Üniversitelerde Türban yasagi kaldirilsinmi Gerci bu Hükümet bunu kaldiracak

gibi kararli gözüküyor

Bu Ürkütücü bir görüntümüdür sizce?




Tartismanin dozunu arttirmadan Saygi ve Sevgi cercevesinde Lütfen!! ankete katilin

Benim sahsi fikrim kaldirilmasindan yana

yani evet diyorum yasak kaldirilmali

Evet buyurun sizde bir seyler söyleyin

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 14824
favori
like
share
PeRi_KıZı Tarih: 22.06.2010 16:35
demokratik bi ülkede yaşıyoruz
herkes giyiminde serbest diyorlar hala milletin türbanıyla uğraşıyorlar
uğraşanlar bu uğraşlarının yarısı kadar terörle uğraşsaydı ülkede terör diye bişey kalmazdı...
CORAX_06 Tarih: 22.06.2010 15:13
bazen düşünüyorum nerede yaşıyorum diye karar veremiyorum elin hristiyan yahudi memleketinde kapalı bayan rahatça okuyor hatta saygı duyuyorlar bizim ülkemizde başörtülü bir öğrencinin okuması olay oluyor bakıyorsun senin dinin islam ama bu nasıl bir sistem anlamadım
_EvAnEsCeNcE_ Tarih: 22.06.2010 14:31
tabiki kaldırılsın insanların seçimlerine saygıları olsaydı böyle şeyler yapmazlardı
ADALI Tarih: 16.06.2010 00:19

Tamamı ile katılıyorum
Gundii Tarih: 15.06.2010 19:21
bu konuya tekrar tekrar yazmak.... can sıkıcı.. ve üzücü.. insanların giyimlerinin tartışma konusu olmasından daha gerici bi durum yoktur benım gozumde... bu zorbalıga dur denilmelidir... giyim kuşamın okumakla yararlı birey olmakla.. insanlıkla cagdaşlıkla yani.. herhangi.. sınıflandırmaya maruz kalmasıyla.. hiç bir ilgisi yoktur... bunu tekrar tekrar dile geticecez.. ve bu tekrarlar.. gordukleriyle düsünenler kafatasının icindekını.. oksijensiz.. brakmaya mahkum eden beyinlıler, pes edene dek devam edecektir.. aynı filmi izlemeye devam edecekler... taki bu haksızlıgı fark edene kadar...
Turania Tarih: 15.06.2010 13:42
zaten bizi mahvetmeye çalısanlar o modern dünyanın her kuralına uymak isteyip kanun olarak çıkaranlar ve istememiz için zorlayanlar değilmi?
ZELAL Tarih: 15.06.2010 12:11
tabi ki de kaldırılmalı müslümanların azınlık olduğu ülkelerde bile böyle bir yasak yokken müslüman bir ülkede olması saçmalıktan başka bir şey değildir
Anka Tarih: 15.06.2010 04:47
Bu yasak modern dünyaya yakışmayan bir bağnazlık örneğinden başka birşey değildir.
ADALI Tarih: 15.06.2010 02:49
Evet