Sağlık köşesinde şöyle bir test yapıp bilgimizi sınasak ve herkez cevaplasa
nasıl olur acaba?
Yumurta neden yıkanmadan dolaba koyulup saklanmalı?
Buyurun cevap ve yorumlarınızı bekliyorum....
:23:

Beğeniler: 1
Favoriler: 1
İzlenmeler: 1397
favori
like
share
liamsi Tarih: 08.01.2006 01:14
Gözeneklerinden su geçirdiği ve geçen suyun yumurtanın bozulmasına yol açacağı için.
refik Tarih: 06.01.2006 15:40
bu konuda bir şey bilmiyorum neden acaba ?
YusufEmre Tarih: 06.01.2006 14:31
EE basit.Cünkü yumurtanin DI$I ile bi i$imiz yokturdur ki,bize ici lazim,yani ya kirip pisiririz,kabuku cöpe atilir,ya da kaynatiriz,hem DI$INI yiyenler varsa bile kaynatarak onlari zaten dezenfenkte etmis olmuyozmu??Ayrica dolaba konulmasinin sebebide yumurta sicakta cabuk bozuluyor,zaten uzun süre sicaktada kalirsa civciv olmaya dogru gidiyordur.. :85:
mollycan Tarih: 27.12.2005 11:56

su ana kadar hic bir yumurtayi yikamadim, bisey bildigimden degil, bilincsiz olarak yani. böyle bir soru yönelttiginize göre yikamamanin daha faydali olacagini düsünüyorum, cevabi merakla bekliyorum...
XMaSteR Tarih: 27.12.2005 10:09
alla alla ben anlamam yaw bu işlerden
PALADAYI Tarih: 27.12.2005 09:44
Doktoruydu valla doktor sensün biz senden bi cevap bekliyok lütfen aydınlat bizi :85:
MyNiceWorld Tarih: 27.12.2005 03:37
EMEKLERİNE SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER HERKESE SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM :cubuk:
SU-PERISI Tarih: 24.12.2005 16:07
yorum yok
casper Tarih: 24.12.2005 15:36
bilemiycem :70: