içeri siz girin.İçeride birkaç tane goblin var,üç tanesi okçu.Kırın kafalarını ve alt kata inin. Goblin-goblin sappers ve Rukworm'u öldürüp scroll'u alın, bunu Ulbrec'in karısına götürüceğiz. Aramızda hain olduğunu öğreniyoruz. Bu hain ise Phaen. Onu da aradan çıkartıp amirinize rapor verin. Şimdi dışarı çıkın ve tüm haritayı dolaşıp her eve girip bütün goblinleri öldürün.

Salty Dog'a uğrayın. Buradaki barbarla konuşun, önce biraz braegh satın alın. Barbara taşıdığın wolf charm'ı sorun. Wolf Charm için onunla içki yarışmasına girin. Yüksek constitution'u olan bir karakterle yapın bunu ama dwarf olmasın. Yarışma bittiğinde wolf charm sizindir (300 XP).

Şimdi şehir merkezine çıkın. Ulbrec ile konuşun. Yaralıların olduğu çadıra gidin. Valin'e yanınızdaki braeh'i verin. Gorradun'la konuşun, mektubu alın. Mektubu Denlama verin, size "bombalı" mektup olarak geri verecek (300 EP). Haritanın batı kısmındaki evde Kolouhm'la konuşun. Goblin'in söylediklerini Maye çevirebiliyor (450 EP). Inn'e gidin hayalet hakkında konuşun. Kolouhm ile hayalet hakkında konuşun, size bir şişe verecek. Bu şişeyi Ulbrec'in karısına gösterin.

Gece inn'e gidip şişeyi bartender'a gösterin (400 EP) sonra da hayaletle konuşun. Salty Dog'a gidin, hayaletin kocasının teknesinden bir parça alıp hayalete verin (800 EP-gözyaşını isteyin). Bir cleric ile hayaleti kovabilirsiniz ama sadec 600 EP alırsınız. Bartender ile konuşun (600 EP). Kolouhm'la şişe hakkında konuşun (450 EP). Ulbrec'in karısına gözyaşını satabilir veya bir dagger yaptırabilirsiniz. Bence satın.

Şimdi Palisade bölgesine çıkın. Görev aldığınız binanın doğusunda Niles isimli bir asker var, bir güzel fırça atın (600 XP). Batı tarafındaki mancınığa gidin, başındaki adamla grubunuzda bir dwarf varsa onunla konuşun, daha doğrusu onu da paylayın (450 EP). Kuzeydeki duvara gidin. Olap ile konuşun, meğerse Journ onun babasıymış. Gidip Journ'la konuşun (300 XP). Size verdiği parçayı götürüp Lumbarın oradaki alete takın.

Alacağınız ikinci görev okçular için Gallaway'lerden ok almak. 50 altına bu olayı kapatabilirsiniz (600 EP). Salty Dog'a yeniden uğrayın. Buradaki paralı askerlerle kavga çıkarmadan konuşup onları ikna ederseniz 900 EP alırsınız. Görevleri aldığınız binaya gidin, konuşurken saldırı başlayacak. 3 kanattan gelen saldırılar zor gözükebilir ama, görevleri aldığınız yerdeki healer'a geri dönüp, gücünüzü toplayıp geri dönebilirsiniz. Caballusda ölünce (900 EP), Ulbrec'e rapor verin (500 EP).

Düşman kampına doğru yola çıkın. Kampa giderken saldırıya uğrayacaksınız ama biraz evvel atlattığınız badirenin yanında solda sıfır kalır. Dereth adlı bir druidle karşılaşıcaksınız, daha doğrusu onu kurtaracaksınız (750 EP). Doğuda evi var, oradakileri temizleyin ver Dereth'e geri dönün (500 EP). Fakat iş bununla bitmiyor, bir de karısını kurtaracağız sümsüğün.

Kuzeybatıya gidin, Sabrina orada. Size önünüzdeki tehlikeler hakkında biraz bilgi verecek. Onu eve kadar götürmeyi teklif edin (350 EP). Dereth'e geri dönüp ödülünüzü alın (Scimitar+350 EP). Şimdi Torak'ın peşinden gidin. Siz onun adamlarıyla savaşırken bir priestess of Selune gelecek. Moonblade'i bulmanızı isteyecek.

Bu arada bir köylü gelip saldırmamız halinde diğer köylülerin öleceğini söyleyecek. Hide yaparak veya potion kullanarak bir kişiyi Orc kampına sokun, köylülerin tutulduğu yerin kapısını açın, köylüleri kurtarın (750 EP). Şimdi Torak hakettiğini almalı. Gidin kırın kafasını (450 EP). Şimdi mağaraya girip, moonblade'i alabiliriz. Slime, Slime zombie ve carrion crawlerden sonra Vrek ve adamlarıyla karşılaşıyoruz. Çok büyük planları fakat küçük bir beyni olan bu arkadaşa tek yönlü bir bilet kesin (900 EP). Moonblade'i sahibine geri verin (2000 altın+750 EP).

Yolumuza devam edelim. Tam geçitten geçerken Harpy, wererat saldırısına uğrayacaksınız. Fazla bir şey yok. Fakat bir sonraki bölgede hemen Arctic boar ve malarite saldırsı var. Beast claw büyüsü yapıp saldırıyorlar. Pirzola yaparak ilerleyin. Geçmemiz gereken bir köprü var ama size biraz ağaç parçası, odun lazım. Barajın desteklerini yıkarak ihtiyacınız olanı alın. Korumanız gereken köprüye vardığınızda çok az zamanınız olduğunu göreceksiniz. Bugbear, goblin, orc, malarite... Ne ararsanız var. Çabucak Ogre'leri öldürün ki köprüyü yıkmasınlar. Köprüdeki mage konuşarak sizi oyalamaya çalışıyor, konuşmayın, dalın. En sonunda zafer sizin olacak (1515 EP).

