KA Onlıne Stratejik Savaş Oyunu

Son güncelleme: 19.02.2012 15:10

  • KA online stratejik savaş oyunu - kırmızı alarm online savaş oyunu - kırmızı alarm savaş oyunu - düşmanların dost olduğu başak dünya yok - türk yapımı online savaş oyunu - ka nedir - kırmızı alarm nedir - ka hakkında - ka nasıl oynanır - ka forum - ka forumda yok yok - ka forum paylaşım mekanı - kırmızı alarm savaş oyunu


    Konumlandırma sistemi
    Her oyuncu kayıt olduğunda sanal bir koordinata yerleştirilir.
    Koordinatlar oyuncuların konumlarını belirler. Koordinatlar bölgelere ayrılmıştır ve bir bölgede en fazla 500 oyuncu bulunur.

    Koordinat sistemi X, Y, Z şeklindedir.

    X ve Y konumu belirler ve diğer oyunculara uzaklığı tayin eder.

    X: 1,2,3,4,5
    Y: 1,2,3,4,5,6,7,8 olabilir
    Z: bölgeyi belirler ve 1 ile 500 arasında bir değer olabilir.

    Her bölge arası uzaklık 20 km dir. ve uzaklıklar hesaplanırken kuş uçuşu hesaplanır.

    Tüm oyuncuların kendine ait konumu olduğu için saldırıların türüne göre her saldırı farklı sürede olacaktır.

    Oyuna yeni kaydolan bir oyuncunun Bir koordinata yerleşmesi nasıl gerçekleşir?

    oyuna yeni kaydolan oyuncu kaydını tamamladığında boş bir koordinata atanır ve o konumda kalır. oyun boyunca bu koorinatını değiştiremez.

    Oyundan Atılan oyuncunun konumuna başkası yerleşebilir mi?

    Bir oyuncu oyundan atıldığında hesabı silinecek hesaplar listesine eklenir ve bir süre sonra silinir. yeni oyuncu kaydının tamamlanması sırasında ilk boş koordinat'a yerleşim yapılır. bu boş koordinat silinmiş bir hesabın kordinatı olabilir. eğer silinmiş bir hesap yok ise en son boş koordinat bu yeni kullanıcıya verilir.


    Kendi bölgeniz içinde bulunan oyunculara saldırıların süresi sabittir. saldırı tiplerine göre süreler aşağıdaki gibidir.


    Kendi bölgenize saldırılar
    Kara saldırısı: 8 dk.
    Hava Saldırısı: 8 dk.
    Kasa Soyma Saldırısı : 8 dk.
    Kazım saldırısı: 10 dk
    Kezban Saldırısı: 10 dk.
    Nükleer Saldırı: Hazırlık süresi Kadar (25 dk)
    Yıldırım Saldırısı: Hazırlık süresi Kadar (25 dk)
    Casus Uydu Saldırsı: 5 dk. (konumdan bağımsız)
    Ajan Robot Saldsırısı: 8 dk.
    Bölgeler arası saldırılar:

    Kara saldırısı: 8 dk. + ulaşım süresi
    Hava Saldırısı: 8 dk. + ulaşım süresi
    Kasa Soyma Saldırısı : 8 dk. + ulaşım süresi
    Kazım saldırısı: 10 dk + ulaşım süresi
    Kezban Saldırısı: 10 dk. + ulaşım süresi
    Nükleer Saldırı: Hazırlık süresi Kadar (25 dk) + ulaşım süresi
    Yıldırım Saldırısı: Hazırlık süresi Kadar (25 dk) + ulaşım süresi
    Casus Uydu Saldırsı: 5 dk. (konumdan bağımsız)
    Ajan Robot Saldsırısı: 8 dk + ulaşım süresi
#25.07.2009 16:34 0 0 0
  • Zamanlamalar
    Tüm işlemlerde değerlendirmeler işlemin başladığı andaki bitiş süresinde yapılır. Zaman ayarlarını yaparken oyuncu bu ince ayarı gözönüne almalıdır. Tüm bu zaman ile ilgili işlemlerde önünüzde duran bilgisayarın saati değil Server saati geçerlidir.

    Transfer Araçlarının tam zamanında inmesi için bu sayfada olmanız gereklidir. aksi durumda Araçlar bir sonraki dakika başında inecektir. Bu ince nokta unutulmamalıdır. Bu yüzden özellikle bir saldırıdan kaçıyorsanız birimleri havalandırma konusunda 1-2 dk. gibi fazladan zaman verin.

    seviye ilerletmeler ve birim almalarda eğer zaten online iseniz sorun olmaz ve bittiğinde sonucu alırsınız, online değilseniz bir sonraki dakika başında değerlendirilir. (online olan oyuncunun bilgisayarının saati ile kalan süre senkronize edilip birim alma ve seviye ilerletme işlemi değerlendirilir)


    Oyunun sağ panelinde aktif olarak görünen saat server saati ile sizin saatinizin senkronize edilmiş halidir. ve oyunda bu saat geçerlidir.

    Fakat bu saati kullanırken dikkat etmelisiniz. Saat serverdan alınıp sizin ekranınızda gösterilirken sayfanın yüklenme zamanına göre küçük kaymalar oluşabilir. uzun süre sayfayı yenilemezseniz yapacağınız işlemlerinizde bu gecikme ve kaymaları gözönüne almalısınız.
#25.07.2009 16:35 0 0 0
  • Casus Uydu Almak

    Casus Uydu normal birimlerden farklı olarak ortaya çıkan ve transfer gemilerinin havadaki haraketlerini takip edip Araçların iniş tarih ve saatlerini öğrenmek için kullanılan bir birimdir.



    NASIL ALINIR?
    Casus Uydu normal birimler kategorisinde değildir, parayla satın alınmaz. Herhangi bir Kara veya Hava saldırıları sonunda oluşan büyük bir ganimete göre yenilen tarafa şans faktörüne başlı bir şekilde hediye olarak verilir.


    Kazanmak için işleyen procedür:
    Kara veya hava Saldırısı sonunda büyük ganimet oluşması gerekir. Bunun için ganimet alt limiti 25.000.000 YTL olması gereklidir.

    25.000.000 YTL lik yada daha fazla kayba uğrayan taraf Teknolojik seviyesine göre şans faktörüne tabi tutulur.
    Bu çekilişin ihtimal aralıkları aşağıdaki gibidir.
    TS1 = % 1
    TS2 = % 2
    TS3 = % 3
    TS4 = % 4
    TS5 = % 5
    TS6 = % 6
    TS7 = % 7
    TS8 = % 8
    TS9 = % 9
    TS10= % 10
    TS11= % 11
    TS12= % 13
    TS13= % 14
    TS14= % 17
    TS14> % 20

    Yenilmiş olan oyuuncu bu şans çekilişinden geçtikten sonra eğer kazanırsa Cusus uydu birimini alır.

    Casus uydu çıkan saldırının raporunda diğer raporlardan farklı olarak Casus Uydu=Evet yazar.
    Raporda bu uyarıyı alan oyuncu artık İstihbarat birimleri içinde Özel Birim Casus Uydu adı ile ayrı bir birime sahip olmuş olur, ve oyun boyunca casus uydu sahibi olarak kalır.
    Casus uyduya direk saldırı yoktur. Fakat casus uydu sahibi kişi nükleer saldırı alırsa uydu el değiştirir.

    Ne kadar ve nasıl kullanılır.

    Casus uyduda seviye işlemi yoktur. Günlük kullanım miktarı vardır. Bu miktar başlangıçta 1 adetttir. Normal birimlerde olan seviye ilerletme işlemi yerine günlük kullanım miktarını artırma vardır.
    Günlük kullanım miktarı her gün Saat 24:00 da resetlenir. bir oyuncunun günlük kullanım hakkı ne kadar ise 24:00 da tekrar verilir.

    örneğin günlük hakkınız 3 ise bir günde 3 defa kullanabilirsiniz ve o gün için artık 1 tane daha kullanamazsınız. Saat 24:00 a geldiğinde ertesi gün 3 adet daha kullanım hakkınız doğar. bir gün içinde tüketilmeyen kullanım miktarı ertesi güne aktarılmaz. örneğin 3 kullanım hakkınız varsa ve o gün hiç kullanmadıysanız 24:00 daki resretlemeden sonra yine elinizde 3 kullanımlık kalacaktır.

    Casus uydunun günlük kullanım miktarı en fazla 10 yapılabilir
#25.07.2009 16:36 0 0 0
  • İttifak
    ittifak kurup dost listenizi oluşturabilirsiniz.

    ittifak listesinin en baştaki fonksiyonu dost üyeleri biraraya getirmesi ve kimin kimle dost olduğunu ortaya koymasıdır. ittifaktaki üyeler dosttur ve birbirlerine saldırmazlar. ittifak grubunun bir ittifak puanı vardır. bu puan ittifakta bulunan üyelerin puanlarının aritmetik ortalamasıdır.

    ittifakta bulunan üyeler birbirinin online olup olmadığını görebilirler.

    Hiç bir ittifakta degilseniz yeni bir ittifak oluşturabilir yada daha önceden oluştutulmuş birt ittifaka üye olmak için teklif gönderebilirsiniz.

    daha önceden teklif gönderilen ittifaklar, telif edilecek ittifaklar listesinde görünmez.
    istediğiniz sayıda ittifaka teklif gönderebilirsiniz. bu teklifler içersinde en önce değerlendirilip kabul edilen ittifakın listesine girersiniz ve bu anda önceki tüm teklifleriniz silinir.

    Red cevabı gelen herhangi bir teklifin red cevabını okuduğunuzda silinir ve bir daha göremezsiniz.

    bulunduğunuz ittifaktan hiç bir bağ veya onay olmaksızın istediğiniz an çıkabilirsiniz.

    bir ittifak isminden ancak 1 adet bulunabilir. ittifak oluştururken isim seçimide dikkatli olunmalıdır. çok özel isimleri ittifak ismi olarak alamazsınız. örn: Cumhuriyet,Atatürk,hzmuhammed , parti ismi, tepki oluşturabilecek ideolojik bir isim, ahlaki duyarlılığa ters düşecek herhangi bir isim alamazsınız. Bu tür ittifaklar site admini tarafından silinir ve üye hakkında cezai işlem uygulanabilir.

    YETKİLER:

    Yönetici
    ittifaklarda yetki sistemi bulunur. ittifakı kuran oyuncu o ittifakın yöneticisi olur. yöneticiler gelen telifleri onaylar yada reddeder. ittifakın yöneticisi ittifakta bulunan her elemanı silme yetkisine sahiptir. yardımcı yöneticiyi değiştirebilir. kendini silerse yardımcı yönetici konumundaki üye otomatik olarak Yönetici konumuna geçer. Yönetici ittifak resmini ve ittifak sloganını değiştirebilir.

    Diğer üyelere ve yardımcı yöneticiye dokunmadan ittifaktan ayrılırsa, yardımcı yönetici, yönetici konumuna geçer ve yardımcı yöneticiden sonra ilk kayıt yapmış olan üye otomatik olarak yardımcı yönetici konumuna geçer.

    Yönetici Yardımcısı
    ittifaka ikinci üye olarak katılan üye otomatik olarak Yardımcı Yönetici olur. Yardımcı yönetici, yönetici gibi, gelen teklifleri onaylayabilir, reddedebilir ve kendini silebilir. ittifak resmini belirleyebilir, değiştirebilir, sloganı düzenleyebilir, değştirebilir. Ama yöneticiyi silemez. yardımcı yönetici bgelirleyemez

    İttifak sloganı:
    Kısa birkaç cümleden oluşan bir söz ittifak sloganı olarak kullanılabilir. slogan konusunda düzenlemeleri yönetici yada yardımcısı yapabilir. slogan içeriğinde ahlaki değerlere uymayan kelimeler kullanılamaz. manevi değerlere ters düşmemelidiri ve herhangi bir sosyal oluşumu rencide edici aşağılayıcı ifadeler olamaz.

    İttifak Resmi:
    yönetici veya yardımcı ittifak için resim belirleyebilir. bu resim JPG yada GIF uzantılı olmalıdır ve iste dışı bir adresten yüklenebilir. resim ahlaki değerlere ters düşebilecek bir resim olamaz. Eğer res,m kullanılmak istenmiyorsa resim adres çubuğu boş bırakılmalıdır.
#25.07.2009 16:36 0 0 0
  • Konuşlandırma
    Konuşlandırma bölümü aslında bir nevi birimleri pasif halde saklama işlemidir.

    bir saldırı anında yenileceğini bilen bir kişi birimlerini konuşlandırmada verilmiş olan binlara sokarak saklayabilir. bu sayede birimler zarar görmez. Yada bu işlem ajan saldırılarında gücünü düşük göstermek için kullanılabilir.

