Arkadaşlar Hepimizin ßaşına Geleßilecek ßir Olay Kim ßilir Kimimizin ßaşına Gelmişte Olaßilir... :85:

Düşüncelerinizi ßekliyorum :1:

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 3372
favori
like
share
wolverine Tarih: 12.03.2009 23:40
abi inamirem bir türlü yawne yani hiç görmediğim bir insana nasıl aşık olabilirki bana saçma:18:vede saçmanın ötesi. tabi yine kader diyelin allahın işine karışılmaz
BlueGuard53 Tarih: 11.03.2009 11:17
İnanıyoréé
dumanalti Tarih: 10.03.2009 17:38
aynen katılıyorum
kalpsiz_kral Tarih: 08.03.2009 05:55
arkadaşlar konu çok derin be çoğu arkadasımız sanal diyecektir ama sunu unutmayalım sanalı oluşturan da bizleriz yani sanal alem denilen ortamda bir nevi gerçekliktir nette ewlilik değinecek olursak ewet inanıyorum kişiler kendilerini yalansız bir şekilde anlatıpta bu kararı almışlarsa hiç bir sorun olmayacağını sanıyorum kaldıki nette ewlilik diyoruz tv kanallarının çoğunda bulunan çöpçatan programlarıda buna eşdeğerdedir yani kişiler birbirlerine yalan sölemedikten sonra hiç bişi olmaz önemli olan kişinin erdemli olup yalan söylememesidir siz baraka bir ewin üstüne bina dikmeye kalkarsanız o bina inşaatı bitmeden yıkılır
kara çocuk Tarih: 08.03.2009 00:08
tabiki olması imkansızda degil
gulnur55 Tarih: 07.03.2009 23:55
inanıyorum hersey kader .... kimin nasibi nerde nasıl cıkacak kımse bılemez yazıldıysa olur hersey kısmet ve hersey vesıle yanı kader ne getırecegı bellı olmaz . . .
sevgim Tarih: 06.03.2009 14:17
inanmam
dumanalti Tarih: 06.03.2009 11:54
sadece pc den görüşmeyi beklerseniz zaten olmaz bunu sanal alemden çıkaracak olan sizlersiniz reel hayatta herşey daha başka olacaktır.
XMaSteR Tarih: 06.03.2009 01:40
teLefon Hatı gibi Yqmurdan Kardan Rüzgardan EtkiLeniyor...
Power Tusuna Basınca Kapanıyor Okadar Basitmiş...
Ama BasaranLar var tabi...