Şimdi hedefimiz düşman karargahı. Karşımıza Lord Ulbrec'in izcilerinde biri çıkacak. Ona bir healing potion verin. Burada dikkat etmemiz gereken war drumları yok etmek. Bunları yok etmezsek devamlı Worg riderlar geliyor. Ne kadar büyücünüz varsa hepsine charm person ezberletin, worg riderları kendi tarafınıza çekip oyunun bu kısmını çık kolaylaştırabilirsiniz.

Son olarak Turgruk'u öldürüp doğuya gideceğiz. Kapıyı açın, 2 ogre saldırıya geçecek. Mağaraya girin. Elit goblinleri kesin. Podmunk adlı goblin aç kalmış. Sizden örümcek istiyor. Büyük örümcek 1575 EP, küçükleri ise 525 EP. Troll ve Oroglar saldıracak. Trolleri öldürmek için ateş ya da asit gerekli olduğunu unutmayın. Vunarg'ı tehdit edin, böylece 1050 EP alacaksınız. Taskmaster ve Gump'u öldürüp wardları alın. Bunlar yukarı kata çıkmak için gerekli. Bu arada bir Whelp size bir görev verecek. Sadece söylenenleri yapıp, kimseyi öldürmeden 3150 EP alabilirsiniz. Sonra ne var ne yoksa öldürüp EP alabilirsiniz tabii ki.

Şimdi Yukarıya çıkalım. Elite Orclar, şamanlar ve bugbearları temizleyin. Şimdi kalenin içine gireceğiz. İçeride bizi yaşlı bir orc karşılayacak. Zaten fazla yaşamaz, göreceğini görmüş. Huzura kavuşturun kendisini. Sherincal ve Guthma arasındaki konuşmadan sonra teker teker odaları temizleyin. En son Guthma'yı halledin. Sonra hapishaneden Braston'u kurtarın. Onunla beraber Lord Ulbrec'in diğer izcisinin yanına gidin (2100 EP). Targos'a geri dönüp rapor verin (2100 EP). Icewind Dale hakkında kaptanın annesiyle konuşun. Oswald'ın gemisine binmeden önce hazırlıklarınızı yapın. Gemiye bindiğinizde 2. chapter başlayacak.

CHAPTER 2

Geminin enkazından alacağınızı alın, Oswald ile konuşun ve dışarı çıkın. Gemiyi tamir etmek için gerekli eşyaları bölüm boyunca toplayacaksınız. Enkazın hemen üstündeki boring beetle nest'i yok edin (1425 EP). Boring beetle shell ile Oswald'a zırh yaptırabilirsiniz. Aynı zamanda yeti pelt ve winter wolf pelt kullanarak size bir çok giysi dikebilir. Biraz daha yukarıda ise Yetiler var. Sandığı açın ve periapt of wound closure'u alın. Doğuya doğru ilerleyin. Captain Yursts ile konuşun. Periapt ile yarasını kapatın (1900 EP).

Tepenin arkasına doğru ilerleyin. Örümcekleri öldürün, spider silk alın. Şimdi sıra devlerde. Benim adamlarımı taşlarla bir kere bile vuramadılar. Yakın dövüşe girmeden işlerini bitirin. Geri dönüp Captain ile konuşun. Ekipmanını alın. Bir şeye dikkat ettiniz mi? Size kurtların üzerine düşüp kurtulduğunu söylüyor ama etrafında insan cesetleri var. Haritanın kuzeybatısındaki tüccarın adamlarına benzemiyor mu bunlar? Gidip ona saldırın (gündüz saldırın ki adamları kurt adama dönüşemesin). Zor bir savaşa hazırlıklı olun.

Onunla işiniz bittikten sonra doğuya ilerleyin. Sizi durdurmaya çalışan druid ve rangerlara saldırın ve Ice temple'a giden yolu kendinize açın. İçeri geldiğinizde sizi barbarlar ve priestlar karşılayacak. Ayrıca bu kısımda 3 remorhaz var. Çoğu kapıyı açamadığınızın farkındasınız değil mi? Kapıları açmak için donmuş Neverwinter askerlerinin olduğu yerdeki tümseğe çıkmanız ve oradaki 2 kişiyi öldürüp kayaları aşağıya yuvarlamanız lazım. Sonra yerden kolyeyi alın ve Queen Remorhaz ile karşılaşmaya hazır olun.

Onu öldürdükten sonra açılan yola hemen girmeyin çünkü zarar görebilir, hatta ölebilirsiniz. Lord Rengar gelecek. Onu üzerinize çekin ve işini bitirin. açılan yoldan aşağıya inin ve uyuyan remorhazı öldürüp Zack'i kurtarın. Sizden örümceğini bulmanızı isteyecek. Örümcek yukarıda küçük odada geyiklerle beraber. Geri dönüp Zack'e örümceği bulduğunuzu söyleyin (4275 EP).

Ateşin etrafında dolanan Cult of the Dragon üyelerini öldürün. Ateşin üzerindeki eti kullanın. Sağ tarafta bir kapı açılacak. Burada bir Kristal Golem var. Gerçi buradan gitmenize gerek yok, daha sonra bu yolun çıktığı yere zaten geleceğiz. Sol tarafta ise bizi zor bir savaş bekliyor. Sherincal ile kapışmadan önce yapabildiğiniz bütün büyüleri yapıp çağırabildiğiniz bütün yaratıkları çağırın. Ama hepsini bir anda salmayın.

İlk önce tek kişiyi yollayıp kavga öncesi konuşmasını yapın. Çünkü konuşmadan sonra anında lightning bolt gelecek. Çağırdığınız yaratıklarla Sherincal'ı oyalayın, yanındakileri halledin. Sherincal zarar aldıktan sonra merdivenlerden çıkacak ve yanına gelmemeniz için merdivenleri düzleştirecek. Merdivenleri düzeltmek için kolları okla vurun. Tek başına kalınca işi bitirmek zor olmayacak (4200 EP).

Şimdi kapıdan girin ve Ice Temple'ın ilk katını temizlemeye başlayalım. Temizlik bir Ice Golem Champion ile başlayacak. Bu katta yapmamız gerekenler şöyle;


High Priestess Cathin'i öldürmek; Kendisini kolayca bulabilirsiniz.


Lysara adlı Priestess'ı öldürmek;

White Abishai'lerle konuşun. Onların kapısını da yerdeki aletle açabilirsiniz ya da aşağı kattaki gizli geçitten gelebilirsiniz buraya. Onları kurtarmak için 2. kattaki altardaki şeytani ruhu gerçek adını söyleyerek kovun (4275 EP). Gerçek adını öğrenmek içinse yine 2. kattaki Nickademus ile konuşun. Bu arada ona glacier'ı sorun, aldığınız cevabı Nathaniel'e iletin toplam 3000 EP alacaksınız. Nickademus'a maceralarını sorun 5175 EP alacaksınız.

CHAPTER 2

Nathaniel ve diğer mahkumları kurtamak;

Kapıları lock pick ile açabilirsiniz. Büyü engelini kaldırmak ve kilitli kapıları açmak için yerdeki mekanizmayı kullanmak lazım. Kullanım aslında çok basit. Tıpkı bir kasayı açar gibi yapmanız gerekiyor. Verilen yönlere göre sağdan sola yada soldan sağa çevirip açıyoruz. Neresi için hangi kombinasyonun gerektiği kapıların üzerinde yazıyor ve sanırım oyunu her oynadığınızda değişiyor.

Nathaniel sizden eşyalarını isteyecek. Onları da daha sonra bulacağız. Bol miktarda ice troll olan bir yer var. Oradan aşağı kata inebilirsiniz. Bir de söylediğiniz yere göre sizi ışınlayan resim sayesindede aşağı inebilirsiniz. Aşağı kata indiğinizde yine bit çok kapıyı açamadığınızı göreceksiniz. Kapıları açmak için Prism'i kullanmanız lazım. Prism'in kuzeyindeki aynanın açısını değiştirmeyi unutmayın.

Oria'nın kapısını açmak içinse Combat roomda mode'u değiştirmeli ve en az bir savaşı kazanmalısınız, sonra modu bir kez daha değiştin. Deponun kapısını açmak içinse Oria'yı yenmelisiniz. Nathaniel'in eşyaları da bu katta, geri götürdüğünüzde 3150Ep alacağız. Oria'nın ölümünden sonra diğer deponunda kapısıda açılacak ve Ring of Ram'i alıp Nathaniel'e vereceğiz. Bunu yapmadan önce Zack'e tapınaklar ilgili öğrendikleriniz anlatın...

Neverwinter'dan gelenlerle konuşun ve "bombalı mektubu" verin (525 EP). Ufak bir çatışmadan sonra bu bölümden çıkın.

CHAPTER 3

Dinlenmeye zaman yok galiba! Thavara Baelm adlı kişi üzerinize saldıyor. Gerçi savaşmamak için gözünü korkutabilirsiniz ama hiç uğraşmayın, Torilden bir mikrop eksilsin. Yolunuza devam edin. Bir anda kurtlar etrafınızı saracak. Çevreci olmayı bir yana bırakın ve bu hayvanları diğer tarafa yollayın. İleride bir köy görecekseniz. Köye yaklaştığınızda bir avcı sizi durduracak ve Souma isimli elder'ı görmenizi isteyecek. Bu arada Venla the healer sizden frostrose isteyecek bunu da bir ara getireceğiz.

Bu arada Nym diye biri var köyde dikkatinizi çekti mi? Kendisini icewind dale 1 de kesmiştim. Çooook büyük suçları var bunun. İleride yine size kazık atacak benden söylemesi. Jari isimli avcıya ise bir tane winter wolf pelt verin de evlenebilsin zavallı (1575 EP). Vallahi cennetliksiniz! Şimdi Souma ile konuşun. Size bir görev verecek. Şimdi Venla ile konuşun, size kaybolan çocuklardan bahsedecek.

Fellwood'a girin, hayaletle konuşun. Ranger'ınız varsa wilderness lore ile yolunuzu bulun yoksa deneme yanılma ilede bulabilirsiniz. Genelde doğuya giden yol doğru yol oluyor. Bir dyrad ile karşılaşacaksınız. Çocukları sorun, size Lihmadan bahsedecek. Fellwood'a gelmeden önceki alanda bir çadır var. O çadıra girin ve Lihmayı sorgulayın. Suçsuz olduğunu söylerken bir çocuk çıkıp sizden yardım isteyecek. Lihma dışarı kaçacak. Ogreyi öldürüp dışarı çıkın. Lihma acaip bir conjurer! Bir sürü yaratığı üzerinize salacak. Elinizde ne varsa ona karşı kullanın ve kendisini abyss'e yollayın. 2100 EP ve güzel bir scroll case sizi memnun eder heralde.

Köye dönün,Souma size başka bir görev daha verecek. Tahvo ile konuşun. Sizden son zamanlarda kasabayı rahatsız eden hayaleti durdurmanızı isteyecek. Köyün güneybatısına gidin ve Sordirsin ile konuşun. Drinking Horn'u bulmamızı isteyecek. Fellwood'a gitmemiz gerekecek. Wilderness lore ile kolayca yönümüzü bulup dikilitaşların ortasındaki cesedin üzerinden dirinking horn'u alıp sahibine geri götürün. Sonra Tahvoya geri dönün, bu arada ondan biraz ip alın (2100 EP).

