Bebeğe burun tıkayarak ilaç içirmenin zatürree nedeni olduğu belirtildi. Ankara Eğitim Hastanesi Şef Yardımcısı Ülkü Tıraş, çocuklara ilaç içirirken ebeveynlerin kimi zaman yanlış davranışlarda bulunduğunu belirtti.

İlaç içirirken çocukların yanaklarını sıkmanın, kafalarını arkaya yatırmanın, burunlarını tıkamanın önemli sağlık sorunlarına neden olduğunu ifade eden Dr. Tıraş, "Bu şekilde ilaç akciğerlere kaçıyor. Akciğerlere kaçan ilaç ise zatürreeye neden olabiliyor" dedi.

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 497
favori
like
share
MyNiceWorld Tarih: 28.12.2005 01:44
EMEKLERİNE SAĞLIK PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
HERKESE SAĞLIKLI GÜNLER DİLERİM
:cubuk:
masarac Tarih: 23.12.2005 01:30
Bendede 2 tane bebiş var ama hiç bir zaman ilaçlarını burnu kapalı içirmek aklımın ucundan bile geçmedi.Bu nasıl iş anlamadım.Okuyuncada çok şaşırdım. :89:
Paylaşım için teşekkürler
CADIKIZ Tarih: 23.12.2005 00:11
evet bence o yontem cok tehlikeli :18:
hersey kolaylikla tabi zorluk cekcen ama :78:
tesekkurler ablacim