    Sadece asker ve Teyyare konuşlandırılabilir.

    Konuşlandırmadaki birimler aktif savaş içinde bulunmazlar, dıştan gelen saldırılarda savunma yapmazlar.

    Bankadaki Askerlere Kazım diğerlerine ise Kezban zarar verebilir.

    Hava alanındaki Teyyareler, saldırılardan zarar görmezler.
    Konuşlandırmadaki sınır her binaya Konuşlandırma sınırı TS ilerledikçe 5.000 in katları şeklinde artar.

    örnek:
    Teknolojik seviyenize göre her bina için ayrı ayrı;
    TS1=5.000
    TS2=10.000
    TS3=15.000
    TS10=50.000 adet dir.

    ArGe Etkisi: İnşaat Teknolojisi: % 5 daha fazla birim konuşlandırma imkanı sunar
#25.07.2009 16:37 0 0 0
  • Hava Saldırısı
    Hava Saldırısı Gopter Teyyare ve Hava Gemisi kullanılarak yapılabilen güç seçimli bir saldırıdır.

    noimage
    noimage
    noimage


    Saldıran taraf kazanırsa düşman kazancının 4 te birini ve ganimeti alır.

    Fakat kazanan taraf düşman olursa sadece ortada oluşan ganimeti alır.

    Ganimet Miktarı ;
    Ganimet = saldıran kayıpları fiyatı + düşman kayıpları fiyatı, miktarındadır


    Hava birimleri otomatik olarak savunma yaparlar.

    savaş sırasında kaybedilen birimler, güçlerine göre değişik sayılarda kaybedilir, gücü yüksek olan birim daha az sayıda kaybedilecektir.

    Tüm saldırılarda olduğu gibi saldırıyı kaybeden taraf , saldırıda kaybettiği birimlerin yapımı sırasında kazandığı kadar puan kaybeder.


    LİMİT: Saldırılarda kullanılacak birim sayısında limit yoktur.
#25.07.2009 16:38 0 0 0
  • Kazım Saldırısı
    Kendini patlatan çılgın intihar bombacısı. KAZIM
    Kazım hedefe giderek, hedefte üzerindeki bombaları ateşleyip hem düşmana zarar verir hemde kendini öldürür. ölmeden öncede düşman parasının %25 ini transfer eder.

    Kazım'ın hedefleri açık alandır.
    Kazım Başarılı olursa gücü miktarınca düşman birimlerini öldürür. Başarılı olması, istihbaratı aşmasına bağlıdır. Gücü ne kadar yüksekse başarılı olma şansı o kadar yüksektir. istihbarat yakalarsa kazımı etkisiz hale getirebilir. Burda yine düşman gücü ve kazımın gücü önemlidir. düşman ajanları kazımı etkisiz hale getirmeden kazım ortalığı patlatabilir.

    noimage

    Bombacı kazım kullanarak aşağıdaki saldırılar yapılabilir.

    Kazımın hedefleri
    Kontrol Merkezi. (Asıl amaç: Aktif olarak bekleyen askerlerin öldürülmesi)
    Nükleer Füze Önü. (Asıl amaç: Nükleer Füzenin infilakı)
    istihbarat merkezi Önü (Asıl amaç: Ajan, Kezban ve Kazımların öldürülmesi)
    Fabrika Önü (Asıl amaç: Mini Botlar ve Tankların patlatılması)
    Patriot füzeleri (Asıl amaç: Patriot Füzelerinin infilakı)
    Banka (Asıl amaç: Bankayı koruyan askerler) (bankadaki askerler ve bankadaki paranın yarısı)
    Kezbanı Kaçır. (Asıl amaç: Kezbanı alıp getirir)
    Bankaya saldırılması durumunda bankadaki paranın yarısı alınır.

    Diğer saldırılarda kazanma durumunda düşman nakit parasınıb 4 te biri kazanılır.

    Düşman kayıpları her durumda birimlerin gücüne ve kazımın gücüne bağlıdır. Tüm saldırılarda olduğu gibi kayıplar sayıya göre değil güce göredir. Yapılan saldırıda içlerinden güçlü olan daha az ölür.

    hedef Kezban olunca KAZIM düşman kezbanlarından bazılarını saçından sürükleyip getirir ve kazım ölmez.

    KAZIM acımızasızdır, patlama olan her durumda kendiside ölür.

    Kazımın daha önceki bir fonksiyonu olan hedefi bulamayınca intihar etme fonksiyonu iptal edilmiştir. kazım hedef bulamayınca geri döner.



    Ayrıca patlama olan her saldırıda kazım ölür.


    Unutmayın Bankaya saldırabilen tek eleman KAZIM dır.
#25.07.2009 16:39 0 0 0
  • Kezban Saldırısı
    Özel Ajan Kezban görevde.
    noimage

    Özel ajan kezban. Donanımı yüksek, güçlü silahlar barındıran seksi kız. bomba atabilir, elindeki silahlarla birçok düşman askerini ve ajanını öldürebilir.
    Düşmanın kazımlarını kaçırabilir, düşmanın Yıldırım Fırtınasını düşman üzerine ateşleyebilir. Kezbanın hedefleri genellikle iç mekanlardır. Gönderilen hedefi bulamayınca geri döner.

    Kezban neler yapabilir?
    Düşmanın Yıldırım Fırtınasını düşman üzerine ateşler.
    Fabrikaya bomba koyar. (Fabrika seviyesi 1 düşer)
    Hava Alanına bomba koyar. (Hava Alanı seviyesi 1 düşer)
    Kontrol Merkezine bomba koyar. (Kontrol Merkezi seviyesi 1 düşer)
    Kazımları kandırarak kendi tarafına geçirir.
    Ajanları öldürür.
    Kezbanın başarılı olması Karşı tarafın Ajan Gücüne bağlıdır.

    başarılı olması durumunda düşman kazancının 4 te birini alır.

    kezbanın bir özel fonksiyonu da Kazımı kandırıp kendi tarafına geçirebilmesi.

    burda da yine taraf değiştirecek kazım sayısı kezban ve kazımın güçlerine bağlıdır.

    bomba koyulan hedeflerin seviyesi 1 seviye alta düşer.


