Dein Christus ist ein Jude
Dein Auto ein Japaner
[COLOR=orangered]Deine Pizza italienisch
Dein Kaffee brasilianisch
Dein Urlaub türkisch
Deine Zahlen arabisch
Deine Schrift lateinisch
Und dein Nachbar nur ein Ausländer..

Es gibt keinen Weg zum Frieden, der Frieden ist der Weg (M. Gandhi)


:5: :5: :5:

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 2839
favori
like
share
denizcan Tarih: 27.11.2006 21:00
nihts vestehen doc girtlaga kadar borc,,,die deutschen sind ausländer
colaturka Tarih: 26.11.2006 20:34
Süpersiniz yaa, valla cok güldüm!! $appii! Eure Ironie ist echt voll cooL!
Sari Menekse Tarih: 12.11.2006 19:16
yes benim bestem :46: en iyisi ben bunu noterden tastikleyeyim
hOney Tarih: 11.11.2006 21:58
ßittim ya $arkiya ;p aßLa sen mi ßeSteLedin :72:
Sari Menekse Tarih: 11.11.2006 15:31
buralari yikliyo merkelden yikiliyo hergün karsimiza merkel cikiyo, ben seni secmedim yaptigin yanlis yaw ausländer rauuusss :115:
Kral Memocan Tarih: 11.11.2006 03:29
ALLAH onunda cezasini verecek...$appiiiiiii
-MiSs- Tarih: 11.11.2006 02:44
Yok, en büyük eglence FERKEL
Kral Memocan Tarih: 11.11.2006 02:42
Miss ALLAH cezani verecek
Ba$ka i$iniz yok mu yaaa:120:.....
-MiSs- Tarih: 11.11.2006 01:25

bende bütün gün haberleri izliyorum, ha simdi cikti, ha simdi cikacak diye, gözümüzün nuru, iyiki basbakan olduda sIksIk görüyoruz artik, yoksa napardim hic bilmiyorum :79: