Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Temel İlkeler Uygulamadan Örnekler Kitap Özeti - Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Temel İlkeler Uygulamadan Örnekler Kitap Tanıtımı


Özkan Tikveş
Beta Basım Yayım
2005
1.Baskı
16X24
362 sayfa
Türkçe
K.Kapak
ISBN No: 9752952453

Kitap Özeti

Bu kitabımızda '' Halkla İlişkiler'' ve '' Reklamcılık'' adı verilen bilim,
sanat ve meslek alanının ilkeleri-uygulamaları ele alınmıştır.

Günümüzde ''Halkla İlişkiler'' ile ''Reklamcılık'' toplumun her kesiminde
ve kişiler arasın ilişkide işlevi (fonksiyonu) gittikçe artan bir nitelik kazanmıştır.
Toplumsal, ekonomik ve kültürel yaşamın onsuz olmaz öğesi durumuna gelmiştir.

''Reklamcılık'' ülkemizde son on yıl içinde en çok gelişen bilim dalı,
sanat ve meslek alanı olmuştur.
Bunun başlıca nedeni ''iletişim ve bilgi çağı''dır.

Bu çağın getirdiği yenilikler ve toplum - birey ilişkilerindeki ekonomik,
sosyal, kültürel boyutlar ''reklamları'' günlük yaşamda; vazgeçilmez koşul
durumuna getirmiştir.
Bunun bir nedeni, teknolojideki gelişmedir.

(Önsöz'den)

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 369
favori
like
share