    Kezbanın en can alıcı fonksiyonlarından biride düşmanın yıldırım fırtınasını düşman üzerine ateşlemesi. kezbanın ateşlediği yıldırım fırtınası hemen 1 dk sonra patlıyor. Kezbana Dikkat. kendi silahınız kendinizi vurabilir.
    noimage




    Kezbanın, patlamanın gerçekleştiği durumlarda geri dönüşü yoktur.



    DETAYLAR
    Kezbana karşı savunma yapabilmek için ajanları güçlü tutmak gerekir. Ajanlar kezbanı tesbit ederse kezban hedefe ulaşamaz ve ölür.

    Yıldırım Fırtınası: Kezban ajanları aşar ve hedefe ulaşırsa bu durumda hedefteki duruma göre olaylar değişir.
    Yıldırım Fırtınasını patlatmaya geldiyse ve Yıldırım Fırtınası yoksa kezban saldırı sonunda hiç bişey elde edemeden geri döner.

    Yıldırım fırtınası varsa 2 dk sonraya ateşler. Bu durumda kezban kaybedilir. Fakat artık Yeni bir saldırı başlamıştır. Saldıran oyuncu çift saldırı yapmıştır. 1 dk sonra Düşmanın Yıldırım Fırtınası Kendi üzerine patlar ve kezban ölür ve Düşman herşeyini kaybeder ve saldıran Yıldırım fırtınasındaki kurallara göre kazanç sağlar. (çünkü bu artık tamamen yeni bir saldırıdır, tek farkı zamandır)

    Kontrol Merkezi: Kezban Hedefteki kontrol merkezine ulaştıysa her durumda bombayı koyar ve geri döner. Kontrol Merkezinin seviyesi 1 azalır.

    Fabrika: Kezban Ajanları aşar ve Fabrikaya ulaşırsa fabrikaya bomba ko***** patlatır. Patlama sonrası fabrika seviyesi 1 düşer ve 1/4 kazanç sağlanır ve kezban geri dönmez.

    Hava Alanı: hava alanının seviyesi 1 düşer. düşman 1/4 kazanc kaybeder.

    Kazım Kandırma: Düşmanın kazımlarını alıp kendi tarafına geçirmeye çalışır. Eğer Kezban Kazıma ulaşırsa gücü yettiğince kazımın kanına girerek kandırır ve kendi tarafına alıp getirir.
    eğer Düşmanın kazımı yoksa kezban bişey elde edemeden geri döner.

    Ajanlar: Eğer Kezban Ajanlar üzerine saldırmaya geldiyse, amacı ajanları öldürmektir, ajanlar ile savaşır ve güçlere göre saldıranın kezban ve düşmanın ajanlarından bazıları ölebilir. Ölmeyen kezbanlar saldırı sonunda geri döner. Bu saldırı gerçekleşmişse zaten kezban ajanları aşmıştır, ve saldırı sonunda 1/4 gelir elde edilir.

    Kezbanın tüm görevlerinde düşman yerinde yok ise KEZBAN geri döner.

    Not: oyunun otomatik olarak yapacağı savunmalar anlatılmıştır. Yapılabilecek diğer işlemler ve stratejiler oyuncuya bırakılmıştır.
#25.07.2009 16:41 0 0 0
  • Ajan Gönderme

    noimage
    Ajan göndererek düşman hakkında bazı bilgiler elde edebilirsiniz.



    saldırı süresi:2 dk
    Kara saldırı gücü (bu aynı zamanda kara savunma gücüdür)
    Hava saldırı gücü (bu aynı zamanda hava savunma gücüdür)
    istihbarat Ajan Gücü
    Teknolojik seviyesi
    kazım gücü
    kezban gücü
    Ajanlar bilgi almaya giderken önce ajanları aşmalıdırlar. ajanları'ı aştıktan sonra Ajanlar başarılı olurlarsa bu bilgileri çalıp size savaş raporu olarak gösterirler.

    Bir saldırıya başlamadan önce düşman hakkında bilgi elde etmek çok önemlidir.

    şöyle bir örnek verelim;

    düşmanın kara saldırısı yoksa düşman üzerine 10.000 askerde gönderseniz 1 askerde gönderseniz kazanan siz olacaksınız. Bunun için bu bilgiyi önceden öğrenirseniz 10.000 asker yerine 1 asker gönderirsiniz. ve savaş bitene kadar savunmasız kalmazsınız.
#25.07.2009 16:41 0 0 0
  • Nükleer Füze Saldırısı


    Oyunun içinde bulunan En kuvvetli saldırıdır.
    Düşmanın Tüm Askeri ve istihbarat birimlerini yerle bir eder.

    Saldırı süresi :
    kendi bölgenize 25 dk.
    bölgelerarası: 25 dk + ulaşım süresi.


    Düşmanın kaybedeceği birimler:
    Askerler
    Mini bot
    Tank
    Teyyare
    Gopter
    Hava gemisi
    Patriot füzeleri
    Nükller füzeler
    Yıldırım Fırtınası
    Kezban
    Kazım
    Ajanlar
    radar
    mühendisler
    MS2
    Saldıran oyuncu düşman kazancının Tam***** alır.

    eğer düşman nakliye yapmakta ise aşağıdaki birimler koruma altındadır ve zarar görmezler.

    Nükleer füze
    Yıldırım
    Patriot
    Banka



    --------------------------------------------------------------------------------

    Savunma Teknikleri:
    Nükleer saldırıda otomatik savunma yoktur.

    2 çeşit savunma yapılabilir.
    Patriot füzesiyle nükleer füzeyi havada patlatmak. (bunun için kullanılması gereken patriot füzesi sayısı, gelen nükleer füzenin gücüne göre değişir)

    saldırı başladığında aktif savaşlar bölümündeki Bişeyler Yap linkine tıkla***** patriot savunması bölümüne geçilebilir. Patriot savunması bölümünde bir çok kez savunma yapılabilir. her savunmadan sonra bu füzeye karşı yaptığınız savunma denemesi sayısı, Nükleer Füzenin kalan Gücü ve szin kalan patriot füze sayınız rapor olarak gösterilir.

    Patriotlarla Nükleer Füzeye savunma yaptığınız halde tamamen patlatamazsanız Nükleer Füze, kalan gücü yüzdesi kadar zarar verir. (örneğin kalan güç %1 ise, birimler % 1 i kaybedilir.)
    Nükleer füzeyi yediğiniz her durumda (gücü %1 olsada) kazancınızı kaybedersiniz.


