[COLOR=coral]Evet arkadaslar ne isle mesgulsunuz anlatirmisiniz :5:
evhanimi,ogrencimi iste ne is yapiyosunuz bizimle paylasabilirmisiniz..
veya isinizi seviyomusunuz,ogrenciler okul bittikten sonra ne olmayi dusunuyosunuz hep olmak istediginiz meslek nedir,hadi paylasalim :85:

[COLOR=coral]Ben kendimden basliyim once :46:
Ben hosteslik yapiyorum anlatayim tam nasil cunku bazilari anlamiyo ben ucakta hosteslik yapiyorum cok hosuma gidiyo buda tum dunyayi gezmek ucmak buyuk zevkkim ama tabiki tam istedigim meslegi yapamadim bende isterimki insallah tabi abimin yolunda gitmek ve cok kisa zamanda bir PILOT olmak umarim bununda altindan gelcem..
haa unutmadan bide latin dance hocasiyim,cok seviyorum dansi..
hiphop onuda cok seviyorum bir ara yapiyodum okul felana basladim ama hastaligimdan dolayi ara verdim :5:

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 622
favori
like
share
Ghost Rose Tarih: 14.06.2009 17:37
Muhaseße ßöLümü mezunuyum yakLaşık 2 yıL o işi yaptım.
ßir ara ßir ßiLgisayarcıda Teknik Servis sorumLusuydum.
ßir ara ßir aLışveriş merkezinde çocuk gözetmenLiği yaptım(ßir ay dayanaßiLdim)
Yapmadığım iş yok yani (:
Ama asıL mesLeğim Muhaseße ve nefret ediyorum :S
Nerqish Tarih: 14.06.2009 11:43
[COLOR="SlateGray"]Canozum Allah gonlune gore versin hayatim ev hanimligi her isten zordur ben evdeyken durdugum yerde is cikartiyorum. Allah kolaylik versin :3:
Havil hanim benden hypotheek alcan daha ne kiss sana %350 faiz yukliycem
CANÖZÜM Tarih: 13.06.2009 02:19
saol canım ALLAH seninde gönlüne göre versin
dumanalti Tarih: 12.06.2009 15:43
allah bir çocuk nasip etsin inş sana canözüm

bende muhasebe okuyorum bugünden itibaren 2. sınafa geçtim
CANÖZÜM Tarih: 11.06.2009 02:38
hepinizin meslekleri çok güzel ALLAH yardımcınız olun
bende ev hanımıyım bütün gün boyunca evi temizlerim tam bi temizlik tutkunuyum
ama bazen evde olmaktan sıkılıyorum
bir işim olsaydıda çalışsaydım diyorum
dışarı çıkıyorum 1 saat sonra evimi özlüyorum
herhalde çalışamam ben
ev işi,yemek ve pasta yapmayı çok seviyom
birde çocuğum olsa en güzel ve yorucu iş o zaten
Miss.ultrAslan Tarih: 10.06.2009 21:50
[COLOR="PaleGreen"]Çoğunuzun bildiği üzere Lise'ye daha bu yıl başladım.
İlk öncelikle TM alanına geçeceğim inşallah =)
Ardından Coğrafya veya Anasınıf öğretmenliği diyorum.
Aslında asıl hedefim Çevre mühendisi olmaktı..
Ama ne yazıkki Fen alanına geçtiğim an sınıfta kalırım =(
NaZ Tarih: 05.06.2009 21:52
Aba giiz senden hypotheek/mortgage alinir mi hiiç

Ben aslen mali musavirim ama suanda universite 3. sinif ögrencisiyim, egitimim üç bölümden olusuyor, yöneticilik, ekonomi ve hukuk.
Nerqish Tarih: 05.06.2009 21:35
Bankaciyim anakasayi benden sorabilirsiniz hedef musteri hizmetleri

2007 de yazdigim bir mesajdir su anda finans danismanligi yapmaktayim ama krizin belirtileri daha cok ipotek isindeyim ve beni cok yoruyor noterdir bankadir aksama kadar telefon basindayim. Isimi hem seviyorum hemde bazen sevmiyorum cunku ipotekde buyuk rakamlar ve gayrimenkul sozkonusu oldugu icin bir terslik cok seye maloluyor ve sinirsel o an bitiyorsunuz.

Bugun mesela her islem yerindeydi noterde imza atilacakken kucuk bir faiz hatasi herseyi cigrindan cikardi :85:

Asil hedefim ilk mesajimdaki gibi saygin bir bankada musteri hizmetleri onunda kursuna basliyorum zaten bir muddet sonra Allah tum calisan kadinlarimizin yardimcisi olsun.

Hollandada ipotek isteyen dcey Nerqishe basvursun :21:
cay_guzeli Tarih: 05.06.2009 21:20
işletme fakültesi mezunuyum
muhasebe finansman banka işleri işte

ama malesefki işşizlik ve yaşadığım şehrin küçük olması nedeniyle uzun zamandır işsizim.
zamanı iyi değerlendirmeye çalışırım. kendime yeni uğraşlar bulurum mutlaka..
el sanatları bilgisayar falan..