Arkadaşlar bu program ile oyunda trafik yazını beklemiyeceksiniz.Oyunu açın id ve pw yi yazın bu proram ile sro_clienti seçin ve oto enteri açın siz internet de dolaşırken bu program oyuna hızlı girme çalışacaktır.:3:

:9:Bu[COLOR="Indigo"]radan indire[COLOR="Indigo"]bilirsiniz:9:

Buraya Tıklayın

Etiketler:
kurtlarvadisiırak kurtlarvadisiırak
Üyenin Yeni Konuları
Üyenin Populer Konuları
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 727
favori
like
share
ersin5858 Tarih: 02.11.2009 12:52
ya error verıo ındıremıorum
Ajan007 Tarih: 25.06.2009 09:33
Çok sağol önemli bir bilgi
karizma07 Tarih: 22.06.2009 18:27
arkadasım bide bunu nasıl kullanacagız.AÇIKLARSAN SEVİRNİRİM...
karizma07 Tarih: 22.06.2009 18:20
ok bi denicem.teşekkür ederim.
kurtlarvadisiırak Tarih: 20.06.2009 10:46
Ve bu programın adı Cheat engine oto enter değil ben oto enter derken ikisini kullanırsanız.Daha iyi olur anlamın da anladınmı.
kurtlarvadisiırak Tarih: 20.06.2009 10:43
Herkes bir konu açtığımda bir şeyden bari olsun şüphe duyuyor.Zaten anlayın programda virüs olsa,boşunamı "Buradan indirebilirsiz" yazısını süsledim.
Öyle yapmak için çok uğraştım.
kurtlarvadisiırak Tarih: 19.06.2009 09:32
Yok kardeş ben zaten keyloger mi neyse onları bilmiyorum ben emeğe saygım çarını çalıp napiim ki kendi emeğin olunca olmuyo.
karizma07 Tarih: 19.06.2009 02:28
kurtlarvadisiırak senin sundugun program güvenilir mi kardes.keyloger falan bişeyler yoktur inş.PAYLASIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER..
murat1995 Tarih: 18.06.2009 23:17
[url]http://www.main-board.com/silkroad-online/229301-oto-entere-basma.html[/url]

ARKADAŞIM KONULARI AÇARKEN DİKKAT EDELİM LÜTFEN ...OLUP KONULARIN AYNISINI AÇMAYALIM saygılarımla murat...