Ferman Akgül Fotoğrafları








Ferman Akgül Kimdir

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 18498
favori
like
share
afra. Tarih: 13.08.2010 01:20
zeka yaşın yüksek mi alçak mı bilemem de yüksek se bile en azından yazılarında hiç çaktırmıyosun açıkçası senin seviyene inmek için baya bi çaba sarf ediyorumm
fermansevgi Tarih: 13.08.2010 01:15
HAHAHAHA......çok komiksinn senin yaşını tam olarak bilemiyorummama benim zeka yaşımın sen den yüksek(büyük) olduğunu biliyorumm ...neyse ya bnm için en iiii seçenek yine uyumak haklısın ...şimdi terbiyemi bozarım falan( pardon terbiyemi bozarsınız..) yok ben almiyim....TAKILIN SİZ ..NEVRANUR--AFRACIMMM....:3: İYİ GECELER..
afra. Tarih: 13.08.2010 01:09
hadiii sen zaten istesende benimle takılamassın 10 yaş ve altıyla takılmıyorummm bencede yaptığın en güzel seçim uyumakk bana cevap vermeye çalışmaktansa uyumak senin için daha hayırlı olsa gerekkk
fermansevgi Tarih: 12.08.2010 21:33
tavsiyelerin için saol....çok düşüncelisin ama ben zaten seninle takılıp bozulmaktansa uyumayı tercih ederim... cnm tamam!!!
afra. Tarih: 12.08.2010 00:47
tmm hadii sen bana hayran ben senden kaçan sen bozulma benimle hadi uyu
fermansevgi Tarih: 12.08.2010 00:29
haha ne akkılı birisin sen öyle hayran kaldım doğrusu ama terbye mi bozamam ...en iyisi kaçmak çünkü insan sizinle gerçekten bozulur...
afra. Tarih: 12.08.2010 00:17
şaırmadımm kaçmanın en kolay yolu bu olsa gerek
fermansevgi Tarih: 12.08.2010 00:15
KOMİK DİYORUM BAŞKA DİCEK SÖZ BULAMIYOUM.
afra. Tarih: 12.08.2010 00:10
o zaman yarışma kızım kimse sana bana cevap veresin diye özel bi baskı yapmıyor eğlenmek için gelmiştik ama senin gibi esprilerimizi anlamayacak birinin çıkacağını hesap edemedik naparsın ama beni yine eğlendiriyosun sayende gülüyorum bence sen hani şöyle 10 yaş altı grup için kurulan flatpormlar var ya oralarda takıl belki onların espri anlayışını kavrayıp aralarına girebilirsin başarılarrrr