Erkek markanın kadın atağı

Son güncelleme: 15.02.2006 10:19
  • noimage

    Bir marka düşünün, tam 50 yıl erkek takım elbisesi üretsin. Kalıbıyla, kumaşıyla, kalitesiyle erkek hazır giyim pazarında iyi bir yer edinsin. Türkiyenin 41 noktasında tüketici ile buluşsun. Eskişehirli marka Sarardan bahsediyoruz. Sarar ellinci yaşına bastığı yıl, yani geçen yıl kendine yeni bir vizyon belirledi. Ailenin genç ferdi Gözde Sararın öncülüğünde Sarar Kadın markası yaratıldı. Sarar Kadın bu yıl ikinci sezonunu yaşıyor. Gözde Sarar, Sararın kurucularından Celalettin Sararın kızı. Sekiz senedir şirkette çalışıyor. ABDde işletme okuduktan sonra işe başlamış. Her departmanda, fabrikanın her köşesinde staj görmüş. Yaklaşık üç yıl gömlek fabrikasını yönetmiş. Yeteri kadar olgunlaşınca Sarar Kadın markasını yaratmakla görevlendirilmiş. Markanın satışıyla da, pazarlamasıyla da, tasarımıyla da ilgileniyor. Yerli ve yabancı tasarımcıların çalıştığı 8 kişilik tasarım ekibini koordine ediyor hatta az da olsa kendisi de bir şeyler tasarlıyor. İşimizde kumaş seçimi çok önemli. Başka markalarla aynı kumaşı kullanmak istemediğimiz için kendimize özel kumaşlar ürettiriyoruz diyor. Tüm kumaşların İtalyan olduğunu ekliyor. Sarar Kadın markasının ortaya çıkmasında kocaları, kardeşleri ya da babaları için Sarardan alışveriş yapan kadınların baskısı büyük rol oynamış. Yıllardır Neden biz de Sarar marka bir şeyler giyemiyoruz? diye söylenir dururlarmış. Gözde Sarar kalıcı bir dünya markası olmak için hem kadın, hem erkek hatta çocuk için üretim yapmak gerektiğini söylüyor.
#14.02.2006 12:54 0 0 0
  • Sarar erkekte çok başarılı,fakat Sarar kadını ilk kez duyuyorum,beklentim tıpkı erkek te olduğu gibi kaliteyi ve modern çizgileri kadındada devamettireceği
#15.02.2006 10:19 0 0 0