Merhaba arkadaşlar;

Dcom exploit diye bir derdim var.

sistemim pIII 866, asus anakart, 256 ram, 32 ekran kartı.

işletim sistemi; xp 2600 pro sp2+update, microsoft antispy, avast home edition 4.6 .

derdim; avastkısa aralılarla network sheild blocked dcom exploit 85.xxx.xxx.xxx.135/tcp mesajını verip kayboluyor.

acaba ne oluyor. bunu bilmiyorum konu hakkında detaylı bilgi sahibi olmak istiyorum lütfen yardım edin.

baya sinir bozucu bir şey. yabancı bağlantıları nasıl silebilirim . yada 135 nolu portu nasıl kapatabilirim.

herkese şimdiden teşekkür ederim. saygılar.

oboobo oboobo
Üyenin Yeni Konuları
Üyenin Populer Konuları
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 3212
favori
like
share
mhmtb Tarih: 14.08.2008 22:40
TŞKLER
parlak-40 Tarih: 13.08.2008 13:34
saolun [email]xxxxxxxxxx@hotmail.com[/email] ekleyip yardimci olurmusunuz
fenerbahcesk Tarih: 24.07.2008 16:30
tesekkürler.........................
papercut8 Tarih: 12.07.2008 16:29
aynı sorun bende de var şimdi yazılanları yapmaya çalışıcam.
meriva Tarih: 22.06.2008 09:45
sağol
sgunaydin Tarih: 13.06.2008 17:39
slm arkadaslar aynı dertten bende muzdaribim
mavidunya38 Tarih: 14.05.2008 01:25
tesekkürler
doguozkan Tarih: 15.03.2008 14:31
Ellerine sağlık çok güzel bir program.
theone58 Tarih: 28.01.2008 22:36
aynı sorun bendede war:S