Souma size bir görev daha verecek. Kurttu ile konuşun. Leevi ile konuşun. Bir sonuç alamayacaksınız. Fellwood'a gidin ve oradaki hayalet hunter ile konunşun. Ghost-light'ları söndürebilirsek bize yardım edeceğini söylüyor. Bir kez daha ormanın derinliklerine dalıyoruz. Energy drain yapan iskeletlere dikkat ederek, wilderness lore kullanarak yolu bulun. Protection from lightning yapıp will 'o wisp ve death lightları kesin. Hunterla konuşun, size Fellwood civarında ölenlerin kemiklerini verecek ve ölen avcının yerini söyleyecek (1575 EP).

Lihmayı yendiğiniz yere gidin, haritanın kuzeybatı kısmında bulabilirsiniz merhumu. Konuşmaya çalışın, dilinden bahsedin. En sonunda konuşmaya başlayacak ve tüm olayı anlatacak. Çok belliydi zaten. Köye geri dönüp Kurttu ile konuşun (2100 XP). Souma'ya geri dönüp onunla konuşun (3150 EP).

Tam kemikleri verecekken sürpriz bir ziyaret olacak ve Isair ve Madae gelecek. Yapmaları gereken hıyarlığı yapıp, avcıları öldürüp zombiye çevirecek ve üzerinize salacak. Acımadan kesin onları, sonradan raise dead yapıp onları hayata döndürecekler ne de olsa (3000 EP). Kemikleri şimdi verin ve 1575 EP alın. Şimdi son görevinizi alacaksınız. Ormanı böyle kafa karıştırıcı bir şekle sokan Dark Treantlarmış. Bunları da diğer görevlerdeki gibi ormanda bulup kesmemiz lazım. Pek zor bir savaş olmayacak ve 2100 EP alacaksınız. Şimdi açılan yolu kullanalım.
Cold Marshes

Burada çok sayıda örümcek var, fakat yeteri kadar güçlü olmanız lazım. Pek bir güçlük çekmeyeceksiniz. Bundan sonra ise Troller geliyor. Onları da kesin. Tam rahatlarken bu sefer de barbarlar geliyor. Ya paran ya canın gibi bir şeyler duyarsanız duymamazlıktan gelin, adamlara bir güzel dalın. Şimdi ufak bir puzzle ile karşı karşıya geleceksiniz. Heralde yaparsınız bunu, çok basit (2100 EP). Bu arada güneydeki buzların üzerinden geçip frostrose'u alın ve köye bırakın bir ara (1575 EP).

Neyse kaldığımız yerden devam edelim. Wyvern saldırısı olacak, dikkat. Saldırının olduğu yerin hemen sağından yukarı çıkın Abominable Snowman ile dövüşün. Ateş dışında her halta karşı dayanıklı galiba ama eninde sonunda kırarsınız kafasını (500 EP). Bir sonraki alana geçmeden önce çok dikkatli olun çünkü oyunda ilk defa bir dragon ile karşılaşacağız. Bir white dragon ve 2 white wryn ile karşılaşacağız.

Onları öldürdükten sonra mağaraya girmekte acele etmeyin, aynı takımdan bir tane daha var içeride. Koruma büyülerinizi yapın ve içeri dalın. Saldırı hemen gelecek. Saldırıyı karşıladıktan sonra aşağı kata inin. Size ip alın demiştim galiba. Aşağıdaki hook horror sayısı hem fazla hem de nereden gelecekleri belli olmuyor, bir de yumurtaların olduğu odaya girince nasıl ve nereden çıkıyorlar anlatamam. Bu oyunun en kötü yanı da bu, düşmanlar olmadık yerlerde fırlıyorlar.

Girişin hemen üstündeki kapıyı açmak için aşağıdaki tünele girip sağ taraftaki anahtarı almanız lazım. Kapı açılınca duergarlarla karşılaşıyoruz. Onlar için birkaç görev yapabilirsiniz ama benim köle taciri duergarlara karşı hiç sabrım yoktur. Ayrıca çok iyi ekipmanları var. İşkence odasındaki bir hayalet size saldıracak, bunu engellemenin bir yolunu bulabilmiş değilim.

Neyse, tünellere girin. Birkaç umber hulk kestikten sonra Luskandaki Arcane Towerdan gelen Harshom ve saz arkadaşlarıyla karşılaşacaksınız. 4 okçu, 4 "war bear" ve 2 mageden oluşan bir grup. Zor bir savaş olacak. Çağırdığınız yaratıklarla okçuları meşgul ederken sizin okçular ile Harshom'a dalın, yakın dövüşçülerle de ayıları tutun. Diğer iki mage o kadar büyük tehdit değiller. Harshom ölünce anahtarı alın ve kapıyı açın.

CHAPTER 4

Katedrale doğru ilerlerken geçmeniz gereken iki köprü var. İlk köprü biraz sakat, adamlarınız aşağıya düşebilir. Gerçi düşenler 1 hp ile geri dönüyor. Etrafta birkaç tane "kuş" yuvası var. Bunlardan birindeki yumurtayı alın, anne "kuş" size biraz kızacak. İkinci köprünün karşı tarafında "birkaç" yeti var, üstünüze çekin ve öldürün, sonra katedrale girin.

Salisam ile konuşun. Underdak geçidini kullanmak için 8 testi geçmemiz gerektiğini öğreniyoruz. Sersa ile konuşun. Yardıma ihtiyacı var. Hocası ona ders vermekten vazgeçmiş, hocasıyla konuşsanız bile sonuç alamıyorsunuz, karizma falan sökmüyor adama. Ama bir monk'unuz varsa Sersaya siz ders verebilirsiniz (2925 EP).

