Giderken Sen Müzikli Şiir - Giderken Sen Şiiri - Giderken Sen Şiirleri



Giderken sen
bir resimci çekmiş gölgemi.
Gölgen bile kalmamış baksana bana eş. Oysa hep gölgelerin peşimi bırakmadığından yakınır

ağlardım...


Ne kadar da çirkin çıkmışım.
Gölgeme bakasım gelmiyor.
Yaşlanmış
Koyu
Eksik
Eskimeye yenik
Bir gölge bu.

Sayma yaş halkalarını yüreğimdeki karalanmışım karanlığım... Karanlığımda kaybolma sayıp aydınlığınla.

Ne biçim bir resimci bu!

Yüzüme
Yüreğime
Hücrelerime sensizliği vuruyor.

Hani ne resimler var orda olmadığın halde ordaymış gibi görünüyorsun. Ne yani ben hiç bir şekilde olamam mı demek bu senle!

Kabul edemem bunu!
İstemem!
Olmalıyım sende senle!
Sana rağmen...

Eksik bir resim bu resimcinin hatası!

Ben inanıyorum ki çokum (sende). Karanlıklar kadar karanlıklara çok!

Ama sana... neyse...

Dedim ya eksik bir resim bu!

HEY!Resimci;
İade etmek istiyorum bu resmi yaşanmamış gösteriyor aşkı! Üzerine bir de tebessüm istiyorum gözyaşı yerine..

Alıntıdır



Etiketler:
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 739
favori
like
share
BULUVEY Tarih: 11.11.2009 13:13
emeğine sağlık
sevgi Tarih: 11.11.2009 06:22
Bebişim valla artık fırsatım olmuyor yapamıyorum

Kaan kim valla tanımam etmem ama şiiri gayet güzel :72:
Tatli_cadiiiii Tarih: 11.11.2009 05:07
Emeğinize sağlık.
SheqeYy_BeBiSh Tarih: 10.11.2009 19:26
Sevgi Kaan kim bakim :57:

Kendi caLi$man oLmadigi icin yorum yapmicam konuya diye atLadim
ama dayanamadim.
Siir cok güzeL ama senin resimLerinLe daha güzeL oLacakti biLiyorsun ;hihh.
Emegine SagLik canim
PayLa$im icin t$k ederim
RoSe_SüM Tarih: 09.11.2009 18:43
okurken bi garip oldum ikide bi kaan fln diyince evet cnm şiir güzelmiş.. tşkler..
sevgi Tarih: 09.11.2009 18:41
Düzelttim Canım Ben zaten Bi Çogunu Sİlmiştim
Ama Şiiri Yazan Öyle Yapmış Değişmek İstemedim Ama Şiiri Cok Begendim :72:
RoSe_SüM Tarih: 09.11.2009 18:31
Eksik bir resim buKaan'ın Şiir Arşivi.. resimcinin hatası!
Ne kadar da çirkin çıkmışım.
Gölgeme bakasım gelmiyor.
YaşlanmışKaan'ın Şiir Arşivi..
KoyuKaan'ın Şiir Arşivi..
EksikKaan'ın Şiir Arşivi..
Eskimeye yenik
Bir gölge bu.

cnm bi çokyerde kaan'ın şiir arşivi yazıyor.. anlamadım bişey:S şiirde mi geçiyor acaba ?
sevgi Tarih: 09.11.2009 18:22
Dadlum Valla Artık Zaman Bulamıyorumki Resim Yapiyim
sirenes Tarih: 09.11.2009 17:35
[COLOR="Indigo"]emeğine sağlık güzel bir sayfa