Başkalarının okumasını ve görmesini istemediğiniz belgelerinize Office'te şifreler atayabilirsiniz. Bunu yapmak ise çok kolaydır.

Bir Word belgesi açın. Araçlar > Seçenekler menüsüne gidin. Güvenlik sekmesini tıklayın. Karşınıza aşağıdaki pencere gelecektir.



Açmak için parola oluşturma

İşaretle belirttiğim "Açma parolası" kutusuna bir parola girin, sonra Tamam'ı tıklatın. Sonra karşınıza gelen "Açma parolasını yeniden gir" kutusuna parolayı tekrar yazın, sonra Tamam'ı tıklatın.

Değiştirmek için parola oluşturma

"Değiştirme parolası" kutusuna bir parola yazın, sonra Tamam'ı tıklatın. "Değiştirme parolasını yeniden gir" kutusuna parolayı yeniden yazın, sonra Tamam'ı tıklatın.

Bu işlemleri gerçekleştirdikten sonra belgeniz açma ve değiştirmeye korumalı hale gelir. Açılmak istendiğinde her seferinde parola soracaktır. İptal etmek için parola kısmını boş bırakarak aynı işlemleri tekrar etmeniz yeterlidir.

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 4120
favori
like
share
serhaty54 Tarih: 07.02.2009 16:25
Çok işime yaradı sağol
tugrahan02 Tarih: 10.07.2008 10:52
teşekkürler arkadaşım emeğine sağlık
muallim06 Tarih: 02.07.2008 13:23
Bu güzel ve faydalı paylaşımın için çok teşekkür ederim. çok işime yaradı
rebel_baby51 Tarih: 06.06.2008 16:09
TTEEŞŞEEKKÜÜRRLLEERR
rebel_baby51 Tarih: 06.06.2008 16:09
sağol kardeş
basakb2 Tarih: 23.05.2008 10:29
TESEKKÜRLER
Dj_Esense_66 Tarih: 14.11.2007 18:02
vallaha anlamadım micro soft word de araçlar yok ki ??
birfani Tarih: 13.10.2007 12:37
sağolasınn
tozkoparan Tarih: 09.10.2007 18:18
PEKİ ŞİFREYİ NASIL KALDIRIYON