Girişin yanındaki kilitli kapıyı açıp ileri girerseniz orada biri olduğunu göreceksiniz. Onu şikayet edin. Dolon'un odasına girin ve mektubu alın. Aruma'ya gidin. Kendisi ilginç bir seçim yapacak. Salisam ile konusun (2925 EP).

Şimdi aşağı kata inin ve sınavlara hazırlanın. Sınava girecek kişinin üstünde hiçbirşey olmaması gerekiyor. Ben tüm sınavlara monk ile girdim, ne de olsa hiçbirşeye ihtiyaçları yok.

Sınavlar;

Stone: 1-5-3-2-4 sırasıyla kolları çekin. 2300 EP

Shadow: Önce yukarıdaki ilk kapıya girin, sonra yukarıdaki üçüncü kapıya girin, sırasıyla aşağıdaki ilk kapıya ve üçüncü kapıya girerek sınavı bitirin. 2300 EP

Sorcery: Her lightningten sonra panellerden biri yere göçüyor. Rakiplerinizi bu paneller üzerinde öldürmelisiniz. 2300 EP

Clockwork: Rakiplerinizi tuzakların üzerinde öldürün.

Sand: Duvardaki kolları kullanıp Aganazzar's Scorcher büyüsünü aktif hale getirin. Sizi kovalayan Sand monklar zarar görüp sonunda ölecekler.

Silk: Odadaki tüm ağları harekete geçirin, böylece yeni örümcekler çıkmayacak. 2300 EP

Battle: Iron monk'u mavi noktalı yerin üzerinde öldürüp sağdaki kolu çekin, açılan odada 2 monkuda mavi nokta üzerinde öldürün ve çabucak soldaki kolu çekin. 2300 EP

Immolation: Alevlerden kaçınıp monkları öldürün. 3900 EP

Artık üçüncü kata inebileceksiniz. Mezarı açarsanız iron golemler aktif hale geliyor. Şu noktada sizin için fazla tehlikeliler, ama "şansımı deniycem" diyorsanız sizin bileceğiniz iş. Sure striking bullet ve arrows ve de 2-3 tane +3lük silahınız olması lazım. Ben denedim oldu gerçi ama çok zamanımı yedi.
Underdark

İşte size eski bir "dost" daha; Malavon. Malavon bizden drowları driderlara çeviren her neyse yoketmemizi ve kızkardeşini geri dönmeye ikna etmemizi istiyor. Driderların mağarası haritanın doğusunda. Güney kısımlarda dolaşacak olursanız bir mind flayer göreceksiniz, sizden mavi bir küreyi bulmanızı isteyecek. Bu mavi küre drider mağarasının güney kısmındaki mantarların orada.

Drider mağarasına girin. Direk kuzeye ilerleyin ve Ginaefae ile konuşun, onu Malavon'a geri dönmesi için ikna edin. Kozaların olduğu yere girmeden önce aşağıdaki büyücünün mekanını basın yoksa siz driderların kaynağına saldırırken golemleriyle ve driderlarıyla beraber oda geliyor. Bu arada burada alchemy becerisi yüksek bir karakterinizle healing potionları extra healing potinlara çevirebilir ve wyern yumurtasını kullanarak potion of strenght yapabilirsiniz. Buradaki kitapları okuyunca drider fabrikası da diyebileceğimiz Viciscamera'yı yok etmek için gerekli formülü de imal edebileceğiz.

Formülü alın ve kozaların oraya gidin. Her kozadan bir drider çıkıyor, "bayaa bi" kalabalıkla karşılaşacaksınız ona göre. Her zamanki gibi küçük gruplar halinde üzerinize çekin ve öldürün. Viciscameranın yanına gidip formülü kullanın. Burada işiniz bittikten sonra Malavon'a geri dönün, Saablec Tan ve ilk oyundaki olayları anlatıyor sonra da 5850 EP alıyoruz. Ginaefae'yi sorun, 3900 Epde buradan alın.

Şimdi bir seçim yapmanız lazım. Buluğunuz mavi küre +2 Wıs. İsterseniz bunu Mind flayer'a vermeyin. Ama "powergamer" takılıyorsanız bana STR lazım diyorsanız +2 STR veren bir kemer ve 3600 Ep alabilirsiniz küreyi sahibine vererek. Şimdi drider mağarasına giriş kuzeyindeki kapıda bir mind flayer ve adamları olacak. Allahtan mind flayerlar Baldur's Gate'teki gibi değil. Gerçi benim monk vardı, belki de bu yüzden o kadar kolay geçtim. Eğer mind flayerla sorunlarınız varsa üzerlerine undead yaratıklar salın. Beyinleri olmadığı için yakın dövüşte zayıf olan mind flayerları kolayca yiyorlar. Ayrıca chaotic commands ile koruduğunuz bir fighter işinizi görecektir.

Kısa mücadeleden sonra içeri girin. Girdiğiniz gibi Mind flayer kumandasındaki crossbow men, minatour ve golemlerin saldırısı olacak. Şimdi girdiğimiz yapı büyük bir labirente benziyor. Bazı duvarlarda siz geçerken lightning atan tuzaklar var. Bunlara saldırıp kırabilirsiniz ama lock pick yaparak tuzağın içindeki elması alıp bir taşla iki kuş vurabilirsiniz. Hedefimiz ortaya ulaşıp Elder brain'i öldürmek. Elder brain öldüğünde doğudaki duvarda bulunan kapılar açılacak. Bu kapıdan girin. Doğru tahmin ettiniz, bir saldırı daha var. Harpy ve earth elemental eşliğinde bir wizard ile karşılaşıyoruz. Savaştan sonra Oswald ile konuşun.

