Tween markasına bir şeyler oluyor. Son dört sezondur dünya moda başkentlerinde çarpıcı gelişmelere imza atıyor. Milano’da dünyanın en büyük showroom’uyla anlaştı. Londra ve Hong Kong Harvey Nichols’ta satılıyor. 30 ülkede Damat ve ADV markalarının da satıldığı 60 mağazası var. Geçen ay Nicole Kidman, eşi için Londra’dan Tween marka bir triko satın aldı.




Oasis grubunun solisti Liam Gallagher, Arsenal’li futbolcu Freddie Ljunberg ve daha pek çok isim Tween’i tercih etmeye başladı. İngiltere’nin ünlü rock grubu Snow Patrol, bu yaz yapacağı turne boyunca Tween giyecek. Anlaşma daha yeni imzalandı. Ve marka, hafta içinde Esma Sultan’da düzenlediği 2009-2010 sonbahar kış defilesinde son bir sürpriz yaptı: Podyuma kadın koleksiyonu çıkardı. Ama bir kısım davetli buna kadın koleksiyonu demekte zorlandı. Sanki kadın mankenler, erkek ceket, yelek ve pantolonlarının kendi bedenleri için dikilmiş halini giymişti. Tıpkı erkekler gibi ince kravatlar takmışlardı. Kullanılan kumaşlar da, kesimler de aynıydı. Tasarımlar renksiz, fazlasıyla sade, kadınsı detaylardan uzaktı. Evet birkaç parça mini etek, bir iki tane transparan elbise vardı ama tüm bunlar ortaya çıkan şeye kadın koleksiyonu demek için yeterli miydi?

Tween gibi köklü bir erkek markası neden durup dururken kadın koleksiyonu da üretir? Tween’in bağlı olduğu Orka Grubu’nun Tasarım Başkanı Güneş Güner Işık bu soruyu şöyle yanıtlıyor: "Tween markası, son dört sezondur dünya moda markalarının arasında satılıyor. Yabancı basın ve alıcılar Tween’in modaya yeni bir anlayış ve başlık kazandırdığı görüşünde. Herkes Tween’i ’modern ve ulaşılabilir tasarım markası’ olarak tanımlıyor. Bu markanın erkek koleksiyonuna çok benzer bir kadın koleksiyonu ile tamamlanması talebi alıcılardan geldi. Biz de dört sezondur üstünde çalışıyoruz. Tasarım ekibimize kadın koleksiyonu için yeni isimler eklendi. Piyasadaki sıradan kadın koleksiyonlarına yeni bir alternatif olabilmek amacındayız. Heyecanlıyız."

Tween Kadın koleksiyonu, tamamen markanın kimliği korunarak kurgulanmış. Ortaya modern, kullanılabilir bir marka çıkmış. Bu kıyafetleri erkek koleksiyonundan ayıran çok küçük detaylar var: Cekette yuvarlak kesimler, bele takılan ince kemerler gibi.

Tween Kadın’da hedef kitle 18-48 yaş; bazen feminen ama daha çok maskülen... Koleksiyonda hem hafta sonu hem işe giderken, hem de gece dışarı çıkarken giyebilmeleri için parçalar var. Sigara paça pantolondan kalem deri eteğe, küçük yaka pilili gömlekten rock’ın roll bir tişörte kadar.

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 531
favori
like
share
Sheker Girl Tarih: 12.09.2009 04:42
Paylaşım İçin SaqoL cnm