Romantik, görkemli, karakteristik, sade...Herkesin hayal ettiği bir düğün elbette var ama en mükemmeli için olmazsa olmaz bazı şeyler de var. Organizasyon firmalarına göre nedir en güzel düğünün sırları?

Sıradanlıktan uzaklaşarak modaya, yeni renklere mevsime uygun dekor yaratılmalı.
Düğün davetinin amacı, tema ve davet sahiplerinin zevklerinin aynı paralellikte olması gerekir.
Düğünün bir çizgisi olmalı. Gelinlik, nikah şekeri , davetiye, dekorasyon, müzik...Herşey birbiriyle örtüşmeli.
Beş duyuya hitap edilmeli: düğün yerinin süslenmesi, çiçekler ve diğer unsurlar görsel bütünlük sağlamalı, insan bambaşka bir dünayay adım atmış gibi hissetmeli. Seçilen müzik gecenin seyrini etkileyen noktalardan biri. İkram edilecek yemek seçimi, ikram sırası ve zamanlamasına özen gösterilmeli. Kapalı mekanlarda kokulu mumular ve çiçekler kullanmak atmosferi etkiler. Dokunma duyusunun tatmini ise örneğin, masa örtüleriyle sağlanabilir, polyster ve keten kumaşlar çok farklı hisler yaratır.

-Masa ortası çiçekleri, masadaki misafirlerin görüşünü kesmeyecek şekilde tasarlanmalı.
-Masalar pist, bar, nikah masası gibi unsurlara göre konumlandırılmalı.
-Sandalyeler rahat olmalı. Sandalye süslemeleri davetlilerin hareketini engellememeli.
-Nikah masası ve gelin yolu özel olmalı, bunun için özel bir düzenleme yapılmalı.
-Salon ışıkları gecenin akışına göre azaltılıp çoğaltılmalı.
-Davetiyeler zamanında ulaştırılmalı.
-Oturma düzenli bir düğünse, LCV’lere göre masaların davet sahibi tarafından düzenlenmesi ve değişikliklerin değişikliklerin organizasyon şirketi tarafından takibi gerekli. Misafirler hostesler aracılığıyla yerlerini bulmalı.
-Düğün sırasında yapılacak şovlar varsa ( volkani konfeti, ışık seli, dans vs) bunlar sorunsuz bir biçimde koordine edimeli.
-Bir yaz düğünü açık havada yapılırsa , yağmur yağması durumunda alınacak önlemler unutulmamalı.
-Fotoğrafçı zamanında mekanda bulunmalı, aile fertleri ile tanıştırılmalı ve davet sahiplerini takip ederek güzel enstanteneler yakalamalı.
-Düğün günü herhangi bir aksilik yaşanmaması için organizasyon ekibi işlemleri saatinden önce bitirmeli ve ekipten bir kişi düğünde bulunmak üzere görevlendirilmeli.

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 781
favori
like
share
KaRaKıZ Tarih: 02.09.2009 09:57
sağolllllll