eğitsel oyunların hazırlanması - eğitsel oyun nasıl hazırlanır - eğitsel oyunların önemi - sportif oyunlar1. Psiko-motor gelişimin ağırlıklı olduğu
oyunları seçer.
2. Psiko-motor gelişimin ağırlıklı olduğu
oyunun kurallarını tanır.
3. Psiko-motor gelişimin ağırlıklı olduğu
oyunun kurallarının uygulanış sırasını dikkatlice
izler.
4. Psiko-motor gelişimin ağırlıklı olduğu
oyunları zihinsel, duygusal ve psiko-sosyal
gelişimine yönelik oyunlardan ayırır.
5. Psiko-motor gelişimin ağırlıklı olduğu
oyuna uygun vücudunu hazırlar.
6. Psiko-motor gelişimin ağırlıklı olduğu bir
deneme oyunu oynatır.
7. Psiko-motor gelişimin ağırlıklı olduğu
oyunu öğretmenin rehberliğinde öğretmeniyle
birlikte oynar.
8. Psiko-motor gelişimin ağırlıklı olduğu
oyunu kendi kendine oynar.
9. Psiko-motor gelişimin ağırlıklı olduğu
oyunu istenilen nitelikte oynar.
10. Zihinsel ( bilişsel) gelişimin ağırlıklı olduğu
oyunları seçer.
11. Zihinsel gelişimin ağırlıklı olduğu oyunun
kurallarını tanır.
12. Zihinsel gelişimin ağırlıklı olduğu oyunun kurallarının
uygulanış sırasını dikkatlice izler.
13. Zihinsel gelişimin ağırlıklı olduğu oyunları
psiko-motor, duyuşsal ve psiko-sosyal gelişimine
yönelik oyunlardan ayırır.
14. Zihinsel gelişimin ağırlıklı olduğu oyuna uygun
vücudunu hazırlar.
15. Zihinsel gelişimin ağırlıklı olduğu oyunu öğretmenin
rehberliğinde öğretmeniyle birlikte oynar.
16. Zihinsel gelişimin ağırlıklı olduğu oyunu kendi
kendine oynar.
17. Zihinsel gelişimin ağırlıklı olduğu oyunu istenilen
nitelikte oynar.
18. Duyuşsal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunları
seçer.
19. Duyuşsal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunun kurallarını
tanır.
20. Duyuşsal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunun kurallarının
uygulanış sırasını dikkatlice izler.
21. Duyuşsal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunları
zihinsel, psiko-motor ve psiko-sosyal gelişimine
yönelik oyunlardan ayırır.
22. Duyuşsal gelişimin ağırlıklı olduğu oyuna uygun
vücudunu hazırlar.
23. Duyuşsal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunu öğretmenin
rehberliğinde öğretmeniyle birlikte oynar.
24. Duyuşsal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunu kendi
kendine oynar.
25. Duyuşsal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunu istenilen
nitelikte oynar.
26. Psiko-sosyal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunları
seçer.
27. Psiko-sosyal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunun
kurallarını tanır.
28. Psiko-sosyal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunun
kurallarının uygulanış sırasını dikkatlice izler.
29. Psiko-sosyal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunları
zihinsel, duygusal ve psiko-sosyal gelişimine yönelik
oyunlardan ayırır.
30. Psiko-sosyal gelişimin ağırlıklı olduğu oyuna
uygun vücudunu hazırlar.
31. Psiko-sosyal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunu
öğretmenin rehberliğinde öğretmeniyle birlikte
oynar.
32. Psiko-sosyal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunu
kendi kendine oynar.
33. Psiko-sosyal gelişimin ağırlıklı olduğu oyunu
istenilen nitelikte oynar.
34. Oyunların psiko-motor, zihinsel, duyuşsal, psikososyal
gelişime olan etkilerini değerlendirir.


Sportif Oyunlar

1. Bireysel spor branşlarına uygun oyunları
seçer.
2. Bireysel spor branşlarına uygun eğitsel
oyun kurallarını tanır.
3. Bireysel spor branşlarına uygun eğitsel
oyun kurallarının uygulanış sırasını dikkatlice
izler.
4. Bireysel spor branşlarına uygun eğitsel
oyunları birbirinden ayırır.
5. Bireysel spor branşlarına uygun eğitsel
oyunlara göre, fiziksel olarak arkadaşlarını
hazırlar.
6. Bireysel spor branşlarına uygun eğitsel
oyunları grup içerisinde istenilen nitelikte
oynar.
7. Bireysel spor branşlarına uygun eğitsel
oyunları sınıftaki diğer arkadaşlarına istenilen
nitelikte oynatır Yaratıcılık yeteneğini
kullanarak bireysel sporlarının tekniğine
uygun oyun geliştirir.
8. Yaratıcılık yeteneğini kullanarak bireysel
sporlarının taktiğine uygun oyun geliştirir.
9. Takım spor branşlarına uygun oyunları seçer.
10. Takım spor branşlarına uygun eğitsel oyun
kurallarını tanır.
11. Takım spor branşlarına uygun eğitsel
oyunları birbirinden ayırır.
12. Takım spor branşlarına uygun eğitsel
oyunlara göre, fiziksel olarak arkadaşlarını
hazırlar.
13. Takım spor branşlarına uygun eğitsel
oyunları grup içerisinde istenilen nitelikte
oynar ( nitelikler: tekrar sayısı,
tekniğe uygunlukvs.).
14. Takım spor branşlarına uygun eğitsel
oyunları sınıftaki diğer arkadaşlarına
istenilen nitelikte oynatır.
15. Yaratıcılık yeteneğini kullanarak takım
sporlarının tekniğine uygun oyun geliştirir.
16. Yaratıcılık yeteneğini kullanarak takım
sporlarının taktiğine uygun oyun geliştirir.
17. Atatürk’ün sevdiği oyunları seçer.
18. Atatürk’ün sevdiği oyunları oynar


alıntıdır

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 1589
favori
like
share