Soğuk bir kış günü,gözlerimi mutluluk için açtığımda üşümeye başladığım yalnızlığım
Beni o kadar çok mu sevdinki bir türlü peşimi bırakmadın!

Sessizlik lütfen!Bir kadeh daha sessizlik alayım
Susun,konuşmayın bu kadehin de tadını çıkarayım,
Bu kadeh sizlerin şerefine olsun sevdiklerim,
Sevenim bilip sevilemediklerim
Duyuyor musunuz sessizliğimi?
Görüyormusunuz yok olup gidişimi!
Bitişimi...





Ah be zalim hayat,ipini çektim senin
İdâm sehpan oldu şu küçücük yüreğim
Ben artık acılar deniziyim
İnadına çılgın,inadına asi
Hadi,gücün yetiyorsa durdur beni
Ne olur durdur beni!
Durdur beni,durdur kalbimi...




Ben zaten hiç yaşamadım bu kahrolası hayatı
Taaki seni tanıyana kadar
Nefesim oldun doldun ciğerlerime
Taht kurup oturdun kalbime
Bu bana nede iyi gelmişti
Neden gittinki?
Bilemedin mi sensizliği çekemeyeceğimi?




Dayandım.
Yandım yandım dayandım
Ama artık kalmadı gücüm
Bak,nasılda eriyip bitiyor sevdiceğin!
Hani bana kıyamazdın,hani beni çok özlerdin
Sesin nefesimdir derdin ya hani
Nefesin senden sonra sustu
Biliyormusun artık dolamıyorum ciğerlerine!
Yetemiyorum kendime ve bunu anlatamıyorum hiç kimseye!




Bulutların arasından bir yağmur tanesi düştü elime
Ben zaten kabullendim de sende mi ağlıyorsun kaderime?






Dalmak istiyorum,bir daha hiç uyanamayacağım bir uykuya
Kolların yastığım olsa,tenin yorganım
Uyusam,hiç uyanamasam!
İnan artık çok yorgunum...
Hadi tut ellerimden ve çek al yanına beni...


Etiketler:
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 1493
favori
like
share
oparetör Tarih: 20.04.2013 23:12
Sağol Ablamm,yorum yazan ellerine sağlık.
Dilara66-Gülümcan Tarih: 20.04.2013 22:10
Kıymetli Kardeşim;

Bu şiiri kim için yazdığını tahmin edemedim dersem yalan olur.
Çünkü biliyorum kim için yazıldığını, inşallah okur.
“Kelebek” hikâyesine gelince:
İncitmemek, üzmemek için uzaktan sevmek belki en iyisidir…
Yüreğine binlerce öpücükler Sevgili Kardeşim. :45:
Olağanüstü güzellikte bir sunum, tebrikler ve can-ı gönülden teşekkürler…


oparetör Tarih: 17.04.2013 21:42
TeLma;evet belki de haklısın!insan dokunmadan,ürkütmeden,korkutmadan uzaktan sevmeli!Eğer onun elinden uçup gideceğini biliyorsa,eğer sevginin onu yokedeceğini biliyorsa insan uzaktan sevmeli evet haklısın...Ama sevmenin uzağı olmuyorki be arkadaş!Sen istediğin kadar uzaktan sev,eğer sevda kor olup yüreğe düşmüşse o sana öyle bir yaklaşıyor ki isterse dünyanın diğer ucunda olsun aldığı nefes,yüreğine kurduğu taht ile sen kral oluyorsun sevilen ise tac...Hadi gel de uzaktan sev sevebiliyorsan!
Bana üstad demesen olmaz mı?Sakın yanlış anlamayın ama bu büyük onur içeren kelimeyi hakettiğimi düşünmüyorum!Yorum yazan elleriniz mutluluğu yakalasın ve o güzel kalbinize hediye etsin.

Birsumm;beğenen ve değer veren o güzel kalbine sağlık.Sakın ilham perime bitmeyen enerji dileme çünkü bazen beni çok yoruyor!Naz yapmıyor,kendini beğenmişlik de etmiyor ama kimi zaman öyle bir zamanda geliyor ki elimi belada koymaktan korkuyorum!
Varlığına sağlık Birsummmm.

