difriz kaldırmak - Difriz Nasıl Kaldırılır - Difriz Programını Kaldırmak - Difriz Programı
Program kendini sistemden kaldırabilmek için oluşturduğunuz kurulum dosyasına ihtiyaç duyuyor Aksi takdirde kaldırmanız mümkün değil Birde korumanın kaldırılmış olması gerekli yani önce programı pasif ediyoruz ve pc yi yeniden başlatıyoruz sonra ise Yapmanız gereken
pc nizde c ye ,oradan program filese, oradan faronics e, oradan deep freeze enterprise, oradan da DF5 installprogramsa (C:\Program Files\Faronics\Deep Freeze Enterprise\DF5 Install Programs/DF^wks) yani kurulum dosyasına çift tıklayarak açılan pencereden “Uninstall’ı seçmek ve next finish e kadar gitmek deep freeze kalkınca kurulumda olduğu gibi pc niz yeniden başlatılacaktır


2 seçenek ise, bazen işe yarar,

ctrl+alt+shift+f6 tuş kombinasyonuyla açabilirsin programıama eğer şifreyi bilmiyosan formatlaman gerekir.


alıntı

Etiketler:
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 49046
favori
like
share
FroentsRapiast Tarih: 05.11.2011 17:43
Güzel Paylaşım. Okulda İşime yarayabilir. :85: Teşekkurler ..
darbedust Tarih: 30.10.2011 19:39
Arkadaşlar ben ctrl+alt+sıft+f6 tuslarına basarak butonu acıyorum sora koydugum sıfreyı gırıyorum bı buton cıkıo ondan sora ne yapmam gerekıoyr bılen varmı..
xeskayemx Tarih: 06.10.2010 16:48
unınstal çalışmaz zaten deepfrize exe dosyasından tekrar yükleme yapacaksın ama dikkat edeceğin tek şey "install" değil "unınstall" olarak devam edersen kaldırmış olursun zaten!..
baranbaro Tarih: 15.07.2010 12:22
difriz pasif durumda yinede unınstal çalişmiyor
_Hero_ Tarih: 16.10.2009 08:41
tesekkurlerrrrrrrrr
ByJavaliS Tarih: 16.09.2009 10:41
[COLOR="SlateGray"]Difriz yok ama hala girmiyor msn ' e