Güvenlik kodunu unuttuysanız linke girip imei numarasını yazın kutucuğu işaretleyip generate ye basın ekrana gelen kod telefonunuzun kodunu sıfırlamak için gireceğiniz güvenlik kodu, yani güvenlik kodunun puk koduda diyebiliriz.

[url]http://nfader.z-host.ru/[/url]



nokia 6230 güvenlik kodu 6230i güvenlik kodu 6230 güvenlik kodu nokia 6230i güvenlik kodu nokia 6230i güvenlik kodu çözme 6230 güvenlik kodu çözme nokia 6230 kodları 6230i güvenlik kodu çözme 6230i güvenlik kodunu çözme

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 5919
favori
like
share
brkymehmt Tarih: 16.02.2012 15:50
ımeı 0517388
GDA Tarih: 15.12.2009 00:20
[FONT="Palatino Linotype"][COLOR="SlateGray"]Tessekürler..
crazyossie Tarih: 13.12.2009 14:30
selomi Arkada$ımızın Dediqi Gibi Her TeLin IMEI 'Si FarkLı... Kendi IMEI Numaranızı TeLden *#06# Tu$Layarak ÖqrenebiLirSiniz...



*#06# tuşlayın telefonuzundan cıkar zaten IMEI numarası
LoRdKaoS Tarih: 13.12.2009 14:27
bu imei no nerde yazıyo nerden bakacazz :S xS :@
Nehir Tarih: 27.07.2009 21:50
millet.. öyle de.. bnm telde tuş kilidi var. ilk açtığımda gvenlik soruyo bn nasıl *#06# yapacağım.. böle işn.. varya :S

Genellikle fabrikadan çıkan telefonların güvenlik kodu 12345 dir.Bu şifreyi deneyin.Eğer bu değilse telefonu teknik servisine götürüp ,telefona format attırmanız lazım..
FreddyKrueger Tarih: 11.07.2009 08:59
[COLOR="#c0ccf4"][QUOTE=eesmer22;3325468]yanlış kod veriyorsunuz ya deniyorıum deniyorum olmuyor arkadaşım hayret bir şey yaAAA

selomi Arkada$ımızın Dediqi Gibi Her TeLin IMEI 'Si FarkLı... Kendi IMEI Numaranızı TeLden *#06# Tu$Layarak ÖqrenebiLirSiniz...
selomi Tarih: 11.07.2009 08:50
herkesin IMEI si farklı beyler
eesmer22 Tarih: 20.03.2009 23:05
yanlış kod veriyorsunuz ya deniyorıum deniyorum olmuyor arkadaşım hayret bir şey yaAAA
kemal ören Tarih: 20.02.2009 22:23
IMEI 353268017678067