Sevda kuşun kanadında

Dağbaşında rastladım aksakallı birisine
Bin yıllık bir halıya bin yıldan beri
Bağdaş kurmuş bir çınar gibiydi
Sordum ona, "Aşk ne ustam, hayatın sırrı ne?
Tepeden tırnağa aşığım ben
Koskoca bir hayat var önümde?"

Sevda kuşun kanadında
Ürkütürsen tutamazsın
Ökse ile sapanla vurursunda saramazsın
Hayat sırrının suyunu
Çeşmelerden bulamazsın
Ansızın bir deli çaydan içersin de kanamazsın

arkadaşlar bende de bu kadar umarım olmuştur..
[URL=http://www.hemenpaylas.com/download/382339/09_Parca_9.wma.html]http://www.hemenpaylas.com/download/382339/09_Parca_9.wma.html

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 979
favori
like
share
stormysea Tarih: 13.04.2006 12:08
Emeğinize,
Paylaşan yüreğinize sağlık.
Teşekkürler.
CYBER_BLOW Tarih: 05.04.2006 22:48
paylaşım için tsklerr
KaraKan52 Tarih: 05.04.2006 22:18
paylasim icin tesekkürler
Temren Tarih: 03.04.2006 20:38
Paylasım İçin Tesekkurler Arkadasım...!

Emegine Yüregine Saglık...!
Pedaliza Tarih: 03.04.2006 20:29
Kendimin ellerinden tutunca
İçimden nehirler gibi akmak geliyor
Yollara çıkmak
Yolculuklara bakmak geliyor
Buralardan böyle ceketsiz kaçmak geliyor


teşekkürler...

hiçbirşey2001 :3:
hicbirsey2001 Tarih: 03.04.2006 18:29
Resimdeki minik sorun halledildi


cem savran Tarih: 03.04.2006 16:55
pedelisa71;çok güzel bir çalışma olmuş bir cem karaca hayranı olarak çok beğendim.SNRSONER;sanada ayrıca teşekkürler.
hicbirsey2001 Tarih: 03.04.2006 16:51
ne yapmalıydım..bi kuş bulup kanadınımı yolsaydım..!


:46:


Resimlerle şarkılar bölümünde resim üzerine genelde şarkı sözleri yazıyoruz

sonra da şarkı linkini konu altına ekliyoruz, yani genel olarak böyle

ama kanadı yolunacak bir kuş denk gelirse de yolmak serbest



Bu zekice esprilerine hayranım,


Paylaşımın gerçekten çok güzel, öncelikle katılım heyecanın güzel, bu heyecanın lütfen hiç yok olmasın.

Kızmazsan ya da başka bir kuş kanadından olmazsa

minicik bir hatırlatma yapmak zorundayım;

resim sunulduğu zaman kural gereği resim üzerinde

link bulunmaması gerekiyor

Şimdi tabii ki böylesine emek verilmiş bir konuyu hemen kaldırmayacağız,

Görevli arkadaşlardan ricam lütfen kaldırmasınlar, resimdeki linki kaldırırız

temiz bir şekilde tekrar ekleriz, sorun biter


Tekrar bu güzel paylaşım için teşekkür ediyorum

Emeğine sağlık

:3:

[URL=http://www.main-board-server.com/thread.php?postid=334644#post334644]Resimlerle İlgili Kurallar:
Pedaliza Tarih: 03.04.2006 14:31
:20: ne yapmalıydım..bi kuş bulup kanadınımı yolsaydım..!

ama olsun burdada güzel durmuş..tşkler :85: