Komik Fıkralar - Kısa Fıkralar - Sevgili Fıkraları
Günümüzde çiftler arasında yeni bir moda başladı: Ara verme modası...


Eğer ilişki istenildiği gibi gitmiyorsa genellikle kız tarafından "Bir süre ara versek iyi olacak sanırım" şeklinde bir teklif gelir. Ama her zaman anlayışla karşılanamaz. Malum burası Türkiye. Her şey beklenir... işte bir kaç örnek

1- Bir yerde yemek yemeye gidilir. Yemek sırasında kız doğru anı bekler ve doğru anda (en azından doğru olduğunu düşündüğü anda) malum cümleyi söyler...
Kız: Yasin sanırım ara versek iyi olacak!?!
Erkek: Doydun mu? Çok geldiyse ben tamamlarım merak etme...
K: Ne?
E: Ya ara vermeye gerek yok ben yerim olmazsa paket yaptırırız...
Kız koşarak uzaklaşır..
---------------- -------------------------
2-Yolda yürünmektedir. Uzun bir gezi olmuştur. Ve meşhur cümle;
K: Ya ara versek iyi olur sanırım!?!
E: Sabret biraz ilerde veririz.
K: Ne?
E: Buradaki tuvalet pahalı az ilerde ucuzu var oraya gideriz bak bende bir saattir tutuyorum sabret!!!
Kız kendini trafiğin ortasına bırakır...
---------------- -------------------------
3- Parkta yürüyüşe çıkılmıştır. Ve işte o an;
Kız: Ya ara versek iyi olacak sanırım!?!
Erkek: Neden tanıdık birini mi gördün?
K: Ya ara verelim diyorum
E: Tamam 1 metre yeter mi? Bak ahanda bi adım yana kaydım...
Kız bir yerlere oturur ve bir daha kalkamaz, felç gelmiştir...
------------------ -----------------------
4- Çift buluşur, bütün gün dolaşırlar. Kız doğru anı yakalar (yakaladığını zanneder) veeeee.....
K: Ya ara verelim mi?
E: Valla çok iyi olur...
K: Bu kadar mı?
E: Valla kalmak isterdim ama maç başlıcak maçtan sonra alırım seni hadi görüşürüz canım...
Kız ortada kalır.Sinirleri bozulmuştur.Sağ gözü seğirmeye başlar...
------------------- ----------------------
5- Yine birlikte dolaşılmaktadır ve...
K: Ya ara vermemiz lazım!?!
E: Hönk!?! O ne ya zekat gibi bişey mi? Ben geçen gün dilenciye 10 kuruş vermiştim o olur mu?
K: Neeee!?!?!
E: Kızma yaw zaten yerden bulmuştum parayı bende dilenciye para kaptırcak göz var mı?

Kız erkek arkadaşını kovalar, arkasından kafasına kafasına bozuk para atar..


:21:

Etiketler:
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 397
favori
like
share
wolverine Tarih: 08.07.2009 11:52