Pardon! Acaba "....." sevebilir miyim?

Neden?

Neden olacak, korkuyorum!
Korkuyor musun?
Evet ya, korkuyorum.
Cunku seni seversem hemen huyun suyun degisecek.
Sende sevdigim seyler farklilasacak.
Simaracaksin. Begenmez olacaksin artik beni.
Cunku ben artik muhtac olmus olacagim sana, senin
gozunde.
Oyle degil mi?

Bilmez misin?
Muhtac olmak acizliktir.
Simdi seni sevdigim icin cezalandiracaksin beni
biliyorum!
Hor goreceksin.
Bekleteceksin.
Aramayacaksin.
Menfaatlerin on plana cikacak.
Sayet menfaatlerinide sevmezsem beni sileceksin.
Yalan mi? Sileceksin iste!

Sonra her gun benden azar azar uzaklasacagini seyredip
kahrolacagim.
Yahu ben bir seven'im. Yani seni sevgimle
onurlandirmis bir insan.
Dunyayi ayakta tutacak insan kudretinin adidir
Sevgi...
Simdi ben sevdim diye, bu kudrete ve cesarete sahip
oldum diye sen beni
nasil ve ne hakla cezalandirabilirsin?
Aklim almiyor. Zeka seviyem de. insanligim da. Yuregim
de.

Yok! "Seni seviyorum" cumlesini cok sarfetme eskir!
Yok! Herkese "seni seviyorum" deme, sadece asik olunca
kullan!
Yok! "Seni seviyorum" demeden once binbir hokkabazlik
yap ve sirin
gorun ki
sevdigin sevildigi icin kendini dev aynasinda
gormesin, onu inlet,
surundur,
aklini basina getirt, mahvet!
Neden?
Cunku, bu makbul..
Kac....sevsen de sevmesen de kac!
Neden?
Cunku kacan kovalanir aptal! Kacan kovalanir...

iyi de, neden sevdigim icin kaciyorum ki? Ben kacacak
ne yaptim?
Kacarak daha mi makbul olacagim? Kacarsam daha mi
kiymetim anlasilacak?

Sevmek utanc verici birsey mi ki kacmam gerek?!
Anlayamiyorum...
Oysa ben zaten sevdigimi severek devlestirmisimdir.
Onun dev aynasinda kendisini yeniden devlesmesine ne
gerek var ki?
Bir gorebilse benim gozlerimle kendini, eminim
kiskanacaktir bendeki
kendisini...
Yok ama yok!
Bilmez sevgililer sevilmenin essizligini, bilmez...
Ondandir bol keseden sevgiyi boyle tuketisleri...
Ben hic simarmayan, degismeyen, yozlasmayan, ucup
gitmeyen, tukenmeyen
sevgi
gormedim.


Artik cenaze torenleri iki turlu yapilmali. Biri
bedenler icin,
Digeri zorla oldurulen sevgiler icin!...
Ne demis Yilmaz Erdogan,
" Ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim"
Anlayin artik varliklari degil, ihtimalleri sever
olduk...

Neden?

Cunku ihtimaller hayallerimizdir.
Sevmekse hayatin bir gercegi.
Hayallerimizde sevgilimiz hic degismez.
hatta "seni seviyorum" dedikce ya gozleriyle, ya
elleriyle ya da
tatli diliyle " beni sevdigin icin tesekkur ederim
askim " der...

Tesekkur etmek?! Beni sevdigin icin...

Evet ya... Bir onurdur, bir oduldur, bir serefdir
sevmek ve sevilmek.
Ozgurlugumuzdur. Cesaretimizdir. insanligimizdir.
Ayricaligimizdir.
Ama ne yazik ki birde butun bunlari farkinda
olamayisimizdir sevmek...

Korkuyorum. Hep sevdigim icin cezalandirildim.
Artik "seni seviyorum" derken bana tuhaf tuhaf
bakmayacak varliklari
daha
cok sevmeye niyetliyim... Bir cicek gibi... Bir hayvan
gibi... Bir dag
manzarasi gibi...
Bir su damlacigi gibi...
Bir kucuk tomurcuk gibi henuz dogmakta olan...

Cunku hepsinin insanlarda var olan bir buyuk silahdan
arindirilmisligi
var.
Yani dilleri yok, dilleri! Konusamazlar...
Sadece dinlerler...
Sevginizi anlayarak hissederek dinlerler.

Onlara "Pardon! Acaba sizi sevebilir miyim? " demeniz
gerekmez.
Direkt soylersiniz sevginizi hesapsizca, umarsizca...
Saymadan...

Ve sevgimi ifade edecek her türlü cilginligi
hesapsizca yapmak
istiyorum.
Gurur denilen sözcügü sözlüklerden cikartmak, sevdigim
icin sevilerek
ödüllendirilmek istiyorum...

bebegim

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 1331
favori
like
share
stormysea Tarih: 09.03.2006 07:14
paylaştığınız için teşekkürler.
sonersnr Tarih: 05.03.2006 04:11
levis 501 inşallah sen okumazsın okunmaz diye bişey yazdık ama arama koymuşun yakalandık neyse ama yinede iddaa ediyorum güzel söze ne denir e güzel okusun herkez ) bazı üç kişi hariç
Pedaliza Tarih: 03.03.2006 11:41
Artik cenaze torenleri iki turlu yapilmali. Biri
bedenler icin,
Digeri zorla oldurulen sevgiler icin!...

evet ya doğru söze ne denir..düzel bi teşhis olmuş bu..ellerine sağlık yazan kişinin..
Kumguzeli Tarih: 05.01.2006 22:35
Evet ne yazık ki sevilenler kadir kıymet bilmiyor..Niye böyle bilmiyorum belki şiirde yazıldığı gibi şımarıyordur.Ne güzel olurdu değil mi tüm sevenler sevgilerinin karşılığını alsa,ama bu mümkün değil...En iyisi biz süründürmeye devam edelim :78:
refik Tarih: 01.01.2006 21:14
çok nefis bir şiir ellerine sağlık arkadaş
dream_catcher Tarih: 30.12.2005 10:58
usta elıne ve yuregıne saglık
XMaSteR Tarih: 30.12.2005 08:41
[COLOR=orangered]ellerine sağlık levıs abi yüreğine sağlık :3:
hOney Tarih: 30.12.2005 02:55
Akla gelen duygularin hepvar var abicim,
bizimle paylastigin icin tesküyler..

MAIN BOARDun arsivine biraz daha girsem daha güzell seyler cikacak,
bunlar harika ya..
hallavye Tarih: 09.05.2005 22:05
nasıl bi şey bu yaa çok etkilendim en çok ta şunalrdan:
:17:Kac....sevsen de sevmesen de kac!
Neden?
Cunku kacan kovalanir aptal! Kacan kovalanir...

iyi de, neden sevdigim icin kaciyorum ki? Ben kacacak
ne yaptim?
Kacarak daha mi makbul olacagim? Kacarsam daha mi
kiymetim anlasilacak?

Sevmek utanc verici birsey mi ki kacmam gerek?!
Anlayamiyorum...
işte
hep bunu düşünürdüm ama ilk defa bu şekilde mükemmel bi dille anlatıldığını gördüm sağolasın