CHAPTER 5

- Kuldahar Pass

En sonunda Turn undead yapılacak bir yerdeyiz. Bir Bane rahibi gelip her zamanki kötü adam konuşmasını yapacak. Çok sayıda Wight var ama cleric varsa sorun yok. Saldırıyı karşıladıktan sonra ilk oyunda ogreye yardım ettiğiniz yer olan watch tower'a gidin (gerçi eskiden depo gibi bir yerdi). Burada Nathaniel (ilk oyunda "sadece siz mi varsınız? Ordu nerede? diyen çocuk) ve Jermsy (ilk oyunda dolapta saklanan çocuk) ile karşılaşacağız. Bizi Hrothgar's Glen'e yollayacaklar. (Bir de Gerbash adlı dwarf nerede bilmiyorlar, kendisi Kuldahar'da, size verdiği anahtarı buraya geri getireceksiniz. Bu arada kendisine bir healing potion yada spirit essence verin 1200 EP).

Nerede kalmıştık? Tamam, mezarlıktayız. Buradaki tüm zombimsileri öldürün, koruma büyüleriniz yapın ve Hiepherus denen hainin mekanını basın. Bol miktarda Neo-Orog ve birkaç wight mevcut içeride. Turn undead ile onları yollayın. Fireball, flame strike gibi bir büyü yapın yarısı telef oluyor adamların zaten. Hiepherus kardeşe de elinizde ne varsa sallayın, hak ediyor utanmaz arlanmaz yaratık. Savaş bittiğinde toplam olarak neredeyse 4000 EP alacaksınız. Jermsy ile konuşun (2400 EP). Artık Kuldahar'a gidebilirsiniz.

- Kuldahar

Yuan ti arkadaşlarımız bize bir karşılama töreni hazırlamışlar! Ne kadar düşünceli insanlar... Yani yılanlar - ya da onun gibi bir şey. Eski dost Conlan'a bir uğrayın, oğlunu bulmanızı isteyecek. Sheemish Orrick'in kulesinde. Geri dönüp Conlan ile konuştuğunuzda 2100 EP ve indirim alacaksınız. Şimdi Isolore ile konuşun, öğrenebildiğiniz her şeyi öğrenin. Kuzeye doğru savaşarak gidin ve boyut kapısından geçin. Etraftaki birkaç yuan ti'yi temizleyin. Sunaklardan silindirleri toplayın.

Öğrencilerine ders veren yuan ti'yi dinleyin, bu sorular size de gelecek. Sonra hepsini öldürün. Öğrencilerin robe'larını giyip tapınağa girebilirsiniz. Bu arada bazı Mezrolar var pek bir işe yaramıyorlar, tapınakta yapılacak çok şey yok. Eğer yuan ti kanı taşıyan bir elemanınız varsa Grishumla konuşup Kuldahara saldırmaması konusunda ikna edebilirsiniz.

Hazine odasına girmek için çözmeniz gereken bir puzzle var. Bu puzzle'ı çözmek için önce aşçı ile sonra da liderlerinin görüş alanında bulunmaya bir assasin ile konuşabilirsiniz. Gerçi tüm bloklara lock pick yapıp blokları iterseniz kapıyı açarsanız. Zombilerin olduğu kapıyı açarsanız küçük çapta bir karmaşa yaratabilirsiniz. Eğer gardiyanı değil de tüm yuan ti'leri öldürmeyi planlayorsanız bunun size biraz yardımı olacaktır.

Silindir şeklindeki taşları tapınağın girişindeki yerlere yerleştiriseniz (2400 EP) kocamaaaan bir dragon olan "Guardian" geliyor. Bu biraz zor bir savaş olabilir. Koruma büyüleriniz yapın, yaralanan adamlarınız geri çekip heal yapın tekrar savaşa sokun ve dua edin! Guardian öldükten sonra (1600+1950 EP) geldiğiniz kapıdan geri dönün.

Yeniden Kuldahardasınız. Şimdi çağırabildiğiniz kadar yaratık çağırın ve bir orduyu karşılamaya hazır olun. Heartstone Gem'den uzaklaşmayın, düşmanların gelmesini bekleyin. Tek avantajları kalabalık olmaları, fazla zorlanmayacağınızı umuyorum. Savaştan sonra Isolore ile konuşun ve Dragon's eye'a doğru yola çıkın.
Dragon's Eye

Buraya kadar oyunu beğenenler bir anda oyundan soğuyabilir. Oldukça gereksiz puzzle'lar ile uğraşacağız. Girişteki tipsizleri kesin ve ilk kattaki maceramıza başlayalım.

İçeride bol miktarda Pure blood thief ve warrior, lizard man var. Girişin hemen aşağısındaki sandıkları atlamayın. Girişin doğusunda kobra heykelinin olduğu yerde duran Grishum denen meymenetsizi kesin. Brazier'lere fire agathe koyun, kapı açılacak ama daha inmeyin. Aşağı inen başka bir yol daha var, buradan inin. Ancient wyvern'i kesin, taşın altındakileri alın ve yukarı çıkın.

Haritanın güneydoğusuna inin. Burası hapishane. Nheero adlı bir mage var, onu bulun. Sizden arkadaşını bulmanızı isteyecek. Arkadaşının cesedi 2. katta haritanın doğu kenarında, kaya yuvarlanan yerde (1600 EP). Geri dönüp Nheero ile konuşun. Bulmanız gereken kılıç 3. katta iron golemin orada yerde duruyor. Kılıcı cesedin oraya götürün. Cesedin sahibinin ruhu size otun yerini gösterecek.

Otu alın, nheero ile konuşup, yuan tilerin iksir yaptığı yere gidin. Alchemist yuan ti'yi tehdit edin. sap taraftaki masadan gerçek otu alın yerine sizinkini koyun. Bu iksirden size de bir tane gerekecek. O yüzden rest yapın ve bir iksir daha alın. Yanınızda wyvern tırnağı olması lazım, onları da (4 tane) sağdaki masaya koyun ve yukarıdaki sunak benzeri şeyin aşağısında kalan kolu çekin. Sonra gerçek otu geri koyun ve Nheero'ya gidin. İksiri ona verin daha sonra onunla 2. katta yumurtaların olduğu yerde buluşabilirsiniz.

İnsan haline geri geldiğinde ona herşeyi sorun, gerçi soruları sormanız için zaman geçmesi gerekecek. 3. kata inin, ortalığı temizleyin. Bir adamınıza histachii iksirini içirin. Böylece gözün altından geçebilecek. rafı tıklayın ve köprü inmiş olacak. Köprüden karşıya geçin. Effretilerle kapışmanız gerekecek. Odadaki çocuk annesini istiyor. Ama siz onun çocuk olmadığı bu noktada zaten biliyorsunuz. Onunla savaşın sizden kaçacak. Adam yiyen yılan heykelinin orada savaşa devam edebilirsiniz ama siz önce bulunduğunuz odadaki tünelden hazinelerin olduğu odaya geçin, istediklerinizi alın (medallion of the lost followers var onu unutmayın) ve suyu zehirleyin.

Suyu zehirlemeniz gereken diğer kaynaklar ise haritanın diğer 3 köşesinde. Şimdi Thorasskus ile kozlarınızı paylaşın. Bu arada orada burada bulacağınız ipleri saklayın. Artık doğu tarafındaki demir kapı açıldı. Buradan girin.
Sizi bir Cornugon ve biraz lemur karşılayacak. Onları öldürdükten sonra sağa doğru gidin. Yolunuzu kapayan kayaların oradan aşağı inin. Venomin'in intihar ettiğini göreceksiniz. Archon ile konuşup guard post'a gidin. Buradan sonrası biraz karışık o yüzden liste olarak vereceğim:


Archonla konuşun ve field of slaugher' gidin (geçitten geçerek, her geçtiğimizde bir gün geriye gidiyoruz).

Archonla konuşun ve Lord's domain'e gidin.

Werewolf'u halledin, elçi (ambassador) ile konuşun.

Archonla konuşun, 1. seçeneği seçin

Beholder ve adamlarını öldürün.

Yeniden geçide girin.

Elçiliğe gidin.

Lord Pyro's domain'e gidin.

Elçiliğe gidin.

Şimdi kralın efreetleri çağırdını göreceksiniz, aynı anda yaun ti saldırısı olacak, saldırıyı tamamen durdurmanıza gerek yok.

Yeniden geçitten geçin.

Lord Pyro ile konuşun ona bir antidote verin.

Elçi ile konuşun

Venomin'le konuşun.

Amfi tiyatroya gidin.

King Lothar'ın yanına gidin

Amfi tiyatroya gidin.

Geçitten geçin

Şimdi yapmanız gereken büyüyü yapmadan yuan ti'yi öldürmek.

Geçitten geçin

Şimdi bence çok gereksiz olan bir olay olacak. Nickademus sizi ice temple'a ışınlayacak, tüm şeytani varlıkları öldürdükten sonra yolumuza devam edebileceğiz.

Bu noktaya kadar oyunu zor bulmayanlar varsa buradan sonrası fikirlerini değiştirecektir büyük ihtimalle. Saablic Tan üzerinize half-ne varsa yollayacak. Elinizden geleni yapmanız gereken bir yer. Party elemanı olarak bir monk varsa elinizde, tek vuruşta en güçlü elemanları öldürebileceğinizi unutmayın: Bu savaştan sonra bir de oldukça güçlü orclarla kapışacağız. Gerçekten çok iyi ekipmanları var. Anahtarı alın ve elfleri kurtarın. Savaşan orc ve elfleri kendi halinde bırakın. Hızlı bir elemanınız tek başına Doğuya doğru indirin. Elf cleric ve lich arasındaki konuşmadan sonra yerden kutsal suyu kapın ve çabucak doğudaki kaynağa dökün. Tüm undead yaratıklar diğer tarafa kalıcı olarak gidecekler.

Şimdi ne kadar büyü biliyorsanız hepsini yapın çooook zor bir savaşta Saablic Tan'ı yenmelisiniz (6300 EP). Yine monk ile (eğer varsa) bir kişiyi aradan çıkartın. Bende slayer knight'ı öldürün, herif 40-40 zarar veriyor ikide bir. Dominate will ile şartları biraz lehinize çevirebilirsiniz. Kendi ordunuzu çağırmakta başka bir çare. Güzel ekipmanlar kalacak size ama evil olmanız lazım bunları kullanmanız için. Biraz kendinize geldiğinizde doğuya gidin half-dragonları kesin.

Şimdi Severed hand'e gidebilirsiniz ama gitmeyin. Holy avenger'ı almak için Kuldahardaki mezarlığa gideceğiz. Bunu yapmak zorunda değilsiniz ama bütün zorluğuna rağmen tavsiye ederim. Hem iyi deneyim kazanabilirsiniz hem de bir Paladin varsa bu mükemmel kılıcı kullanabilir. Çok zor bir savaş gibi gelmişti bana ama değil. Şeytani altılı yeniden doğunca hemen sola doğru kaçın. Önce sizi takip edenleri sonrada yerinden kımıldamayanları öldürün (5859 Ep ve adam başı yaklaşık 2000 EP). Altısına beraber dalarsanız pek şansınız olmaz. Buradaki işinizden sonra Severed Hand'e doğru yola çıkın.

