Arkadaslar Eger Easchat SpeakyWbh Odasi Actiysaniz Veya Segital Odasi Bu Paneliniz Yoksa Veya Cablarını Segitale Göre Uyarlayamıyorsanız Buyrun indirin kolay gelsin http://download.speakywbh.com/easchat.rar url linki yenilicem cumaartesi gunu

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 3749
favori
like
share
denemeahmet Tarih: 28.11.2011 18:15
Değerli arkadaşlar speakywbh den kesinlikle oda almaya kalkışmayın. gokhan soylu isimli oranın yetkılısı arkadaslar ınsanları dolandırıyorlar.
Buyuk bır hata yaptık ama onemlı degıl. 15 oda almak şstedim. adama bana 50 oda yapalım userlerım var dedı kabul ettım ben 15 oda parası odeyecektım. para bulmadıgım ıcın 117 tl gonderebıldım. adam aldı odemeyı. acıyorum sımdı dedı. msn den engelledı benı. aradım telefonunu. ınternet sorunu var dedı.
2 hafta oldu paramı gondermedı. baska msn den ekledım adam acık adımı soyleyınce ben baskasıyım yenı devraldım falan dedı ınanmadım ama .

Lütfen dıkkat edın arkadaslar. yalan yada yanlıs bırsey soylemıyorum ben. kişi hakkında mahkeme davası actırdım. sonuçlanmasını beklıyorum.

speakywbh.com msn adresi [email]info@speakywbh.com[/email] lütfen dikkat edın arkadaslar. bu tur ınsanları barındırmama ya yemın ettım ben 117 tl ıle fakır olmam oda zengın olmaz tabıkı benım gıbı belkıde 100 kişiyi dolandırmıstır.
Din var ıman var allah var yukarıda elbet bu dunyada olmasa dıger dunyada ahkkımı alacam..

Saygılarımla.
kara-bela Tarih: 03.01.2010 21:01
link yenilerseniz sevincegiz tskler
ASİ-ADANALI Tarih: 03.01.2010 20:44
link plss
rotasizkral Tarih: 02.01.2010 11:56
KoNu Kılıt KoNu kaldırılsın arkadaslar lutfen ızlemedıgınız konuları acmayınız madem bakmıycaksınız bosa konu acıp formu ıcınden cıkılmaz bır hale sokmayınız lutfen
kara-bela Tarih: 02.01.2010 10:25
EMRE DUYUYORMUSUN BİZİ LİNK ÖLMÜS YENİLERSEN SEVİNİRİZ TESEKÜRLER
kara-bela Tarih: 01.01.2010 17:07
link ölmüs emre kardesim düzenlersen seviniriz
67FaCia Tarih: 01.01.2010 00:03
kardeşim DeMo GöreLimDe bakalım NasıL bişeY
ASİ-ADANALI Tarih: 31.12.2009 23:58
saol aga emeğine sağlık
harunkaratas Tarih: 28.12.2009 08:40
Teşekkürler Güzel Paylaşım