3. resminizdeki yeri hemen alttaki autoimage kısmına da aynen yazın.Sorun düzelecektir.yani d:/cryptload/..... olan kısmı hemen alttaki diger auto image alanına da yazmalısınız.her ikiside aynı 81 exe yi gostersin.umarım hallolmuştur.bilgi verirsen sevinirim.

Bu arada unutmadan;programı kullanmadan önce 81 klasorunun içerisinde bulunan 81gunceller exeyi çalıştırın ki son guncellemeleri indirmiş olun.Çunku ben bugune kadar 3-4 defa guncelleme yaptım.Rapid bazen karakterleri değiştiriyor.Ama 81 gunceller bunu hallediyor.Bilginize.

Beğeniler: 0
Favoriler: 0
İzlenmeler: 10802
favori
like
share
nacerme1903 Tarih: 11.03.2012 17:42
YA ALLAH AŞKINA KİMSEDE YOKMU BU PROGRAM ALLAH İÇİN BİRİSİ UPLOAD ETSİN YA ÇOK LAZIM BIRAKIN FORUMU HİÇBİR YERDE BULAMADIM
nacerme1903 Tarih: 10.03.2012 18:43
hocam link ölü ve böyle bir programa ihtiyaçım var lütfen yardımcı olun ALLAH rızası için.
OoOoO1 Tarih: 17.12.2009 11:39
züppersin
elci63 Tarih: 06.06.2009 15:52
emeğine sağlık çok güzel paylaşım
emreyup57 Tarih: 19.05.2009 20:44
ELLEİRN ESAĞLIK KARDEŞŞŞŞŞŞŞ
obusra Tarih: 14.05.2009 15:59
teşekkürler
turuncusevda Tarih: 01.02.2009 01:11
rapid tarzını değiştireli çok oluyor.Bunlar 2007 de kaldı ))
KASIRGA_47 Tarih: 12.12.2008 12:23
güzel bir program ama ben yapamıyorum çok zor olmalı
sexanbeer Tarih: 03.03.2008 23:39
Diğer harfleri tanıyo ama son harfi tanımıyosa büyük ihtimal son harf w dur.O bir sorun olmuyor.Olasılık hesapları yaptırmayın bana arkadaşlar.Zaten 1 ay sonra o karakterleri yine değiştirir rapid..O zman w da gitmiş olur.Şimdilik idare edin.Bende bir problem olmuyor.ilkinde yanlış girsin ikinci seferde zaten w gelmicegi için indirecektir.Ama çok küçük bir ihtimal son harfin w olması.