CHAPTER 6

- Severed Hand

Bir defa daha tanıdık bir mekandayız. Kapıda bizi 2 chimera ve birkaç guard bekliyor. Blöf yaparak içeri savaşmadan girebilirsiniz (750 EP). İçeri girdiğimizde ise bizi beklediklerini anlıyoruz. Elinde çekiç olmayan bir köle var (Jerroh), onunla konuşun (750 EP). Ysha ile konuşun, planları alın. Xavier ile konuşun, delegate pass alın (750 EP), envoy ve köleler hakkında konuşun (1500 EP).

2. kata çıkın. Kütüphanedeki günlüğü alın ve Celdrin'le konuşun. Kau ile konuşup planları değiştirin, planları geri verdiğinizde 1000 EP alacaksınız. Ölen büyücünün sevgilisi ve çırağı (raftaki iksiri alın) ile konuşun sonra geri dönüp Celdrin'i sıçlayın. Daha sonra ise onu Vese Nejj'e şikayet edin. Vese işini bitirdikten sonra arta kalanları alabilirsiniz.

3. Kata çıkın. Dolapta bonding agent var, alın. Yanyana duran iki odanın birinde ilmater diğerinde ise Iychtu Xvim kutsal sembolleri var, bunları alın. Lycthu Xvim kutsal sembollerini biriktirmemiz gerekecek. Herhangi bir Glabrezu ile köleler hakkında konuşursanız 750 EP alacaksınız. Bu kattaki demonlar size saldıracak onları da kesin bir güzel.

4. kata çıkın ve mutfağa girin. Rafların birinde demon blood (ne arıyorsa burada?) var onu alın. Riki ile konuşun, size planını anlatacak. Gerekli olan her şey yanınızda olmalı. 2. kata inip odadaki half-dragondan izin isteyin ve zehiri hazırlayıp 4. kattaki mutfağa dönün. Zehiri çuvallara koyun (1500 EP). Nöbetçiler öldükten sonra eşyalarını alabilirsiniz.

Geri dönüp Riki ile konuşun (1500 EP). Şimdi ilmater rahibini bulalım. War tower'ın ilk katındaki hapishaneye uğrayın, herkesi öldürün ve mahkumları kurtarın. Priest ile konuşun size bir ayin yapmanızı ve neler gerektiğini söyleyecek. Tome mage tower'daki kütüphanede, bondages bir üst katta, gözyaşlarını 1. kattaki Jerreden, kutsal sembolude daha önce belirttiğim yerden alabilirsiniz.

Monkların lideri yaratığa dönüşmüş, antidote'u bulmak biraz zaman alacak. Soldaki hücredeki Puddy'i ise mage towerda Orrick ile konuşup sonucu yine Puddy'e bildirerek kurtarabilirsiniz. Mage tower'a gitmek içinse mavi noktala birleştirerek bir yıldız çizmelisiniz. Ayini yapmak için ilmater heykeliyle "konuşun" (4950 EP). Ayini yarıda bırakmak zorunda kalacaksınız çünkü Iychtu Xvim avatarı gelecek. Saldırılarınızı onun üzerinde yoğunlaştırın ve işini bitirdikten (4500 EP) sonra ayine devam edin. Ayinden sonra Riki ve rahip ile konuşun. Kutsal suyu havuza dökün. Globe of essence etrafında nöbet tutanları öldürün ve küreyi kırın. Riki ile konuşun ama War tower'a gitmeyin çünkü dönüşünüz olmayacak.

1. kata inin ve glabrezu'yu öldürün, böylece köleleri kurtarmış olacaksınız. Lychtu Xvim sembolleriniz hazırsa Cleriv Tower'a gidin ver yerdeki garip şeklin üzerine çıkın. Normalde kilitli olan yere ışınlacanaksınız. Daha önce öldürmüş olduğunuz karakterler ve şeytani cleric'e karşı savaşacaksınız.

Antidote elinizde olduğuna göre hapishaneye geri dönün ver monkların yardımını garantileyin. Şimdi war tower'a gidin ve oradaki salakla konuşun. Officer tower'a gidin ve Pudu ile konuşun. Onu kandırmayı deneyebilirsiniz (3000 EP) ya da onu ve yanındaki half-dragon'u öldürebilirsiniz. Anahtarı alın ve War tower'ın en üst katına gidin. Siz oraya ayak bastığınız anda kıyamet kopacak. Buradaki savaştan sonra dinlenin (görünmez yaratıklara karşı ve "summoned" yaratıklara karşı birkaç büyü ezberleyin -remove disease de ezberleyin) ve koruma büyülerinizi yapın, çünkü gelmiş geçmiş en zor Boss'lardan ikisiyle karşılaşacaksınız.

Çağırabildiğiniz her şeyi çağırın, Boss'lar dışındaki düşmanları finger of death benzeri büyülerle öldürün. kardeşlerden herhangi birine yeterince zarar verdiğinizde havuzun oraya kaçacaklar. Fakat suyu kutsadığınız için güzel bir sürpriz onları bekliyor olacak. Yaralarınızı sarın ve kardeşlerle son bir kez karşılaşmak için harekete geçin.

Artık yanlarında adamları yok ve oldukça kızgınlar. Her şeyinizi ortaya koyun ve dua edin! Yeterince zarar verdiğinizde Orrick gelecek ve sizden kaçmanızı isteyecek...

Oyunu bitirdiniz ama hala yapacak bir şey var. Bilgisayarı kapatın ve oyunun 2. CD'sini saklayın. Dikkat ettiyseniz "kırın" demiyorum. Ne de olsa expansion gelecek ve biz onu karşılamak durumunda olacağız... Gerçi ilk oyundan aldığım zevki alamadım ama yine de beklemeğe değer (Galiba 3rd Edition bana biraz garip geldi). Umarım yardımım dokunmuştur!

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 1058
favori
like
share