Cherry saygıdeğer arkadaşım;yorum yazan ellerinize,beğenen yüreğinize sağlık.Sağolasınız değerli yorumunuz için.

Ceylan'ım;sen ağlama,sakın ağlama,hep gülsün o güzel yüzün.Sabahları görünüp akşamları kayboluyorsun!Bilsen nasıl da özledim sizlerle yürek atışmasını...Yorum yazan ellerine,duygu dolu o güzel yüreğine sağlık Ceylan kardeşimmmm.
Ceylan Tarih: 17.04.2013 06:02
[QUOTE=oparetör;5010692]
Kelebeklere dokunmak onların ölümü demektir evet ama dokunmadan da sevilmezki!
Aslında her seven ve sevilen birer kelebektir.Sonu ölüm olsada uçmak gerekir.



Yüregin var olsun abim!
o kadar güzel yazmışsın ki insan sanki o aleme düşüyor... ve o küçük kızın yerinde kendini hissediyor....
sabah-sabah aglatdın beni :79:
Cherry Tarih: 16.04.2013 22:11
Yazilariniz cok güzel,yüreginize saglik.
TeLma Tarih: 15.04.2013 23:09
eğer öleceğini biliyosa uzaktan sevmeli insan dokunmadan,bakmaya bile kıyamıyarak uzaktan seyretmeli korkutup kaçırmadan..yoksa 1kez dokunup kendini mutlu etme adına öldürcekse o sevgi diil zaten egoistlik sevgisizlik.
üstadım yine harikalar yaratmışsınız, emeğinize yüreğinize sağlık.. kaleminiz hiç kırılmasınn
oparetör Tarih: 15.04.2013 22:39
Değerli yorumun için ben teşekkür ederim Güven kardeşim.Arananlar listesinden ne zaman kurtulacaksın!
trustmanrunner Tarih: 15.04.2013 21:47
harika şiir olmuş değerli arkadaşım müzikle uyumlu harika ötesi bir sunum kalemine kuvvet emeklerine sağlık.tşkler
oparetör Tarih: 15.04.2013 20:50
Birsu kardeşim,aslında dün yazılması gerekenleri bir türlü lâyıkıyla bu sayfada paylaşamadım!İnsan kendisine fazla güvenmemeliymiş eğer duyguyu yakalayamıyorsa!Benimki de biraz öyle oldu galiba Aslında yazdım da hikâyeyi ama anlatmak istediklerimi anlatamadım bir türlü...
Sabah erkenden kalkıp işe gittiğimde benim herzaman söylediğim bir şey vardırya hani;''ilham perilerim beni bir türlü yalnız bırakmıyor'' diye!Bu sabah da öyle oldu galiba,hem çalıştım hem yazdım...Ne işime engel oldum ne de duygularımı kaybettim!Gelene git demek olmaz elbet ben de hoşgeldin dedim ve başladık güzel bir muhabbete ve bu muhabbetin sonunda ortaya çıkanları da sizlerle paylaşmak istedim vermiş olduğum söz gereği...Umarım beğenirsiniz Küçük Yıldız'ın Son Dokunuş'unu.

Engin yürekli kardeşim;sizlerin varlığının kattığı zenginlik olmasa ne işe yararki acemice atan şu kalbim!Ama sizlerin varlığıyla ayrı bir değer kazanıyor...İnsan sevdiklerinin varlığını her zaman hisseder be kardeşim kendisini göremesede!Varlığına sağlık herdaim.

cay_guzeli;güzel yürekli kardeşim senin bu teşekkürün dahi ne anlatmak istediklerini fazlasıyla haykırıyor bu kardeşine...Bilirim sen dersin ki;''fazla uzun yazamıyorum'' diye,yazmana da gerek yok zaten,senin bir teşekkürün ve gülen yüzün yeterlidir benim için.