--------------------------------------------------------------------------------

dikkat kanal Euro D sahtekarliga basladi

gec saatlerde cikan Sansmatik ismindeki yarismaya telefon acan'lari otamatige bagliyorlar sanki günün her dakikasinda telefon acmisin gibi dakikasi 45cent'den size yüklü bir rechnung geliyor

bu gibi durumla karsilasanlar derhal makamlara basvurarak ihtiraz dilekcesi yazsinlar

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 7613
favori
like
share
yasin53 Tarih: 04.01.2010 11:50
bende dun 18.30 da aradım 5 defa ıns oyle yuksek fatura gelmez bıde hıc dusmuyor yalandan aramayın
sessizlik-k Tarih: 25.12.2009 01:26
arkadaşlar ben aramıştım ve hala fatura gelmedi. yani çokmu fazla gelir ev faturası.
ziki Tarih: 15.08.2009 00:22
[COLOR="Pink"]soyGuncuLuktan başKa birşey değiL tabiKiDe....o kaDar koLay soruLara özELLikLe keLimeyi bul tarZında oLan yarışmaLara naSıl o kaDar çok para vereBiLiyorLarki!!!! hepSi sahTeKarLık...
levent66 Tarih: 14.08.2009 23:11
valla öyle yarismlari ben görünce günaha girmemek icin hemen kanal degistiriyorum milleti soyuyorlar valla ben aramayi birakin ona bakmak icin zamanimi bile vermem onlara yazik günah dedigim gibi ne onlara kaptiracak kadar param var ne de onlara bakacak kadar degersiz zamanim
CiCeGiM Tarih: 27.07.2009 11:45
Sinir oluyorum böyle yari$malara niye kaldirmiyorlar ki!!
Burda bir aile arami$ ilkinde kimse baglanmasa bile açmiyorlarmi$ sonra baglaniyorsunuz ve iki saat bekletiyorlar daha sonra kazansaniz bile o para faturaniza bile yetmiyorr
Dikkatli olmaliyizz
lordmaster Tarih: 26.07.2009 22:10
bu tür yarışmaları gördügüm zaman zaten direk kanalı deiştiriyorum
birolum7171 Tarih: 26.07.2009 18:05
maalesef 1 kez düştüm ellerine.bir ön soru olarak işlem soruyorlar.2saniyede doğru cevap verdiğim halde daha hızlı olmam ve bir daha aramam istendi sonra operator telefonu kapadı.maddem bende daha hızlı arayan varsa neden 1 saat boyunca kimse stüdyoya bağlanmadı? bunlar sadece para sızdırıyorlar.rtüke şikayet ettim ama bir şey çıkacağına inanmıyorum.doğan gurubundan çekinmezler inşaallah
suskun_storm Tarih: 17.02.2007 16:11
ben bu tarz kanallara bakmam bile...
akin42 Tarih: 08.02.2007 12:03
paylaşım için teşekkürler