''90 ULKEDE YAPILAN ARASTIRMALARA GORE, SIDDETIN YUZDE 95'I ERKEKLER TARAFINDAN UYGULANIYOR. SIDDETE MARUZ KALAN AILELERIN COCUKLARINDA, INTIHAR, UYUSTURUCU KULLANIMI, EGITIMDEN KACMA DAHA SIK GORULUYOR. SIDDET UYGULAYAN ERKEKLER, BUNU DAHA COK ITIBAR KAZANMAK ICIN YAPIYOR. SIDDETE UGRAYAN KADINLARDA ISE KENDINE GUVEN AZALIYOR VE PSIKOLOJIK SORUNLAR ORTAYA CIKIYOR. ONEMLI OLAN, KADINLARIN SIDDETI KABULLENMEMESIDIR. SIDDET, KADINLARIN KADERI DEGILDIR.''

NeDeN ?????
SiZLeRiN GoRuSLeRiNiZi BiLMeK iSTiYoRuM..
BeNiM GoRuSuM : Bir erkek kadina el kadirabiliyorsa kendinden acizdir...

Etiketler:
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 938
favori
like
share
cagriozel Tarih: 24.09.2004 09:20
Şiddetin her türlüsü kötüdür
simon Tarih: 23.09.2004 20:30
nasıl zaten bir insan diğer insana hiç acımadan vurabiliyor sorarım valla
lostmaze Tarih: 23.09.2004 20:13
Eli maşalı o kadar çok kadın varki... %5 oranı bence çok düşük bir rakam...
Köse Tarih: 19.09.2004 14:08
aslinda bir insan siddete bas vuruyorsa zaten saglikli bir isan degildir (erkek,kadin) diye adlandirmiyorum dikkat ederseniz (INSAN) erkekler kadina,cocuklara kadinlar ise cocuklara siddet uyguluyor siddet insana saygi getirmez tam tersi nefret ve korku verir neden insanlarimiz sevgi ile yaklasip huzurlu bir hayat sürmezlerki saygiyi seveceksinki hak edeceksin ben bunu bilir bunu söylerim sevginin acamayacagi kapiyoktur
ExCaLiBuR Tarih: 19.09.2004 13:46
abi sopa cennetten çıkmış lafı sopaya başvuranların kılıfıdır. yani sopa iyi olsa cennette kalırdı deil mi yoksa yanılıyormuyum
Valla erkeklerde kaynaklanmasının nedeninin bence erkegin kadına sözünü geçirmek istemesi ama tabiki bunun için dayak gerekmez...
yani aklı başında olsa zaten o insan bayana el kaldırmaz...ya ben büyük konuşmayayım ama bi bayana vurabileceğimi hiç sanmıyorum acaba onlardan korkuyormuyum nedir?? :21:
Namo Tarih: 02.08.2004 18:12
[quote]Orijinalin yazari maalik
bu ara leng kelimesini mizahi anlamda kullandim umarim yanlis anlasilmadi [/quote]


Hayir be Albayim. Benim le böyle konusulunca kendimi birazcik olsun genc hissediyorum :21:
maalik Tarih: 02.08.2004 18:10
bu ara leng kelimesini mizahi anlamda kullandim umarim yanlis anlasilmadi
maalik Tarih: 02.08.2004 18:09
Namo sus leng simdi hücum eder bayanlar

arkadas namo saka yapiyo :islik:


Namo Tarih: 02.08.2004 18:08
Yok yaw. Bence 50/50 dir, fakat erkekler kadinlardan yedikleri dayaktan utandiklari icin bunu komuönünde acikca ifade etmiyorlar. Kadinlar bunu daha rahat söyleyebildikleri icin bu rakamlar saptirilmistir....................dermisim