serdar1453 kardesimin resmini gördüm kiskandim bende istiyorum resmime foto montaj :)))


iskorpinx iskorpinx
Üyenin Populer Konuları dikkat kanal Euro D sahtekarliga basladi
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 1591
favori
like
share
berket Tarih: 01.02.2009 01:51
"Bakalim Benim Resme Kim Engüzel Montaji Yapacak

serdar1453 kardesimin resmini gördüm kiskandim bende istiyorum resmime foto montaj ))"

Kardeşim Güzelce Nasıl FotoMontaj Yaptıracağını Açıklarsan Kimsenin Yapamayacağını Zannetmiyorum... Ayrıca

"Serdar ? Arkdasimiz kim??? AnLamiş değiLim"
İstersen Bi Açıkmamayı Dene... Zahmet Olmazsa Tabi.
rece Tarih: 31.01.2009 20:11
teşekürler
firatturkes Tarih: 25.11.2006 21:50
nasil oldugunu mrk ettim
serhatbey_066 Tarih: 31.01.2006 22:12
evet acaba nasıl olacak onuda söle :20:
Die Tarih: 29.01.2006 16:03
yapan burada sergılermı bılemem ama sana gonderıcegı kesın
KaHiN Tarih: 27.01.2006 19:36
tşk


Rica EdiCem Sana ßi Ara
burakak Tarih: 27.01.2006 10:22
tşk
KaHiN Tarih: 24.01.2006 18:44
ßen qaZa qeLmiyorum :46:

Ama Sana ßi öNeri Vereßilirim..Kendi Zevkine qöre Kendin Yap ßence ?

Proqram SunanrLarda FotoMontaJ Proqramı MevCut :5:
ReiS Tarih: 24.01.2006 14:59
Serdar ? Arkdasimiz kim ?

nasiL bir Fotomontaj istion ? anLamiş değiLim biLgi verirsen sevinirim