    Birimleri başka konuma nakletmek. Bu da para harca***** gerçekleşir. ne kadar paranız varsa o kadar kaçabilirsiniz. Nakliye için gemiye bindirilen birimler, ve para mutlak korumadadırlar ve zarar görmezler.
    (yakıt ücreti : km başına peşin olarak alınır,
#25.07.2009 16:42 0 0 0
  • Yıldırım Fırtınası

    noimage

    Saldırı süresi :
    bölge içi: 25 dk.
    bölgeler arası: 25 dk + ulaşım süresi.

    Yıldırım Fırtınası çok yüksek elektrik gerilimini düşman üzerine boşaltılarak yapılan bir saldırıdır. Oyundaki saldırılarda Nükleer Füzeden Sonra en yıkıcı saldırıdır.

    Düşman tüm askeri ve istihbarat birimlerini kaybeder.

    Düşmanın kaybedeceği birimler:
    Askerler
    Mini bot
    Tank
    Teyyare
    Gopter
    Hava gemisi
    Patriot füzeleri
    Nükller füzeleri
    Yıldırım Fırtınası
    Kezban
    Kazım
    Ajanlar
    radar
    Mühendisler
    MS2


    Saldırıan oyuncu düşmanın servetinin yarısını alır.
    Savunma olarak birimler Nakliye edilmelidir.

    eğer düşman nakliye yapmakta ise aşağıdaki birimler koruma altındadır ve zarar görmezler.

    Nükleer füze
    Yıldırım
    Patriot
    Banka
#25.07.2009 16:42 0 0 0
  • Nakliye


    noimage


    NG ve ZPT ler kullanılarak savaş birimlerini kendi koordinatınızın dışında başka bir konuma taşıma işlemidir.



    Nakliyede gemilerden sadece biri kullanılabilir. Her 2 tür gemide işlev olarak aynıdır.
    NG: kapasitesi yüksek ama hızı düşüktür,
    ZPT: hızı yüksek ama kapasitesi düşüktür.


    Gemilere bindirilecek birimler:
    Kara birimleri, hava birimleri, kazım,kezban, mühendis,ajan, karabaş.
    Bu birimlerde istenilen sayıda birim gemiye yüklenir. nakliyede kullanıcaak gemi adedi de seçildikten sonra nakliye başlatılabilir.

    Kullanılacak gemi sayısının kapasitesi, bindirilen birimlerin kapasitesini karşılamıyorsa nakliye işlemi başlatılamaz.

    Yola çıkan gemi kafilesi hedef konuma vardıktan sonra belirlenen bekleme süresi kadar hedef konumda kalır. ve sonra tekrar dönüşe geçer.


    --------------------------------------------------------------------------------



    NG veya ZPT gemilerinden herhangi birisi ile en az bir Aktif nakliyeniz var ise Nakliyelerinizin tamamı bitinceye kadar enerji birimlerinin kazandığı para kasanıza yatar.

    Aktif nakliyeler fonksiyonları kısıtlamaz. Birim alımı, birim satımı banka işlemleri vb her türlü işlemi yapabilirsiniz.
    Yolda olan birimler hiç bir saldırıdan zarar görmezler.


    Gemilere nakliye başlangıcında bankadan para yüklenebilir. Bu sayede gemi dönünceye kadar yüklenen para korumaya alınmış olur. Bankadan yüklenen para dönüşte nakit paraya eklenir.

    ZPT için ayrıcalık: ZPT 1 inci viteste ise maksimum hızın % 5 i hızda ilerler.

    Kalkış Masrafı: her gei için farklıdır. geminin kapasitesine göre ve gideceğiniz konumun uzaklığına göre değişir. Gemi sayısı değiştirildikçe kalkış masrafı formda otomatik olarak görünecektir. sağ taraftaki hedef kontrolü alanında ise kullanılan geminin 1 adedinin 1 km için masrafı görülebilir.

    Geri dönüş: yolculuk hedef konuma yapılıyor ise herhangi bir an dönüş yapılabilir. hedeften gerçek konuma nakliyelerde zaten geri dönmekte olan kafileler için bu işlem yapılamaz
#25.07.2009 16:43 0 0 0
  • Ajan Robot Saldırısı


    noimage


    Bu robot ile düşmanın kontrol merkezine, fabrikasına yada hava alanına girilebilir.
    robot bu merkezlere girip bu merkezlerin çıkış yönünü değiştirir.

    Ne işe yarar: Düşman bir birim ürettiğinde aldığı birim çıkışta size gelir ve çıkan birim anında sizin olur. yani düşmanın bazı üretimlerini elinize alırsınız.

    çıkan birimlerin ulaşım süresi yoktur. çünkü ajan robot düşman binalarına yerleştirğinde birim düşman binalarından değil sizin kendi binalarınızdan çıkar.

    Saldırı 2 aşamadan oluşur.

    Hedef Yerleşme.
    ulaşım süresin sonucunda düşman ajanlarını aşan robotlar (ki bu sırada bazıları etkisiz hale gelir) hedef binaya yerleşirler. ve normal saldırı biter.
    Hedefe Yerleşmeden sonraki işlemler.
    Hedefe yerleşme işleminden sonra, robotlar çalışmaya başlar.
    bu andan itibaren hedefteki robotlar hedefin üretim çıkışını size yönlendirirler.

    hedefe göre
    Hedef Kontrol merkezi ise=> Asker, karabaş
    Hedef Fabrika ise=> Mini bot, tank
    Hedef Hava Alanı ise=> Gopter , teyyare ve hava gemisi

    birimleri düşmandan size gelir.

    Not: ajan robot saldırısı devam ederken mutlaka birim gelecek diye bir şart yoktur. düşmanın birim üretimi yok ise gelen birim olmayacaktır. Ve saldırı süresince düşmanın anlık üretimleri durur.

    Saldırı Süresi;
    1. aşama (normal saldırı);
    Bölge içi:10 dk
    Bölgeler arası: 10 dk + ulaşım süresi kadar sürer.

    2.Aşama
    180 dk dır. düşman hiç savunma yap(a)maz ise 180 dk sonunda biter.
    robotların bu 180 dk boyunca faaliyetleri aşamalı saldırılar bölümünde görülebilir. düşman robotları belirleyinceye kadar anlık sonuçları göremez.


    Savunma:

    savunma için saldırı başlangıcında istihbarat gücünün yüksek olması gerekir.
    eğer birinci aşama da yeterince savunma yapılamadı ise ve üretim çalma işlemi başladı ise ( ki hedef belirli değildir) savunmalar bölümünden tarama yapmak gerekmektedir.
    tarama işlemi kontrol merkezi, fabrika ve hava alanında yapılabilir.

    Tarama sonunda yerleşilen bina bulunacak ve görevler kısmında görev görünecektir. Görev bölümündeki bu görev kullanılarak düşman tarafından yerleşilmiş olan binaya mühendis gönderilir ve robotlar etkisiz hale getirilir. robotların tamamen etkisiz hale getirilmesi için tümünün gücünden daha yüksek güçte mühendis gönderilmelidir.


    içeriye yerleşen robotların dönüşü yoktur. Robotları temizlemek için kullanılacak mühendislerinde dönüşü yoktur.
#25.07.2009 16:43 0 0 0
  • Kasa Soyma Saldırısı

    Düşman Kasasına saldırı sadece mühendisler tarafından yapılabilir.
    noimage
    Normal zamanda (birimleri yerde olan oyuncu) birim zamanda enerji birimlerinin kazandığı gelir nakit para olarak oyuncunun elinde toplanır.

    Birimleri havada olan bir oyuncunun enerji birimlerinden gelen kazancı ise yerde bulunan bir KASA da toplanır ve korunur.



    oyuncu normal zamanda enerji birimlerinden gelen parayı anında kullanabilirken havada iken kazanılan parayı hemen kullanamaz önce bankaya aktarmak zorundadır.

    bankaya aktarılmayan para kasada kalır.

    oyuncu havada ise Kasa oyuncu ininceye kadar yerde bulunan MS2 adlı birimler tarafından korunur.
    MS2 ler transfer gemilerine göre çalışır, transfer gemileri havada iken faaliyete geçerler, transfer gemileri yere indiğinde pasif duruma geçerler.

    KASAYA SALDIRI
    noimage

    Eğer birimleri havada olan bir oyuncunun kasasındaki para alınmak istenirse mühendisler Kasayı Soymak için gönderilmelidir.

    Giden mühendislerin soygundaki başarısı düşmanın MS2 gücüne bağlıdır. Eğer mühendisler MS2 leri aşmayı başarırsa kasayı açıp içindeki paranın yarısını alabilirler.

    saldırı sırasında mühendis kaybedilebilir. Tüm mühendisler ölürse kazanç olmaz. mühendisler aynı zamanda düşmanın MS2 lerini bozmaya çalışırlar.

    Oyuncu yerde ikende KASA ya saldırı yapılabilir. Gemiler faal olmadığı için Ms2 ler çalışmaz ve bu durumda Kasayı Ajanlar korur. Mühendisler Ajanları aşarlarsa kasanın içindeki paranın (varsa tabi) yarısını alıp dönerler. mühendisler yine Ms2 leri bozmak isteyecekler ve bir kısmını bozmayı başaracaklardır.

    yine bu durumda mühendisler kaybedilebilir.


    Bu saldırı hakkında unutulmaması gerekenler:
    KASA yı koruyan sadece 2 birim var: Ajanve MS2.
    Kasayı Aynı anda sadece bir birim korur: Yerde iseniz ajanlar, havada iseniz MS2 korur.
    KASA'ya sadece Mühendisler saldırabilir.
    Kasa ya saldırıya gelen mühendisler kasaya ulaşırken bir kısım MS2 leri bozabilir. birimler yerde ise önce ajanları geçmelidirler. eğer mühendisler ajanları geçmeyi başarırsa MS2 lerden bir kızmını bozmayı başarırlar. Eğer oyuncunun birimleri havada ise bu durumda MS2 ler kendini savunacaktır. ama yine bu durumdada bir miktar MS2 bozabilirler. bozma işlemi tamamen mühendislerin başarısına bağlıdır. başarılı olamadıkları durumda MS2 ler aynı kalırken başarılı oldukları durumda güçlerinin 1/8 oranında MS2 bozmayı başarırlar
#25.07.2009 16:44 0 0 0
  • Oyun hakkında en detaylı bilgiyi vermeye çalıştım.Bende şu an forum kullanıcısı olmakla beraber geçmişte oynadım.hem zevkli hem sürükleyici hemde,saldılar zevkli geçmektedir.Kaçırılan inişler açılmayan metal perdeler.............ve dahası en azından forumu ziyaret edebilirsiniz.Naçizane paylaşım umarım beğenirsiniz.
    Kısa savaş raporlarıda paylaşayım

    noimage
    kezban_gucu Ajan yoktu, Düşman istihbaratı aşıldı ve bilgi çalındı.
    kezban : 0
    Kazban gücü=0.00
    700000 adet ajan geri döndü.
    Kazım ve kezbanlar KA nın en yakışan iki çiftidir.Ve tüm oyuncular gücünün yettiği herkesten kazım ve kezban çalar.Aslında hepsinin bir hayali vardır.Evlenmek çoluk çocuğa karışmak fakaaaat bırakmazlarki rahat etsinler,
    ya yıldırım ateşlemeye,nükleer füze patlatmaya,banka soymaya gönderilirler...Yıldırımı ateşleyen Kezban aşkı Kazımın soyduğu bankadan gelmesini beklerken malesef furulmuştur.Aşkı için çaldığı paraları kezosuna zor şartlar altında ulaştırır ona ''Seni seviyorum kezban ım' dıyemeden son nefesını verır..
    Acılı aşıkların arasına birde SYS robot girer....

    İşlem Raporu :
    Paketten SysRobot çıktı, merkez bankasından adınıza 5.000.000 YTL Borç yaptı.
    ardından çektiği parayı kendi bankasına transfer etti ve 3 adet kezbanla birlikte ortadan kayboldu.

    İşte böyle kazımsız kalan kezbanı SYS haremine doğru götürür...((oyuncular arası espiritüel rapor açıkalaması)))
#25.07.2009 16:49 0 0 0
  • gerçekten de bu kazım ve kezbanların o an ne yapacağını kestirmek mümkün olmuyor.Şu kaçaklara bakın..noimage

    kezban Kazım kolayca kezbana ulaşmayı başardı.
    16020 adet kezban kendi rızasıyla yola çıktı.
    kezbanlardan birisi kazım ile anlaşıp gruptan ayrılıp kaçtı.
    kazım dünden gelmeye razı olan kezbanlarla elini kolunu sallayarak uzaklaştı.



    kezban Kazım kezbanı çok aradı, bulamadı.
    Çünkü kezban operasyon için silahlarını hazırlıyordu.

    Kezban 4500 adet kazımı kandırıp yola çıktı.

    Yolda kezbanlardan bazıları kazıma laf atınca olay çıktı,
    2 adet kazım ve 2 kezban öldü adet Kezban 4498 kazım ile geri döndü.

    Kazım 2271 adet kezbanı zorla kaçırdı.
    Yolda kezbanın eteği dala takılıp düştü. olayda 14 kazım ve 1 altta kalarak ezildi.
    kazım 2270 adet kezbanla geri döndü.

    Kazım 4242 adet kezbanı kaçırdı.
    Yolda kazım sigara yakınca patlama oldu.
    olayda 10 kazım ve 3 kezban öldü.
    30002 kazım 4239 adet kezbanla geri döndü
#25.07.2009 16:51 0 0 0
  • noimage
#25.07.2009 16:53 0 0 0
  • Saldıran :
    Saldırılan :
    Başl.
    Bitiş

    Mühendislerin bir kısmı kasaya ulaştı,
    Saldırıdaki mühendis : 19
    Ölen mühendis : 18
    3 adet Ms2 bozuldu.
    Kasadan alınan : 17708 TL
    No : 866175
    Saldıran :
    Saldırılan :
    Başl.
    Bitiş

    magnetx koruması için Casus uydu gönderildi

    Saldıran :
    Saldırılan :
    Başl.
    Bitiş

    Kazımları Ayartma Düşman Metal Perde kullanıyordu. kezbanın yapabileceği bişey yoktu.

    Saldıran :
    Saldırılan :
    Başl.
    Bitiş

    Kazandın.177686 Gopter, 85639 teyyare,0 Zeplin ile başlanan saldırının sonucunda,
    2 Gopter,1 Teyyare ,0 Zeplin kaybettin. 7,259.00 YTL ganimet elde ettin. ve düşman kazancının (6,563.00 YTL) aldın.
    1,924.00 hava gücü harcandı.
    No : 862987
    Saldıran :
    Saldırılan :
    Başl.
    Bitiş

    Mühendisler Ajanları aşıp kasaya ulaşmayı başardılar. Kasadaki paranın yarısını (119,772.00 TL) getirdiler. giden 12 adet mühendisin hepsi geri döndü. Mühendisler 3 adet MS2 nin namlusuna çomak sokmayı başardılar.
#25.07.2009 16:59 0 0 0
  • Mekanik Teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 109.200.000 TL

    Gerekli AS
    : 1
    Gerekli TS : 3

    Gerekli ön teknolojiler:
    NOTHING

    Süre 24 : 42 : 25


    Mekanik birçok teknikte gerekli olan bir tekniktir, birçok teknolojiye zemin olmakla birlikte aynı zamanda, mini robotlar ve tankların yapımını başlangıca göre %10 artırır.
    2 Kimyasal Araştırma
    noimage
    Fiyat : 71.086.080 TL

    Gerekli AS
    : 2
    Gerekli TS : 5

    Gerekli ön teknolojiler:
    NOTHING

    Süre 21 : 50 : 11


    Kimyasal araştırma birçok tekniğin geliştirilmesi için ön teknoloji niteliğindedir. hidroliz ile suyun ayrıştırılıp sülfür kaynaklarının kullanılarak asit elde edilmesi, jeotermik teknikler ve diğer enerji tekniklerine erişim için gereklidir.
    3 Füze-Roket teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 44.928.000 TL

    Gerekli AS
    : 6
    Gerekli TS : 5

    Gerekli ön teknolojiler:
    Mekanik Teknolojisi 1
    Kimyasal Araştırma 1

    Süre 22 : 38 : 23


    Füze-roket teknolojisi mevcut silahların daha verimli kullanılmasını sağlayan bir silah teknolojisidir. Nükleer füze ve patriot füzelerinin gücüne etki ederek daha güçlü ve etkin bir kullanım sağlar. Üretim üzerinde etkisi yoktur. Her gelişimde patrot füzelerinin ve nükleer füzenin gücünü %5 artırır.
    4 sülfirikasit Teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 92.651.520 TL

    Gerekli AS
    : 4
    Gerekli TS : 5

    Gerekli ön teknolojiler:
    Kimyasal Araştırma 1
    Jeolojik Araştırma 1

    Süre 27 : 57 : 02


    Oksijen, Hidrojen ve sülfür kaynakları kullanılarak laboratuvarda işlenerek ve sülfirikasit elde edilir. LAboratuvarda Sülfirikasit tesisini kurmak için gereklidir. Her geliştirme sonunda sülfirikasist tesisinde % 5 üretim artışı sağlanır.
    5 Jeolojik Araştırma
    noimage
    Fiyat : 159.432.000 TL

    Gerekli AS
    : 5
    Gerekli TS : 4

    Gerekli ön teknolojiler:
    NOTHING

    Süre 30 : 42 : 26


    Jeolojik araştırma yeraltı kaynakları üzerinde yapılaan araştırma ve geliştirmeleri kapsar. Yeni kaynakların elde edilmesi ve mevcut yeraltı kaynakların daha verimli kullanılmasını sağlar. Birçok teknolojiye zemin oluşturduğu gibi aynı zamanda enerji birimlerine de direk etki ederek etkin olarak daha verimli kullanılmalarını sağlar. maden ve petrol kaynaklarına etki eder.

    Her gelişimde maden işletmesi ve rafinerinin daha etkin çalışmasını sağlayarak her gelişimde başlangıca göre %2 daha fazla enerji üretimi sağlar. (örnek geliştirilmiş seviye 2 ise 2 x %2= %4 daha fazla verimli enerji üretimi sağlanır)
    6 Gelişmiş Enerji Teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 182.407.680 TL

    Gerekli AS
    : 7
    Gerekli TS : 6

    Gerekli ön teknolojiler:
    Mekanik Teknolojisi 1
    Jeolojik Araştırma 1
    Kimyasal Araştırma 1
    Elektrik-Elektronik Teknolojisi 1

    Süre 30 : 56 : 12


    Enerji en önemli ihityaçlardan biridir ve geliştirilip kaynakların artırılması bu yüzden büyük önem taşır. her yeni teknoloji yeni kaynak gerektirir, Enerji geliştirme teknolojisi enerji birimlerinin daha kısa zamanda daha hızlı ve ucuz enerji sağlamasını sağlar.
    Bu teknoloji her gelişimde enerji kaynaklarının kazancını % 5 artırır.
    7 asit tankı
    noimage
    Fiyat : 91.104.000 TL

    Gerekli AS
    : 6
    Gerekli TS : 6

    Gerekli ön teknolojiler:
    Kimyasal Araştırma 1
    Mekanik Teknolojisi 1
    sülfirikasit Teknolojisi 1

    Süre 18 : 57 : 58


    Asit tankları asit üretim işlemi sonunda elde edilen asitin depolanacağı kurşun bazlı depolardır. Bu teknik sayesinde teknoloji bölümünde asit tankı üretimine başlanabilir. Mevcut tankların kapasitesi bir süre sonra yetmeyebilir. Bu teknolojinin geliştirilmesi ile tankların kapasitesi artıtrılır. ayrıca laboratuvarda asit üretim tesisisn çalışabilmesi için tank mutlaka gerekli bir birimdir.

