Ya bakin bugün ne oldu, boardda i.... adli bir üyemiz var kendisi sevdigim bir abim bu aralar degil ama eskiden msn de arada sesli filan görüsüyorduk. Neyse bu aksamki Gencler birligi macini seyretmek icin Show TV yi acmistim bir haber veriyordu kendisini sahsen tanimama ragmen sanki o haberde konusan ses ayni i.... arkadasin sesi ses tonunu cok iyi taniyorum cünkü bide msn deki resminde bir büroda oturmus uzaktan cekilmis belli belirsiz bir resmi vardi oradanda animsadim sanki. Üstüne birde rasathaneyle ilgili bir iste calistigini hatirliyorum ve haberde Ahmet Mete Isikara ile yanyanada geliyor...

Acaba diyorum ben bu Ahmet Mete Isikara nin yaninda diye kicimdanmi uydurdum bu hayali :D


Ama kendisine ulasmaya calisyorum eger oysa mutlaka ortaya cikaricam bunu.

Habere gelince , zaten emin olamadigim konuda haberdi kisiye dikkat etmekten habere cok kulak veremedim ama 5 yil önce depremde cocuklarini kaybeden bir aile ve simdi 5 yil aradan sonra yine bebekleri oldugu konusunda bir haberdi. Böyle bir olayi bilsem kesin o dicem ama diyemiyorum. Bu arada Ahmet Mete Isikara nin haberle ilgisi neydi onun yaninda ne yapiyordu duymadim bile :D

Eger gercekten bebegi olduysa kendisini tebrik ediyorum... Bu arada izin almadan arkadasin ismini aciklamak istemiyorum kendisiyle görüsürsem aciklicam. Ya gercektir yada geyik olacak bu konu. Ama ciddiyim cok eminim o oldugundan. Tabi gercekten cocuklarini depremde kaybettiyse cok üzülürüm :19:

Etiketler:
Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 1158
favori
like
share
Serdar1453 Tarih: 18.02.2005 10:10
:12: allah bagışlasın allah analı babalı büyütür inşallah :12:
Türk Tarih: 28.10.2004 23:37
Allah(c.c) kimseyi zorluklarla ve afetlerle imtihan etmesin.... :12:
buelent29 Tarih: 17.10.2004 02:30
allah anali babali büyütsün arkadasim
cagriozel Tarih: 24.09.2004 09:34
çoğu kişininde dediğiği gibi depremde kaybettiklerimize Allah rahmet eylesin ve Allah bidaha böyle acılar göstermesin ülkemize :12:

Bu arada ismim arkadaşım Allah çocuğunuzu analı babalı büyütsün :12:
ExCaLiBuR Tarih: 19.09.2004 13:37
ABI VALLA NE DIYECEGIMI BILEMIYORUM...DEPREMDE KAYBETTIGIMIZ BUTUN INSANLARIMIZA ALLAH RAHMET EYLESIN...SIZLERE UZUN OMURLER VERSIN INSALLAH MILLETIMIZI ALLAH BOYLE FELAKETLERDEN UZAK TUTAR...COCUGUNUZUDA ALLAH BAGISLASIN ÇOK SIRIN....BENIMDE DEPREMDE YENGEMIN KARDESI OLMUŞTU HEPSINE ALLAH RAHMET EYLESIN :12:
Sonbahar77 Tarih: 02.09.2004 03:56
:2: Ayyyy Allah bagislasin ne kadar da tali sey
Namo Tarih: 02.09.2004 03:36
Kardesim ismim,

Allah sana, ailene ve senin gibi benzeri acilari paylasanlara sabir versin. Bir cocugunuzun olamasina cok sevindim. Umarim acilarinizi birazcik olsun gidermistir ve insallah sizi nice yillar sevindirecek hayirli bir evlat olur.
Temel82 Tarih: 01.09.2004 22:07
allah bagislasin
ismim Tarih: 01.09.2004 22:04
selam degerli arkadaslar tekrar hepinize sonsuz tesekkürler ALLAH hepinizden razi olsun ALLAH her isteyene hayirli evlatlar nasip etsin saygilar