Parfümleri tanıyalım

Son güncelleme: 01.05.2006 19:05
  • Marka: Azzaro noimage

    Yaratılış Yılı: 1999

    Koku Ailesi Çiçek.
    Üst notalar: bergamot, mandalina, frenk üzümü, müge
    Orta notalar: kayısı, gül, yasemin
    Alt notalar: incir ağacı, vanilya



    Kişiliği
    Azzura, mutluluğa, insanın sevdiğiyle paylaştığı değerli anların kaynağına bir dönüş. İsmi, yumuşaklığın, büyünün ve renklerin ışığını simgeliyor. Azzura kadını da aynı parfümü gibi sanki güneşi soluyor: ışık dolu, uyumlu ve dengeli.

    Şişesi
    Azzura şişesi ışığın ve sıcaklığın tüm imgelerini barındıran bir tasarım: kavuniçi renk ve şişenin tam ortasında asılı duran güneş, sıcaklığı; saydam ve kristalize görünüm ise ışığı vurguluyor.

    Seri
    Eau de Toilette.
#27.04.2006 17:43 0 0 0
  • Marka: Burberry noimage

    Koku Ailesi
    Amber ve meyve karışık: Şeftali, kayısı, erik, yasemin, sandal ağacı, mask ve vanilya.

    Kişiliği
    Moda dünyasında rafine şıklığın sembolü haline


    gelmiş olan Burberry markası aynı tarzı parfümünde de yakalamayı başarmış. İngilizlerin ünlü kareleri bu kez de koku olarak, günümüzün çağdaş, başarılı ve kendinden emin, şık kadınlarını sarmalıyor.

    Şişesi
    Burberry şişesi, şık, canlı ve modern bir tasarımda. Şişeler kutularıyla da son derece uyumlu. Kutularda kullanılan fildişi rengi rafineliği simgeliyor.

    Seri
    Eau de Parfum, Deodorant.
#27.04.2006 17:45 0 0 0
  • Marka: Chanel noimage

    Yaratılış Yılı: 2002

    Koku Ailesi
    Çiçek.
    Sümbül, süsen, yasemin, pembe meyve tanesi, sedir ağacı, beyaz misk, amber patçuli, vetiver. Notalar üst, orta ve alt olarak ayrılmıyor; hareket halindeki bir takımyıldızı gibi dinamikler. Bu da kokunun her an farklı bir aroma yaymasını sağlıyor.



    Kişiliği
    Chanel parfümleri yaratıcısı Jacques Polge, öncelikle son derece kadınsı bir parfüm yaratmak istedi. Bu beklenmedik parfüm mutluluk ve başarının anahtarı olan şansı simgelemeliydi. Çünkü şans, beklenmedik bir anda gelir ve insanın yaşamını değiştirir. Şansa sahip olmak için ona inanmak gerekir; ve geldiği anda da sıkıca yakalamak. Chance kadını sezgilerine kulak verir, şansa inanır. Asla çekiciliğin arayışında değildir, onu çekici yapan tüm özelliklere zaten sahiptir. Şansın geleceği anı sezer ve onu hiçbir zaman kaçırmaz.

    Şişesi
    Chanel şişe tasarımları Chanel No.5 ile başlayan bir tarz izledi: kare, beyaz ve siyah; yalın ve şık. İlk defa, Chanel yuvarlak bir parfüm şişesi ile karşımıza çıkıyor: gümüş bir yüzükle çevrilmiş, yuvarlak bir form ve kare bir kapak. Şişeyi tasarlayan Jacques Helleu, kare ve daireyi zıt iki geometrik şekil olarak değil, birbirini tamamlayan iki form olarak vurgulamış. Kutuda kullanılan pembe renk ise parıltılının, mutluluğun ve cesaretin simgesi. Edith Piafın ünlü şarkısı la vie en rose da söylediği gibi: dünyayı pespembe görüyorum.

    Seri
    Parfum, Eau de Toilette, Lait Fondant Pour Le Corps

    NOT:Kesinlikle tavsiye ederim benim favori kokularımdan
#27.04.2006 17:47 0 0 0
  • Marka: Calvin Klein
    noimage
    Yaratılış Yılı: 1991

    Koku Ailesi
    Çiçek.
    Üst notalar: papatya, elma, kişniş, mandalina, ylang-ylang, sümbül, frenk üzümü
    Orta notalar: yasemin, müge, şeftali, gül, erik, osmantus, karanfil


    Alt notalar: sandal ağacı, vanilya, vetiver, tonka fasulyesi, misk

    Kişiliği
    Her kadın, kimi zaman zorluklarla baş etmek, kimi zaman karar vermek için, ara sıra uzaklıklara ihtiyaç duyar. En derin duygularını ve en gizli isteklerini içten yaşayabilmek için günlük hayatının sınırlarını yıkması gerektiğini bilir. Bedensel olarak gitmese de ruhuyla uzaklaşır. Kendini keşfeder bu kaçışlarda; daha güçlü ve kararlı olarak döner.
    Escape, tüm arzulara izin veren bu hayat felsefesini sembolize ediyor: o bir kaçış; dinamizmi ile güç veren, dünyanın her yerinden derlenmiş aromalarıyla her kadına kendi macerasını hediye eden bir kaçış&

    Şişesi
    Kelly Klein'ın "19. Yüzyıl Seyahat Şişeleri" koleksiyonundaki bir şişeden esinlenilerek tasarlanmış. Antik şişe ile arasındaki tek fark: Pierre Dinan tarafından cam kısma eklenmiş olan kesme yüzler.

    Seri
    Parfum, Eau de Parfum, Crème Pour Le Corps, Lait Pour Le Corps, Gel Moussant, Déodorant Naturel
#27.04.2006 17:49 0 0 0
  • Marka: Cacharel noimage

    Yaratılış Yılı: 1987

    Koku Ailesi
    Oryantal.
    Üst notalar: menekşe, mimoza, Frenk üzümü, erik
    Orta notalar: sümbülteber, portakal çiçeği, ylang-ylang, iris
    Alt notalar: tonka fasulyesi, vanilya, misk



    Kişiliği
    Bir parfümün heyecan yaratabilmesi için insanı hayal dünyasına davet etmesi gerekir. Loulou, işte o davetkar parfümlerden. O, çekicilik ve sevecenliğin olağanüstü bir deha ve içgüdüsel bir sezgi ile buluşması. Loulou, " Lulu " filmindeki Louise Brooks'tan esinlenilerek yaratılmış. Filmdeki çocuk ruhlu kadının çekici ama saf hali parfümün temasını oluşturmuş: genç bir kadının tenindeki çiçekler...

    Şişesi
    Canlı bir kontrast: mavi opalin şişe ve kırmızı kapak. " Alaaddin'in Lambası " formundaki şişe yine hayal gücünün heyecan verici bir daveti. Kullanılan kontrast renkler ise, soğuk ile sıcağın, tutku ile masumiyetin buluşmasını simgeliyor.

    Seri
    Eau de Parfum, Deodorant.

    Fiyat Eau de Parfum vapo 30 ml
    46.250.000 TL

    Eau de Parfum vapo 50 ml
    67.000.000 TL

    Eau de Parfum vapo 100 ml
    99.500.000 TL

    Deodorant ato 150 ml
    28.000.000 TL
#27.04.2006 17:53 0 0 0
  • teşekkürler casper
#01.05.2006 18:03 0 0 0
  • benim için parfümün kokusu kadar şişesinin görüntüsüde çok önemlidir..
    sağol caspercım
#01.05.2006 19:05 0 0 0