Değişen İletişim Ortamında Etkileşimli Pazarlama Kitap Özeti - Değişen İletişim Ortamında Etkileşimli Pazarlama Kitap Tanıtımı


Lemi Baruh & Müberra Yüksel
Konu: Ekonomi-Pazarlama-Satış-Mağazacılık
ISBN: 9786051112299
Sayfa: 252
Ebat: 14 x 22,5 cm
Baskı Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 19.06.2009
Doğan Kitap

Kitap Özeti

Akademisyenler ile pazarlama sektöründen gelen uzmanların işbirliğiyle
hazırlanan bu kitap, etkileşimin pazarlama ve reklamcılıkta oynadığı,
oynayacağı rolü teorik ve pratik boyutlarıyla inceliyor.
Kitabın ana fikri: Yeni medya, pazarlama açısından ne kadar
büyük fırsatlar sunarsa sunsun, müşterilerle iletişim kurmak
ve onları ikna etmek aslında sanatla bilim arasında gelişen bir süreçtir.
Bu sürecin en önemli kriteri ise tüketiciye konuşmak yerine tüketiciyle konuşmayı başarmaktır.

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 503
favori
like
share