    Her gelişimde mevcut asit tanklarının kapasite % 5 artar.

    8 Elektrik -Elektronk Teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 322.483.200 TL

    Gerekli AS
    : 8
    Gerekli TS : 5

    Gerekli ön teknolojiler:
    NOTHING

    Süre 23 : 32 : 42


    ileri Elektik Elektronik teknolojilerinin geliştirilmesi. Yıldırım Fırtınasının Üretimini % 10 hızlandırır.
    9 jeotermal Enerji Tekniği
    noimage
    Fiyat : 99.840.000 TL

    Gerekli AS
    : 9
    Gerekli TS : 10

    Gerekli ön teknolojiler:
    NOTHING
    Jeolojik Araştırma 3
    Kimyasal Araştırma 4
    Mekanik Teknolojisi 5

    Süre 33 : 58 : 49


    Bu teknolojiyle yeraltına sondaj sistemi kullanılarak su bırakılır ve sıcaklığın etkisiyle oluşan buhardan enerji üretilir. Jeotermal enerji yatırım olarak pahalı olmasına rağmen elde edilen enerji oldukça yüksektir. Bu teknoljinin elde edilmesi ile enerji kaynaklarına yeni bir enerji türü olan jeotermal enerji santrali üretme imkanı elde edilir.
    Bu teknolojinin Her gelişiminde Enerji birimlerindeki jeotermal santral üretimini % 5 hızlanır.
    10 Bilişim Teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 199.056.000 TL

    Gerekli AS
    : 10
    Gerekli TS : 6

    Gerekli ön teknolojiler:
    Elektrik-Elektronik Teknolojisi 5

    Süre 22 : 40 : 03


    Bilgisayar tekniğine giriş. Web teknolojileri
    11 Robot Teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 169.728.000 TL

    Gerekli AS
    : 11
    Gerekli TS : 5

    Gerekli ön teknolojiler:
    Mekanik Teknolojisi 6
    Elektrik-Elektronik Teknolojisi 6
    Bilişim Teknolojisi 3

    Süre 19 : 13 : 59


    Bu teknoloji ile ileri teknoloji ile donatılmış özel birim Casus Robotlar üretilebilir.

    12 Nakliye teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 169.728.000 TL

    Gerekli AS
    : 12
    Gerekli TS : 10

    Gerekli ön teknolojiler:
    NOTHING

    Süre 16 : 13 : 56


    Transfer Araçlarının %5 daha fazla yük taşımasını sağlar
    --------------------------------------------------------------------------------
    Bu Teknik henüz hazırlanmaktadır işlevsel değildir.
    --------------------------------------------------------------------------------

    13 inşaat teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 157.248.000 TL

    Gerekli AS
    : 13
    Gerekli TS : 11

    Gerekli ön teknolojiler:
    NOTHING

    Süre 15 : 48 : 18


    Binalarda %5 daha fazla konuşlandırma imkanı sağlar
    14 Nükleer araştırma
    noimage
    Fiyat : 84.864.000 TL

    Gerekli AS
    : 10
    Gerekli TS : 7

    Gerekli ön teknolojiler:
    Jeolojik Araştırma 2
    Kimyasal Araştırma 3
    Elektrik-Elektronik Teknolojisi 2

    Süre 38 : 58 : 55


    Nükleer araştırma ile nükleer füze teknikleri elde edilir, bu sayede nükleer füze yapılıp saldırılarda kullanılabilir.
    15 Işınlama Teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 5.491.200.000 TL

    Gerekli AS
    : 50
    Gerekli TS : 50

    Gerekli ön teknolojiler:
    Mekanik Teknolojisi 8
    Elektrik-Elektronik Teknolojisi 8
    Bilişim Teknolojisi 7
    Robot Teknolojisi 5
    Nakliye Teknolojisi 8

    Süre 42 : 42 : 55


    Birimleri ışınlama tekniğiyle bir bölgeden başka bir bölgeye çok kısa süreler içinde transfer etme teknolojisi.
    --------------------------------------------------------------------------------
    Bu teknoloji hazırlanıyor bu yüzden erişilememesi için ghem fiyat ve hemde seviye yüksek görünüyor.
    --------------------------------------------------------------------------------

    16 TSX - 097 Silah Teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 561.600.000 TL

    Gerekli AS
    : 15
    Gerekli TS : 8

    Gerekli ön teknolojiler:
    Mekanik Teknolojisi 4
    Elektrik-Elektronik Teknolojisi 5
    Bilişim Teknolojisi 4

    Süre 16 : 22 : 30


    Teyyarelerde klullanılan silah türüdür, her gelişimde teyyarelerin saldırı gücünü %1,8 artırır. savunma gücüne etkisi yoktur.
    örnek: Seviye=10 ise toplam güce etkisi %18 olur.
    17 HSG-2103 Silah Teknolojisi
    noimage
    Fiyat : 499.200.000 TL

    Gerekli AS
    : 12
    Gerekli TS : 9

    Gerekli ön teknolojiler:
    Mekanik Teknolojisi 4
    Elektrik-Elektronik Teknolojisi 5
    Bilişim Teknolojisi 4

    Süre 15 : 00 : 00


    Gopterlerde kullanılan havadan havaya saldırılarda etkin silah türü.
    Her gelişimde gopterlerin saldırı gücünü %1,8 artırır. savunma gücüne etkisi yoktur.
    örnek: seviye=10 ise toplam güce etkisi %18 olur
#25.07.2009 17:07 0 0 0